Autor Tema: Un prismàtic a la webcam?  (Llegit 1832 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Timonet gelat

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
Un prismàtic a la webcam?
« el: 02 de Feb de 08, 18:23:17 pm »
Estava jo pensant si seria interessant ficar-li a la càmera web un prismàtic que no tinguera tampoc massa augments per a que la imatge fòra més de la part "esquerra" de la imatge actual... ja que les naus del polígon de st. Vicent que tinc davant són cutres i "caga" la bona vista que tinc...

Si ampliara imatge i aconseguira que es vera una cosa així...

Opció 1 (.) o 2 (..)

[adjunt esborrat per l'administrador]
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
Re: Un prismàtic a la webcam?
« Respondre #1 el: 03 de Feb de 08, 17:05:06 pm »
Xé, digueu-me si val la pena o no !!

Desconnectat felet

• Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 5.848
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
« Respondre #2 el: 03 de Feb de 08, 18:02:56 pm »
No pots girar-la una miqueta a l'esquerra? Jo en tot cas enfocaria una miqueta més amunt... Tal i com la tens ara el cel (que és el que ens interessa) ocupa el 50% de la imatge...

I això del prismàtic, pots provar-ho si no baixa la qualitat de la imatge.

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
« Respondre #3 el: 03 de Feb de 08, 18:38:59 pm »
No pots girar-la una miqueta a l'esquerra? Jo en tot cas enfocaria una miqueta més amunt... Tal i com la tens ara el cel (que és el que ens interessa) ocupa el 50% de la imatge...

Més a l'esquerre és impossible, ja que es veu el marc de la finestra que té davant la càmera i tampoc puc encarar-la més amunt, per que també es voria el marc. Per altra banda, pense que és interessant sempre un 50% de cel i un 50% de "terra" per que dona idea de com està el sól (banyat, nevat, sec... i també la verdor a l'estiu, la tardor...)

Desconnectat MeteoValència

• Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.646
  • Jo mateix
    • MeteoValència
« Respondre #4 el: 03 de Feb de 08, 18:49:32 pm »

Més a l'esquerre és impossible, ja que es veu el marc de la finestra que té davant la càmera i tampoc puc encarar-la més amunt, per que també es voria el marc. Per altra banda, pense que és interessant sempre un 50% de cel i un 50% de "terra" per que dona idea de com està el sól (banyat, nevat, sec... i també la verdor a l'estiu, la tardor...)

Pèro si el terra està mullat, tu creus que realment es veu? deuria haver plogut molt i fixar-te molt per a donar-te conte.

Jo que vols que et diga... Amb uns prismàtics llevaries eixes coses que no t'agraden, però a costa de només veure un tros de tota la imatge, perquè no guanyes en camp de visió, més bé tot el contrari, retalles.

Ja sé que, ara per ara,  no pots inclimar-la cap amunt per a veure més cel i menys fàbriques, però... crec que la sol.lució està en intentar fer això. No es tracta de llevar tot el terra, només una part alló que no t'agrada i deixar la resta, si neva es veurà blanc allò que deixes.

Segur que si li pegues voltes al cap trobarás la sol.lució sense limitar l'ull d'allò que la càmera veu  ;)
« Darrera modificació: 03 de Feb de 08, 18:51:08 pm per MeteoValència »