Autor Tema: Febrer de 2011...  (Llegit 20197 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Adrià_Ontinyent

  • Associat AVAMET
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 2.147
Re: Febrer de 2011...
« Respondre #30 el: 04 de Feb de 11, 23:11:55 pm »

  Jo crec que hauroes de valorar més les estacions d´Ontinyent, que als teus companys d´afició tants diners els han costat. Igual que les estacions dels pobles veins teus, que són prou mes gelats que Ontinyent, parle de Bocairent, Beneixama, La Font de La Figuera, Fontanars, etc, etc...

Dis-me on he dit que no les valore, per favor... :-\ que crec que això no ho he dit mai...l'únic que va passar fa temps és que em van dir que el meu termòmetre marcava molt poc i jo em vaig cabrejar... :-\ Realment no sé a qué ve el teu comentari, perquè l'únic que he dit de les altres estacions és que hui la temperatura a tota la zona havia pujat.

Jo ADMIRE a la gent que es gasta un dineral amb les estacions, tenen tot el dia encés l'ordinador, etc.  :)  però com a aficionat a la meteorologia, també m'agrada saber altres coses, i m'agradaria saber quin és el lloc més fred del TERME d'Ontinyent, senzillament perquè com a aficionat a la meteorologia m'interessa, em fa curiositat saber-ho.

Simplement el que he fet es deixar diversos termòmetres que he comprat, a alguns llocs on crec que pot fer molt de fred i vaig a mirar-los.

A veure, respecte a això que dius de les dades dels pobles, clar que en eixos pobles fa més fred que en Ontinyent ciutat! Però jo he deixat els termòmetres en TERME d'Ontinyent (que té 125km2), no en la ciutat, sino a 10km de la ciutat, a 600-700 metres d'altitud, on em costa mitja hora anar i mitja hora més caminant...i ho faig perquè m'agrada, encara que m'haja de gastar diners en la gasolina i els termòmetres, i perda prou de temps anant i tornant...no sé, no crec que ni li faig mal a ningú ni que no valore les dades dels companys d'afició de la meua ciutat i dels pobles veïns. :-\

Al igual que hi ha gent a Meteored que ho fa als grans pols de fred, jo ho faig a Ontinyent, perquè ho tinc més prop, i també em faria il.lusió tindre dades de llocs molt freds com la Venta del Borrego (Banyeres) o l'altiplà de Mariola en Bocairent, i si jo fóra d'eixos pobles, segur que faria el mateix que faig ací deixant termòmetres a altres llocs.

De totes maneres, per a evitar-me "mals rollos" d'este tipus, deixaré de comentar i ja no passarà res.  :)

Per últim, dir que em sap mal haver escrit tant ací, i a més, una cosa que no té res a veure amb el seguiment, però necessitava contestar (Carboner, també m'ho hagueres pogut dir en privat i no haguerem "embrutat" el seguiment de febrer  ;) )
Ontinyent, València.

Desconnectat carboner

  • Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.461
  • OTOS. La Vall d´Albaida
    • L´Oratge d´Otos
Re: Febrer de 2011...
« Respondre #31 el: 04 de Feb de 11, 23:26:28 pm »

  Jo crec que hauroes de valorar més les estacions d´Ontinyent, que als teus companys d´afició tants diners els han costat. Igual que les estacions dels pobles veins teus, que són prou mes gelats que Ontinyent, parle de Bocairent, Beneixama, La Font de La Figuera, Fontanars, etc, etc...

Dis-me on he dit que no les valore, per favor... :-\ que crec que això no ho he dit mai...l'únic que va passar fa temps és que em van dir que el meu termòmetre marcava molt poc i jo em vaig cabrejar... :-\ Realment no sé a qué ve el teu comentari, perquè l'únic que he dit de les altres estacions és que hui la temperatura a tota la zona havia pujat.

Jo ADMIRE a la gent que es gasta un dineral amb les estacions, tenen tot el dia encés l'ordinador, etc.  :)  però com a aficionat a la meteorologia, també m'agrada saber altres coses, i m'agradaria saber quin és el lloc més fred del TERME d'Ontinyent, senzillament perquè com a aficionat a la meteorologia m'interessa, em fa curiositat saber-ho.

Simplement el que he fet es deixar diversos termòmetres que he comprat, a alguns llocs on crec que pot fer molt de fred i vaig a mirar-los.

A veure, respecte a això que dius de les dades dels pobles, clar que en eixos pobles fa més fred que en Ontinyent ciutat! Però jo he deixat els termòmetres en TERME d'Ontinyent (que té 125km2), no en la ciutat, sino a 10km de la ciutat, a 600-700 metres d'altitud, on em costa mitja hora anar i mitja hora més caminant...i ho faig perquè m'agrada, encara que m'haja de gastar diners en la gasolina i els termòmetres, i perda prou de temps anant i tornant...no sé, no crec que ni li faig mal a ningú ni que no valore les dades dels companys d'afició de la meua ciutat i dels pobles veïns. :-\

Al igual que hi ha gent a Meteored que ho fa als grans pols de fred, jo ho faig a Ontinyent, perquè ho tinc més prop, i també em faria il.lusió tindre dades de llocs molt freds com la Venta del Borrego (Banyeres) o l'altiplà de Mariola en Bocairent, i si jo fóra d'eixos pobles, segur que faria el mateix que faig ací deixant termòmetres a altres llocs.

De totes maneres, per a evitar-me "mals rollos" d'este tipus, deixaré de comentar i ja no passarà res.  :)

Per últim, dir que em sap mal haver escrit tant ací, i a més, una cosa que no té res a veure amb el seguiment, però necessitava contestar (Carboner, també m'ho hagueres pogut dir en privat i no haguerem "embrutat" el seguiment de febrer  ;) )

   No t´ho he dit per a que t´ho agarres mal, eh!!!!!!!!!!.

  Però es que Adrià, mai comentes les dades de les esatcions d´Ontinyent poble, sempre ens dius les dades de sensors que poses per ahi pels barrancs, sense protecció, que esta molt bé, però punts aixina gelats hi han en qualsevol terme de La Vall.

  Disculpa si t´he ofés, però es que per a mi això és lo mateix que si jo en agost agarre un sensor i el pose en estiu en algun carassol, sense cap protecció, segurament em marcarà com si l´haguera posat dins d´un forn.

  però ja et dic, si t´he pfes et demane disculpes publicament, que jo no vullc mals rollos en ningú, i menys en companys d´afició.
                 

http://avamet.es/estacions/otos/

Desconnectat Joen

  • Pluja
  • *
  • Missatges: 765
    • Meteosolana - El tiempo en Ontinyent
Re: Febrer de 2011...
« Respondre #32 el: 05 de Feb de 11, 00:18:19 am »
Destacable la pressió que hem tingut al llarg del dia, amb valors superiors als 1030 hPa. A hores d'ara al meu observatori 2,6ºC i 77% d'humitat relativa.

Bona nit.

Desconnectat Joen

  • Pluja
  • *
  • Missatges: 765
    • Meteosolana - El tiempo en Ontinyent
Re: Febrer de 2011...
« Respondre #33 el: 05 de Feb de 11, 12:24:31 pm »
Bon dia.

Mínima de 1,6ºC, tenim per davant un dia molt agradable i templat, amb 15,3ºC i brisa de gregal que bufa des de mig matí. Al solet s'està la mar de bé.

Desconnectat Nevades

  • Pluja
  • *
  • Missatges: 816
Re: Febrer de 2011...
« Respondre #34 el: 05 de Feb de 11, 12:34:33 pm »
Quin dia més bo!!  ;D
Es situem sobre els 15-16ºC ara mateix.
Agullent, València.

Desconnectat Alcoianet

  • Pluja
  • *
  • Missatges: 352
Re: Febrer de 2011...
« Respondre #35 el: 05 de Feb de 11, 13:06:58 pm »
Bon dia, hui fa un dia radiant, dels que agraden. La mínima que s'ha quedat un poc més alta que estos dies, situant-se en 3.7 ºC i la màxima, de moment en 14.5 ºC.
Alcoi, Alacant. 560 msm

Desconnectat Vaqueret

  • Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.113
  • El seny em perseguix... pero jo soc més ràpid.
Re: Febrer de 2011...
« Respondre #36 el: 05 de Feb de 11, 14:26:59 pm »
Dades actuals (05/feb/11 a les 13:26 UTC)
         
 
Temperatura:                         
    Actual:  15,4oC
    Màx.:    16,3oC a les 12:30
    Mín. :    3,6oC a les 02:20
Mitjana 24h: 8,6o (+1,7o respècte ahir)

Humitat:                                 
    Actual:  35,2%
    Màx.  :  67,7% a les 00:35
    Mín.   :  34,1% a les 12:20
 Mitjana:  55,1%

Presió:                                     
    Actual: 1028,5 hPa
   Tend. : +0,0 hPa/h

Precipitació:                             
    en 1h : 0,0 mm
     Hui   : 0,0 mm
     Màx   : 0,0 mm/h a les 00:00

Vent:                                         
    Actual:   10 km/h  ESE
    Màx.  :   11 km/h  a les 12:55



Salut. (& canut power)  ;)

Desconnectat carboner

  • Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.461
  • OTOS. La Vall d´Albaida
    • L´Oratge d´Otos
Re: Febrer de 2011...
« Respondre #37 el: 05 de Feb de 11, 14:50:14 pm »

  Dia primaveral hui, la minima ja no ha baixat aci dels 6º, ara ja en tinc 18,3º, sense vent i sense cap nuvol al cel.
                 

http://avamet.es/estacions/otos/

Desconnectat NEVÀ GROSSA

  • Junta Directiva 2018
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.415
  • Magic Line----Top of mountain
    • Ibimet
Re: Febrer de 2011...
« Respondre #38 el: 05 de Feb de 11, 19:15:31 pm »
Dia calorós.... :-\

Estic apanyat amb poqueta roba. O venen les plujes pronte, o la fase depresiva en acaçará i ens engollirá. ;D

Salutacions per a tots.
Ibi (Alacant) a 780msnm. Si la reina tastara el giraboix, de Madrid vendria a llepar el boix.



Desconnectat Pego

  • Junta Directiva 2019-2022
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 949
  • Pego entre la muntanya i la mar
Re: Febrer de 2011...
« Respondre #39 el: 05 de Feb de 11, 20:15:59 pm »
Bona nit:
De nou hem soprepassat els 17º amb un cel radiant...
Esperant estem pero comencem a desperar  ;).



Desconnectat soriano

  • Pluja
  • *
  • Missatges: 374
Re: Febrer de 2011...
« Respondre #40 el: 06 de Feb de 11, 13:39:01 pm »
Dia totalment primaveral, al igual que el de ahir, amb briseta de llevant
Mínima de 6.4ºC
Actualment:
17.6ºC
24%
1028.2 hPa
5 km/h ENE

Ontinyent - M.Valls, València. 375 msm

Desconnectat MeteoCanals

  • Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 618
Re: Febrer de 2011...
« Respondre #41 el: 06 de Feb de 11, 19:48:45 pm »
Dia ras, més que suau... visibilitat explèndida i com a tal hem anat anat a reforestar la partida dels calderons (baix de la gasolinera quan baixes el port de l'0lleria). Màxima de 21ºC i mínima de 5,7ºC.

Actualment 13,7ºC 54% 1028,5 hpa vent en calma.

Desconnectat carboner

  • Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.461
  • OTOS. La Vall d´Albaida
    • L´Oratge d´Otos
Re: Febrer de 2011...
« Respondre #42 el: 06 de Feb de 11, 20:40:09 pm »

 Hola.

  En Otos fins a 20º  hem arrivat hui, cel ras i vent en calma o lleugera brisa. Ara 11,7º i un 53% d´HR.
                 

http://avamet.es/estacions/otos/

Desconnectat carboner

  • Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.461
  • OTOS. La Vall d´Albaida
    • L´Oratge d´Otos
Re: Febrer de 2011...
« Respondre #43 el: 07 de Feb de 11, 14:57:45 pm »

 Bon dia.


  Minima de 5,6º, el dia segueix amb molot de sol, només enteranyinat un poc i amb els estels dels avions que hui es veuen molt. Ara cami dels 16º en Otos, sembla que hui no arrivarem als 20º d´ahir.
                 

http://avamet.es/estacions/otos/

Desconnectat H2O

  • Associat AVAMET
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.437
  • ALCOY
    • Acif Alcoi
Re: Febrer de 2011...
« Respondre #44 el: 07 de Feb de 11, 15:19:05 pm »
crec que hui o dema sera uns del últims dies amb neu per Aitana aprofitem les vistes ara 14º a acif  i 8º per el cim de Aitana ...
« Darrera modificació: 07 de Feb de 11, 18:01:09 pm per H2O »