Autor Tema: Menejem açò  (Llegit 16820 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Timonet gelat

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
Re: Menejem açò
« Respondre #15 el: 08 de Set de 08, 21:23:19 pm »
Val, doncs jo tinc els fulls amb les firmes, que en total n'hi han 13 firmes per full. De manera que 13 seràn els DNI's compulsats que deurem d'entregar.

Intentaré fer un reconte dels firmants, i amb * són els que m'han confirmat que ja tenen el DNI compulsat:

Timonet*
Felet*
Nevà Grossa
MeteoValència
Vigilant
Meteoloco*
Vaqueret
Carboner
Krisman
Fernando (Galo)
MeteoNix
Alizimet
Frank242
Damilme
H2O
« Darrera modificació: 13 de Set de 08, 14:08:47 pm per Timonet gelat »
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat Vaqueret

• Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.113
  • El seny em perseguix... pero jo soc més ràpid.
« Respondre #16 el: 08 de Set de 08, 22:10:28 pm »
Voré de acostar-me al m.i. demà per el matí. Volia haver-ho fet hui, pero me s'ha complicat el matí.

Desconnectat alzimet

• Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 894
  • Plou poc però per a lo poc que plou MAI plou prou
« Respondre #17 el: 12 de Set de 08, 20:55:52 pm »
Gràcies a l'avís de Timonet he sabut que tenieu la cosa per açí en marxa.
Bé doncs aniré a principis de la setmana que ve al PROP a que hem verifiquen una copia del DNI a mi també.

Soc nou a aquest forum i no se si a altre tòpic esteu parlant sobre el sopar del proper divendres i si ja s'ha propossat juntar tots els papes eixe dia... Pense que si poguerem anar tots, o almenys qui no anara li donara els papers a algú que si que assistira, de manera que arreglarem el més aviat posible l'assunt; seria el millor.

Per cert, a la llista de Timonet trobe a faltar dos noms que hem pense que també estaven a les firmes: Damilme i Frank242, el que ja no sé és si acavaren firmant..

Salutacions

Toni
Alzira, ben propet del Xúquer
On la mitjana diu que cauen 633 mm a l'any i quasi mai tenim dades properes...

L'AVAPRED t'espera!. Pots començar de zero al concurs quan vullgues! T'ho voldràs perdre?

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
« Respondre #18 el: 13 de Set de 08, 11:38:20 am »
Ups, ara som 14... ai mare !! Algú no va firmar d'eixa llista.

Desconnectat H2O

• Associat AVAMET
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.437
  • ALCOY
    • Acif Alcoi
« Respondre #19 el: 13 de Set de 08, 12:26:30 pm »
Timonet apunta´m que jo vaig firmar,  parlant  del divendres encara no he dit res perquè no se si podre anar al sopar.

Desconnectat MeteoValència

• Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.646
  • Jo mateix
    • MeteoValència
« Respondre #20 el: 13 de Set de 08, 13:12:00 pm »

Es que caldria fer-ho de nou... uns s'han incorporat i altres veiem complicat, per qüestions d'horaris, desplaçar-nos a l'administració a fet el tràmit del document.

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
« Respondre #21 el: 13 de Set de 08, 14:10:57 pm »

Es que caldria fer-ho de nou... uns s'han incorporat i altres veiem complicat, per qüestions d'horaris, desplaçar-nos a l'administració a fet el tràmit del document.

Ara som 15.. pot ser hi haurà que començar de nou com dius. Vist com va la cosa, crec que deuriem registrar l'Associació amb els socis minims necesaris fundadors, per que és un cacau organitzar-se. Són 3, no Josep?

• Tempesta
  • *
  • Jo mateix
    • MeteoValència
« Respondre #22 el: 13 de Set de 08, 19:38:37 pm »
No sé si són 3, però que tampoc és necessari que tots sigam fundadors, vaja que jo sent soci numerari tindre els mateix drets i obligacions com un fundador, pert tant és algo que no em lleva el som, em dona igual.

Ho més important és iniciar el procés amb l'administració quan abans millor i els que no sigam fundadors ens incorporarem oficialment després sense cap problema.

Això no vol dir que jo, per exemple, ara em quede al marge. Jo puc col·laborar de la mateixa manera en tot alló que cregueu convenient i em demaneu. Només que les meues opinions no serien computades de la mateixa manera que les vostres mentres dure el procés legalitzador, perquè jo encara no seria res dins de l'organització.

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
« Respondre #23 el: 25 de Oct de 08, 03:10:11 am »
Bé, qué vos pareix si fem açò quan abans millor? Qué voleu que vos diga, jo tinc ganes i entusiasme de començar aquesta nova etapa amb socis, publicacions, treballs d'investigació i documentació... mil coses !!

Si simplement necessitem 3 persones que façen el paper de socis fundadors per a crear l'AVAMET, açò no es pot endarrerir més. De manera que faig la seguent proposta:

Fundar l'AVAMET aquesta setmana a València, o bé Dijous o Divendres (té que ser horari laboral). Jo aniré, MeteoValència podria anar i algú més que s'acoste, no hi ha limit màxim.

Els càrrecs (entintat gestora inicial) no deuen de tindre (com va dir Josep) molta importància al principi, sino després (elegit democràticament i voluntàriament)

Va o no va?

Que portem sense menejar el cul casi un any !!!

• Tempesta
  • *
  • Jo mateix
    • MeteoValència
« Respondre #24 el: 25 de Oct de 08, 20:17:12 pm »
Jesus, cal arreplegar el tema del DNI dels que ho tinguen fet, cal fer l'Acta de constitució però jo no sé si val amb data de l'ultima trobada allá als peus del Benicadell perquè fa molt de temps, en tot cas es pot ficar una data més recent.
Caldrà passar els Estatuts a net, recorda que es van esmenar el dia de la paella, que jo tinc els original i crec que tu l'esborrany amb les modificacions.

Cal signar tots els fulls dels Estatuts, l'Acta i crec recordar que un altre full on es demana el registre de l'entitat, signatures d'aquells que tinguen el tema del DNI resolt.

Eixa és la documentació necessaria. Que amb 3, 4 o 5 persones hi haurà prou per a que, com a mínim, l'administració començe a treballar i done el vist-i-plau en un termini d'uns mesos.

Que no cal anar tots el dia de la presentació, una persona perfectament identificada ho pot presentar.

Ahhh, triar els Consell provisional, que te que estar format per la gent que ha signat els document, eixe Consell te que figurar en la documentació que es presente.

Fer fotocòpies de tot, no sé si caldrà presentar-ho per duplicat o triplicat, però cal guardar-nos una còpia nosaltres amb l'encuny de l'administració com que la documentació ha entrat al registre per si després es perd per algun despatx i cal reclamar.

;)
« Darrera modificació: 25 de Oct de 08, 20:19:28 pm per MeteoValència »

Desconnectat meteoloco

• Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.912
  • Zen
« Respondre #25 el: 26 de Oct de 08, 01:50:02 am »
Jo torne a dir que estic dispost per al que calga.

Tinc el DNI comfrontat (no així l'original que el vaig perdre la setmana passada :-\, però tant se val). Si el necessiteu, m'ho dieu i jo l'envie per correu postal a l'adressa que me comuniqueu.

A més a més si necesitareu més gent per a signar l'Acta, podeu comptar també amb mí. Puc facilitar-vos la meua adressa per privat.
Estació meteorològica de Novelda-Cucuch. 300 msnm

No parles si allò que vas a dir, no és més bonic que el silenci. (proverb xinés)

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
« Respondre #26 el: 26 de Oct de 08, 17:10:26 pm »
Josep,

Vols que em fique a fer un Acta d'aquell dia... i fiquem com que la data ha sigut més recentment? No crec que hi haja cap problema... ningú de fora ho té per què saber.

Jo tinc les firmes amb els fulls blancs... si això quedem un dia (ja que estem els 2 a València entre setmana) i els gastes per a imprimir els nous estatuts (ja amb les modificacions oportunes) i espere que l'Acta com també té que estar firmada, gastem 1 full sobrant dels que havíem fet de més per si a cas.

Per al full del registre de l'entitat, ho fem amb els DNI's que tinguem i d'aquestos fem el Consell provisional..

• Tempesta
  • *
  • Jo mateix
    • MeteoValència
« Respondre #27 el: 26 de Oct de 08, 17:42:19 pm »
Però els fulls blancs amb firmes, hi haurán més firmes que persones hajan pogut fer el tema del DNI, no? Es que només deurien de firmar aquells que tinguen eixe requisit.

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
« Respondre #28 el: 26 de Oct de 08, 17:46:07 pm »
Buf..

I si els firmem 3 persones i au? Es que és impossible avançar...

• Tempesta
  • *
  • Jo mateix
    • MeteoValència
« Respondre #29 el: 26 de Oct de 08, 17:59:18 pm »
 ;D

A veure... jo t'envie el fitxer word per a fer les modificacions per correu. Mira quina gent té el tema DNI a la teua zona, si podeu ser 5 millor i ara t'expliaré el perquè.

Feu l'Acta amb data mes recent, indiqueu alló típic... ens reunim a la ciutat del tal amb data tal per a constituir la Associació tal... s'han triat els càrrecs provisionals de: President, Finances, Administració i Secretari. Quatre, amb noms cognoms, data de naiximent i DNI, no sé si caldrà ficar nacionalitat, no crec. En fi, un Acta típica que hi haurán models per internet.

Signeu els més aprop l'Acta fundacional, millor que sigau 5 perquè 4 ja sou càrrecs provisionals, la carta on es demana que l'Associació quede inscrita al registre i els Estatuts. Tot signat.

Replega el tema DNI dels 5 i ja esta.
« Darrera modificació: 26 de Oct de 08, 18:02:53 pm per MeteoValència »