Autor Tema: estació oregon  (Llegit 8268 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Timonet gelat

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
Re: estació oregon
« Respondre #15 el: 03 de Gen de 07, 21:02:26 pm »
Tots els productes Davis acaben sent comprats a Darrera a Espanya, per que són els majoristes. Jo la vaig comprar a Valkanik.com i em va costar en casa uns 117€ crec...
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat Vaqueret

• Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.113
  • El seny em perseguix... pero jo soc més ràpid.
« Respondre #16 el: 04 de Gen de 07, 15:49:41 pm »
El problema del port RS-232 amb les 3200/3600 es que estes estacions no gasten eixe port per a res, símplement utilitzen dos "pins" per emular un protocol de comunicacions molt gastat en industria que s'anomena I2C, per aixo no funcionen les adaptadors USB.
Hi ha una manera  millor de fer-ho funcionar si el protatil te port Centronics d'impresora que es desoldar el conector serie que ve amb l'estació i conectar el dos filets als pins 4 i 6 del port d'impresora. Buscar en un editor hexadecimal i on pose "COM" en el Heavy weather canviar-ho per "LPT" i a funcionar....
i si gastes el Open3600 encara es més facil.

Desconnectat meteoloco

• Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.912
  • Zen
« Respondre #17 el: 04 de Gen de 07, 20:55:33 pm »
Moltes gràcies per la resposta, per crec que no vaig a clavar-me a manipular la consola, per què jo me conec i després me sobren peses  ;D

Ara acabe d'actualitzar-me la versió base del vws a la de internet per a poder penjar les dades en meteoclimàtic. M'han enviat un correu amb un número de registre. On el tinc que posar, estic confós, o pel contrari tinc que esperar a que m'aplegue a casa en un CD.
Jo em pensava que ho podia fer per iinternet.
Estació meteorològica de Novelda-Cucuch. 300 msnm

No parles si allò que vas a dir, no és més bonic que el silenci. (proverb xinés)

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
« Respondre #18 el: 04 de Gen de 07, 21:28:36 pm »
Ara acabe d'actualitzar-me la versió base del vws a la de internet per a poder penjar les dades en meteoclimàtic. M'han enviat un correu amb un número de registre. On el tinc que posar, estic confós, o pel contrari tinc que esperar a que m'aplegue a casa en un CD.
Jo em pensava que ho podia fer per iinternet.

Help -> Registration information

Desconnectat meteoloco

• Tempesta
  • *
  • Zen
« Respondre #19 el: 04 de Gen de 07, 21:43:34 pm »
 ??? ;) ;)

No parles si allò que vas a dir, no és més bonic que el silenci. (proverb xinés)

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
« Respondre #20 el: 04 de Gen de 07, 23:20:25 pm »
??? ;) ;)

Ho entens?

Al VWS, ves Help i després, registration information. Ahí es on pots pegar el codi.

Desconnectat meteoloco

• Tempesta
  • *
  • Zen
« Respondre #21 el: 05 de Gen de 07, 08:16:43 am »
Si ja ho tinc, Timonet.
De moment la versió actualitzada ja la tinc. Ara falta la configuració. Seguiré pas a pas el manual de meteoclimàtic.
Adeu

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
« Respondre #22 el: 05 de Gen de 07, 10:13:10 am »
 :D

Desconnectat meteoloco

• Tempesta
  • *
  • Zen
« Respondre #23 el: 08 de Gen de 07, 20:32:40 pm »
Garita per un sensor valen sobre 115€ i van a les mil meravelles...

Vaja timo....  Per 300 Urelios tens un ordenador de sobretaula (slim) de categoría, això sí, sense monitor i demés. Però es que tampòc es fa falta el monitor, el pots configurar per a controlar-lo per l'escritori remot des de l'atre ordenador.

On podria trobar un "slim" per 300 € per què he on he preguntat dels 500 € no baixa (sense monitor). Fes el favor de dir-me on el podria trobar (si alguna pàgina web, o pel contrari a qualsevol tenda d'informàtica) per què m'hen vaig demà mateix  ;D, i mes ara que l'ordinador on tenia el VWS muntant ja les dades a meteoclimàtic (un pentium II), M'HA PETAT  >:( >:( >:( :'(, després d'haver-lo tingut 36 hores seguides en funcionament. He obert la finestra de l'explorer, i nyasca... Si li haguera fet cas a Timonet quan em va recomanar la Davis, no m'estaria passant tot astò, però en aquell moment els 1000 € em van parar.

De tota manera la idea de tindre l'ordinador en funcionament les 24 hores em dona algo de mal rollo, pel tema del soroll (principalment per la nit), i per motius de sobrecalfaments (tot i que les instalacions elèctriques et garanteixen que no hi ha perill). Un slim fa també tant de soroll o pel contrari al ser de dimensions més reduïdes, també es menor el soroll.

Desconnectat Vaqueret

• Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
« Respondre #24 el: 08 de Gen de 07, 22:37:02 pm »
Garita per un sensor valen sobre 115€ i van a les mil meravelles...

Vaja timo....  Per 300 Urelios tens un ordenador de sobretaula (slim) de categoría, això sí, sense monitor i demés. Però es que tampòc es fa falta el monitor, el pots configurar per a controlar-lo per l'escritori remot des de l'atre ordenador.

On podria trobar un "slim" per 300 € per què he on he preguntat dels 500 € no baixa (sense monitor). Fes el favor de dir-me on el podria trobar (si alguna pàgina web, o pel contrari a qualsevol tenda d'informàtica) per què m'hen vaig demà mateix  ;D, i mes ara que l'ordinador on tenia el VWS muntant ja les dades a meteoclimàtic (un pentium II), M'HA PETAT  >:( >:( >:( :'(, després d'haver-lo tingut 36 hores seguides en funcionament. He obert la finestra de l'explorer, i nyasca... Si li haguera fet cas a Timonet quan em va recomanar la Davis, no m'estaria passant tot astò, però en aquell moment els 1000 € em van parar.

De tota manera la idea de tindre l'ordinador en funcionament les 24 hores em dona algo de mal rollo, pel tema del soroll (principalment per la nit), i per motius de sobrecalfaments (tot i que les instalacions elèctriques et garanteixen que no hi ha perill). Un slim fa també tant de soroll o pel contrari al ser de dimensions més reduïdes, també es menor el soroll.

Si passes per Castalla jo te'l arreplegaré. Molts dels meus clients tenen ordenadors (P III o K7) retirats pero que funcionen perfèctament. Estic segur que puc aplegar a un acord amb ells per menys dels 300 urelios que t'he dit. Tocam al 657693090 / 89 ó al 965550147 si vas a vindre per ací.

Desconnectat meteoloco

• Tempesta
  • *
  • Zen
« Respondre #25 el: 08 de Gen de 07, 23:23:34 pm »
Clar serien de sogona ma. Per ací si que els he trobat a eixe preu. De totes maneres, ja estem en contacte.
El que vaig a fer es a vore que em costa la reparació, i després ja parlem.

Desconnectat Vaqueret

• Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
« Respondre #26 el: 09 de Gen de 07, 14:04:00 pm »
Clar serien de sogona ma. Per ací si que els he trobat a eixe preu. De totes maneres, ja estem en contacte.
El que vaig a fer es a vore que em costa la reparació, i després ja parlem.

Jo tinc per ací tirada una placa de K6 y altra de Pentium a 233mhz si es valen vens i les arreplegues (ja sé que no es gran cosa, pero es costarán 0 €)

Per atre costat i sense buscar massa: Ordenador nou a 300€