Jesus, cal arreplegar el tema del DNI dels que ho tinguen fet, cal fer l'Acta de constitució però jo no sé si val amb data de l'ultima trobada allá als peus del Benicadell perquè fa molt de temps, en tot cas es pot ficar una data més recent.
Caldrà passar els Estatuts a net, recorda que es van esmenar el dia de la paella, que jo tinc els original i crec que tu l'esborrany amb les modificacions.
Cal signar tots els fulls dels Estatuts, l'Acta i crec recordar que un altre full on es demana el registre de l'entitat, signatures d'aquells que tinguen el tema del DNI resolt.
Eixa és la documentació necessaria. Que amb 3, 4 o 5 persones hi haurà prou per a que, com a mínim, l'administració començe a treballar i done el vist-i-plau en un termini d'uns mesos.
Que no cal anar tots el dia de la presentació, una persona perfectament identificada ho pot presentar.
Ahhh, triar els Consell provisional, que te que estar format per la gent que ha signat els document, eixe Consell te que figurar en la documentació que es presente.
Fer fotocòpies de tot, no sé si caldrà presentar-ho per duplicat o triplicat, però cal guardar-nos una còpia nosaltres amb l'encuny de l'administració com que la documentació ha entrat al registre per si després es perd per algun despatx i cal reclamar.