Garita per un sensor valen sobre 115€ i van a les mil meravelles...
Vaja timo.... Per 300 Urelios tens un ordenador de sobretaula (slim) de categoría, això sí, sense monitor i demés. Però es que tampòc es fa falta el monitor, el pots configurar per a controlar-lo per l'escritori remot des de l'atre ordenador.
On podria trobar un "slim" per 300 € per què he on he preguntat dels 500 € no baixa (sense monitor). Fes el favor de dir-me on el podria trobar (si alguna pàgina web, o pel contrari a qualsevol tenda d'informàtica) per què m'hen vaig demà mateix

, i mes ara que l'ordinador on tenia el VWS muntant ja les dades a meteoclimàtic (un pentium II), M'HA PETAT

, després d'haver-lo tingut 36 hores seguides en funcionament. He obert la finestra de l'explorer, i nyasca... Si li haguera fet cas a Timonet quan em va recomanar la Davis, no m'estaria passant tot astò, però en aquell moment els 1000 € em van parar.
De tota manera la idea de tindre l'ordinador en funcionament les 24 hores em dona algo de mal rollo, pel tema del soroll (principalment per la nit), i per motius de sobrecalfaments (tot i que les instalacions elèctriques et garanteixen que no hi ha perill). Un slim fa també tant de soroll o pel contrari al ser de dimensions més reduïdes, també es menor el soroll.