Esta vesprada, després del dinar, una veïna meua m'ha tocat per telèfon dient-me que hi havia un "pardalot" a la terrasa de casa meua i que la policia volia entrar per veure del que es tractava. Estranyat, com no, m'he acostat fins a casa i .....sorpresa, alce el cap i efectivament, em trobe amb un VOLTOR. L'animalet no es menejava d'on estava, tampoc estava ferit i semblava esgotat.
Allí en la terrassa estava amb dos patrulles de la policia local, els quals han pogut localitzar un col.laborador del Seprona, ja que no hi havia cap patrulla del Seprona de guàrdia prop d'ací. Este col.laborador, s'ha fet de forma inmediata, ràpida i profesional amb el voltor.

Una vegada agafat, este col.laborador ha comentat que els voltors més prop d'ací es troben a Alcoi, on fa anys van fer una solta; però el problema és que este voltor no estava anellat; per tant es tractava d'una cria jove que hauria perdut el rumb i a més a més sense "fitxar".
Vore'l d'aprop ha sigut impresionant, principalment per les seues plumes i el seu pel.latge.

Estes tres últimes, son impresionants.