Vinga va.
Assumptes pendents1.-
Nom i cognom dels promotors de l'associació (Nom dels sòcis fundadors). Si no teniu cap impediment, jo estic a la disposició per a ser un dels sòcis fundadors.
Ara bé seria convenient, que en este "post" s'apuntaren tots els que voluntariament vulguen tindre o estarien dispostos a tindre qualssevol càrrec a l'AVAMET. De esta manera la gent que té voluntat en formar l'AVAMET, s'incriuria i la resta votaria.

. Si en som 3 com si en som 10 ó 20.

Com a mínim farien falta que els següents càrrecs estiguen coberts:
a.- President
b.- Tresorer
c.- Secretari
Seria recomanable tindre:
d.- Vicepresident
e.- Almenys un vocal
2.-
Designació dels òrgnans de govern.
3.-
Documentació cotejada que acredite la nostra identitat.
Este tercer punt es de vital importància. Anem a vorer, tota la
penya que vaja a formar part dels òrgans de govern inicials de l'AVAMET cal que tinga el seu DNI degudament confrontat.
Ara que la majoria estem encara de vacances, podriem a titol individual confrontar el nostre DNI (bé a l'ajuntament, o bé a qualssevol oficina PROP de la Generalitat) per a després, en el supost de formar part dels òrgans de govern, poder presentar l'Acta de Constitució de l'associació. Si mal no recorde, aquesta acta es pot presentar inclús per correu certificat, amb la qual cosa l'assumpte es simplifica molt.
Jo crec que és de vital importància el confrontar els DNI's, ja que així no tenim cap obstacle per a donar tots els pasos que administrativament corresponguen. Jo demà o divendres aniré a l'Ajuntament de Novelda a vorer el que em diuen; ja us contaré. Fins al proper dia 4 de setembre estic de vacances, per la qual cosa,
"si cal tirar un cable.............. amb molt de gust"