Autor Tema: compra estacio  (Llegit 1649 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat xatet

  • Reixiu
  • *
  • Missatges: 6
compra estacio
« el: 10 de Des de 07, 12:47:40 pm »
hola soc un jove geograf de manuel( pero que treballa a ontinyent) que voldria comprar una estacio de uns 200E€ de presupost no vullc ingresar en meteo climatic ni res de aixo almenys de moment simplement es per a tindre la a ma casa area tinc una oregon cientific que me la vaig comprar a la facultat a una tenda que es dia termotec a algo aixi que estava pel barri de torrefiel a valencia i que en feren un desconte collonut sabeu algo daquesta tenda tenia web pero ara no existeis?, eixa estacio era la oregon cientific bar 916 si ja se fruixeta pero va de categoria, ara estic fent me una casa i ja voldria tindre pluviometre i anamometre per tindre mes dades , gracies a tots i una salutacio des de LAMPARAS L'ART O ONTINYENT
Manuel, València.

Desconnectat Timonet gelat

  • Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
Re: compra estacio
« Respondre #1 el: 10 de Des de 07, 13:05:35 pm »
Benvingut al fòrum, Xatet. Intenta escriu-re un poc millor, que es note que estàs llicenciat. ;D

Bé, pel que fa a l'estació que vols, pots preguntar-li al forer de Beneixama, per que crec que volia vendrer la seva Oregon WMR100, que tenia anemòmetre, termohigròmetre i pluviòmetre.
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat xatet

  • Reixiu
  • *
  • Missatges: 6
Re: compra estacio
« Respondre #2 el: 10 de Des de 07, 19:35:10 pm »
no sabia que existira aquesta pagina a ontinyent jo treballe a lamparas l'art enfront de juguetilandia, vos felicite per la pagina i tota la informació que mostreu, molt ja esteu dins dels meus favorits. en quan acaven de construir la casa pam estació al canto a la terrasa
Manuel, València.

Desconnectat Torró

  • Reixiu
  • *
  • Missatges: 34
Re: compra estacio
« Respondre #3 el: 10 de Des de 07, 22:31:28 pm »
i davant de induflec qe es on treballe jo!!
Ontinyent - st. Josep, València.