Autor Tema: Anemo R.I.P  (Llegit 1349 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Timonet gelat

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
Anemo R.I.P
« el: 29 de Abr de 11, 13:09:54 pm »
Doncs això és que li passa. Des de feia mesos, durant episodis de pluja l'anemòmetre no funcionava (girava, però la consola no rebia la dada) i en canvi, la veleta funciona perfectament.

Ara que ja fa dies que no plou per ahi constantment, el anemòmetre continua sense funcionar i sols tinc dues opcions...

Adquirir un anemo/veleta nou (99$) o fer-me amb una Davis VUE que per 300€ ja la tinc, més o menys.

:-\
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat Joen

• Pluja
  • *
  • Missatges: 765
    • Meteosolana - El tiempo en Ontinyent
Re: Anemo R.I.P
« Respondre #1 el: 29 de Abr de 11, 13:21:13 pm »
Si pots, pilla't un anemòmetre de recanvi nou, i així podràs seguir amb la instalació actual i l'històric de dades seguirà sent vàlid, si et canvies a una VUE, tindràs que ficar tota l'estació a la mateixa altura i tindràs o bé l'anemòmetre i el penell massa baixos, o tindràs que pujar el termohigròmetre a l'altura on vullgues posar l'anemòmetre per a que pille bé el vent. No sé si m'has entés, però espere que pugues solucionar el problema.

Salutacions.

Desconnectat felet

• Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 5.848
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
« Respondre #2 el: 29 de Abr de 11, 13:28:37 pm »
Si pots, pilla't un anemòmetre de recanvi nou, i així podràs seguir amb la instalació actual i l'històric de dades seguirà sent vàlid, si et canvies a una VUE, tindràs que ficar tota l'estació a la mateixa altura i tindràs o bé l'anemòmetre i el penell massa baixos, o tindràs que pujar el termohigròmetre a l'altura on vullgues posar l'anemòmetre per a que pille bé el vent. No sé si m'has entés, però espere que pugues solucionar el problema.

Salutacions.

Pense exactament el mateix... Canviant l'anemòmetre (no ix massa car) soluciones el problema i mantens la instal·lació actual en les mateixes condicions.

Desconnectat Timonet gelat

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
« Respondre #3 el: 29 de Abr de 11, 16:18:00 pm »
Doncs ja tinc faena de cara a les dos setmanes de vacances/exàmens a Espanya....
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)