Cada volta veig mes clar que necessiteu un servidor SQL on anar volcant les dades.
Jo estic en este moment fent això, però no domine el tema, he llegit un parell de coses sobre MySQL i m'he creat una base de dades en MySQL al pc amb Linux on importe tots el "logs" mensuals que genera el altre PC amb Weather Display i Windows XP, per a després fer consultes "query" sobre dades diàries, mensual, anuals, deuminutals.... etc.
El que vullguera saber és si et pot fer gràfiques amb les dades que té la base SQL, per eixample dient-li tu, vullc una gràfica de la pluja caiguda de tal dia entre tal i tal hora.
Propose que m'envieu en un zip (o rar) una còpia de les programes que utilitzeu per a importarles dades de la consola per anar esbrinant on i com guarda les dades. Així es pot fer un 'dimoni' (segons la nomenclatura unix) que monitoritze eixos fitxers guardant en una base de dades de trellat les noves dades cada volta que canvien.
Aixina podeu oblidar-vos definitivament del tema.
que us pareix?
??
A mi em pareix bé, però els programa que vols que t'enviem són el Weather Display, WeatherLink, VWS, etc.?
Jo estic "mosca" amb el Weather Display, perquè si mires els valors de les màximes, mínimes diàries et diu una cosa, i després al informe diari, mensual i logs, diu una altra cosa, per eixample, un dia la temperatura màxima és de 28,3 ºC, doncs, quan fa el informe diari, a les 00:00, diu que la màxima ha sigut de 28,2 ºC

No el fa sempre, però moltes voltes difereix en algo, temperatura, pressió, vent...