0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.
es te que ser major de 18 anys?
haurà de aportar una fotocòpia degudament cotejada del seu document d'identitat no expirat per a fer entrega de la documentació i inscripció al Registre.[/size]
Cita de: Timonet gelat en 05 de Gen de 11, 01:05:25 amhaurà de aportar una fotocòpia degudament cotejada del seu document d'identitat no expirat per a fer entrega de la documentació i inscripció al Registre.[/size]Degudament cotejada implica compulsar-la?
Cita de: alzimet en 05 de Gen de 11, 01:30:46 amCita de: Timonet gelat en 05 de Gen de 11, 01:05:25 amhaurà de aportar una fotocòpia degudament cotejada del seu document d'identitat no expirat per a fer entrega de la documentació i inscripció al Registre.[/size]Degudament cotejada implica compulsar-la?Exacte, jo diria que són sinònims.
Cita de: Timonet gelat en 05 de Gen de 11, 01:31:05 amCita de: alzimet en 05 de Gen de 11, 01:30:46 amCita de: Timonet gelat en 05 de Gen de 11, 01:05:25 amhaurà de aportar una fotocòpia degudament cotejada del seu document d'identitat no expirat per a fer entrega de la documentació i inscripció al Registre.[/size]Degudament cotejada implica compulsar-la?Exacte, jo diria que són sinònims.Grrrrr! Doncs a Alzira és un embolic de por, la última vegada que ho vaig intentar em van dir que ells soles ho feen per a documents de l'ajuntament. El divendres ho tornaré a intentar.
Jo el vaig fer en comisaria i no te cost algu.
Cita de: MeteoCàrcer en 05 de Gen de 11, 01:10:49 ames te que ser major de 18 anys?Per a cotejar un DNI no.Però als Estatuts provisionals diu que "els menors no emancipats, de més de catorze anys d'edat, han de comptar amb el consentiment documentalment acreditat, de les persones que hagen de suplir la seua capacitat". En cas de necessitar eixe consentiment (es necessita per a simplement ser soci) m'ho dius i ho redacte per a que ho imprimisques i ho signeu.
Hola, bona vesprada!! Espere que els reixos haguent vingut carregats. M’agradaria obtenir informació de com ser soci fundador: quota a pagar i quina diferencia hi ha entre soci fundador i soci normal, ja que no podré assistir al dinar que fareu el dia 8 i estic interessat en la associació i m’agradaria estar informat de tot.Moltes gracies.