Autor Tema: problemes per configurar estació meteorològica  (Llegit 2053 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat pesolet

  • Reixiu
  • *
  • Missatges: 2
problemes per configurar estació meteorològica
« el: 08 de Gen de 10, 18:55:58 pm »
Hola companys/es, soc nou en el foro i m'acaben de deixar els reis una estació meteorològica oregon scientific WMR100. Aparentment l'he instal.lada bé i puc rebre les dades de quasi tot, excepte la velocitat del vent; i la pressió atmosfèrica  dona dades poc creibles. Podrieu donar-me un cop de mà?
Gràcies
Ontinyent, València.

Desconnectat Timonet gelat

  • Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
Re: problemes per configurar estació meteorològica
« Respondre #1 el: 08 de Gen de 10, 19:01:02 pm »
Hola pesolet!

Quin nick més graciós! Benvingut!

Enhorabona per portar-te tan bé aquest any i per haver rebut dels Reis un regal tan formidable. ;D

La teua estació és prou comuna entre les de baix cost i per a gent que comença en aquest món. Recorde quan tenia la meua WMR298n i tenia que resetejar tots els sensors i la consola per a rebre les dades de tot. Recorda llegir bé les instruccions els primers dies. Ah! per si decàs, evita que la consola estiga molt a prop de l'ordinador o alguna font d'interferències com per exemple els telèfons inhalambrics del hogar, etc.

Sort!

PD; D'on ets?
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat soriano

  • Pluja
  • *
  • Missatges: 374
Re: problemes per configurar estació meteorològica
« Respondre #2 el: 09 de Gen de 10, 16:25:50 pm »
Hola!! a tots, jo tambe soc nou al foro i aprofitant que el company a obert aquest tema, aprofite jo tambe.
a mi tambe m'han deixat una estacio meteorologica concretament oregon scientific WMR80, la meua pregunta es en que posicio te que estar ,en EU O UK, es que en les instrucions no meu dixat clar i tampoc se molt be per a que és. Una altra questioneta es sobre l'anenometre, que en marca molt menys que en la pagina d'ontimet, la unitat que tinc es kph potser perque tinc l'anemometre al balco¿?

GRACIES

Ontinyent - M.Valls, València. 375 msm

Desconnectat Timonet gelat

  • Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
Re: problemes per configurar estació meteorològica
« Respondre #3 el: 09 de Gen de 10, 16:54:33 pm »
Hola!! a tots, jo tambe soc nou al foro i aprofitant que el company a obert aquest tema, aprofite jo tambe.
a mi tambe m'han deixat una estacio meteorologica concretament oregon scientific WMR80, la meua pregunta es en que posicio te que estar ,en EU O UK, es que en les instrucions no meu dixat clar i tampoc se molt be per a que és. Una altra questioneta es sobre l'anenometre, que en marca molt menys que en la pagina d'ontimet, la unitat que tinc es kph potser perque tinc l'anemometre al balco¿?

GRACIES

Hola Soriano!

Bé, enhorabona per l'estació! Pel que dius crec segur que has de configurar-la com EU i pel que fa als registres de vent, efectivament haurà de quedar lliure als 4 vents per a obtindre unes ratxes de vents coherents.

PD; D'on ets?
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat soriano

  • Pluja
  • *
  • Missatges: 374
Re: problemes per configurar estació meteorològica
« Respondre #4 el: 09 de Gen de 10, 17:04:26 pm »
timonet moltes gracies
per la pregunta que m'has fet el referixes a la poblacio no¿?
soc d'açi d'ontinyent igual que tu no  :-*

Ontinyent - M.Valls, València. 375 msm

Desconnectat Timonet gelat

  • Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
Re: problemes per configurar estació meteorològica
« Respondre #5 el: 09 de Gen de 10, 17:27:51 pm »
Si!

Més que res per que en un fòrum de méteo és molt important saber d'on provenen les dades que els usuaris aporten, no creus?

 ;)
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat pesolet

  • Reixiu
  • *
  • Missatges: 2
Re: problemes per configurar estació meteorològica
« Respondre #6 el: 09 de Gen de 10, 23:02:26 pm »
hola timonet, gràcies pels teus consells, de tota manera ja he reiniciat tots els aparells i segueix sense poder vore la velocitat del vent i el baròmetre no marca bé els valors. Ho tornaré a intentar o la instal.laré de nou.

ja et contaré!

Per cert, jo també sóc d'Ontinyent. 
Ontinyent, València.

Desconnectat alcoià

  • Pluja
  • *
  • Missatges: 713
  • Av. País Valencià - Alcoi (Alacant)
Re: problemes per configurar estació meteorològica
« Respondre #7 el: 20 de Gen de 10, 21:16:34 pm »
Amb el barometre... has fet l'ajust de la altura?

 ???
]