Autor Tema: NOU FÒRUM D'AVAMET!  (Llegit 8474 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Timonet gelat

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
Re:NOU FÒRUM D'AVAMET!
« Respondre #15 el: 23 de Set de 12, 02:23:44 am »
Continuen els canvis, ara hem actualitzat a la última versió del fòrum disponible...
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat Alcoianet

• Pluja
  • *
  • Missatges: 352
« Respondre #16 el: 29 de Set de 12, 16:45:47 pm »
Amb retràs, però més val que mai.

Enhorabona per tot el que haveu conseguit i gràcies per l'esforç diari ;)
Alcoi, Alacant. 560 msm

Desconnectat elxiquet

• Associat AVAMET
  • Reixiu
  • *
  • Missatges: 10
    • Meteo Almenara
« Respondre #17 el: 16 de Oct de 12, 10:54:44 am »
Bon dia a tots,

Veig que continueu moltes persones conegudes del foro meteored, es espectacular el canvi que hem obtingut els aficionats a la meteorologia desde que hi ha una associació formalitzada, i tot gràcies a l'esforç de tots aquells aficionats que de manera altruista s'han dedicat a millorar tota la xarxa de informació meteorològica i climàtica a les nostres comarques.

Es una llàstima que en Josep Peinado ja no estiga entre nosaltres, per que varem perdre a l'impulsor de l'observació meteorológica mes professional que teniem a la ciutat de València.

Jo estic de nou per ací, encara que semble que estava desaparegut, estic disposat a ajudar en lo que calga per millorar en aquest foro.

Actualment estic treballant en una empresa d'energia eòlica GL Garrad Hassan a Madrid ja duc cinc anys, fent estudis de vent, recurs eòlic i instalació d'estacions meteo, etc. Per aquest motiu i per que tinc dos xiquets no he pogut participar mes en tot el que heu conseguit en aquests darrers anys.

Enhorabona companys.
Meteorologist at Normawind SL

Desconnectat Timonet gelat

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
« Respondre #18 el: 16 de Oct de 12, 16:25:04 pm »
Gràcies per les teues paraules elxiquet, feia molt que no et veiem per ací ni per meteored. M'alegre que vaja tot be!
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat elxiquet

• Associat AVAMET
  • Reixiu
  • *
  • Missatges: 10
    • Meteo Almenara
« Respondre #19 el: 17 de Oct de 12, 08:46:33 am »
Gràcies a vosaltres per tot el que esteu fent per la meteo a Valencia. Es molt gran.

Qui s'anava a imaginar fa 10 anys que anavem a tindre una associació meteorològica, amb perspectives de crear una xarxa meteo per tot el País Valencià.

Per cert, saps algo de l'estació de Josep Peinado, heu pogut recuperarla...

Salutacions.
Meteorologist at Normawind SL