Autor Tema: Primers espàrrecs 2012  (Llegit 2512 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat gregal

  • Pluja
  • *
  • Missatges: 476
Primers espàrrecs 2012
« el: 25 de Gen de 12, 12:39:20 pm »
He anat a fer una excursioneta i m´he portat la sorpresa de fer un manollet d´espàrrecs.
Normalment comence a collir-ne a finals de febrer, però sembla que este hivern tant suau els està fent eixir abans.
Castelló. Plana Alta

Desconnectat Timonet gelat

  • Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
Re: Primers espàrrecs 2012
« Respondre #1 el: 27 de Gen de 12, 09:05:47 am »
Semblen ben bonics, res com els de mercadona! Per ací jo crec que encara és un poc prompte.
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat gregal

  • Pluja
  • *
  • Missatges: 476
Re: Primers espàrrecs 2012
« Respondre #2 el: 27 de Gen de 12, 11:15:41 am »
Per ací també és prompte per a anar a buscar-ne. Ha segut tota una sorpresa trobar el manoll que es veu a la foto, perquè a més els he collit en una zona prelitoral, a més de 300 m. d´altitud. Normalment per ací comencen a eixir-ne prou per les zones litorals cap a finals de febrer.
Castelló. Plana Alta

Desconnectat Vaqueret

  • Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.113
  • El seny em perseguix... pero jo soc més ràpid.
Re: Primers espàrrecs 2012
« Respondre #3 el: 29 de Gen de 12, 19:38:18 pm »
No m'extranya gens. Per ací, al riu no perque n'hi ha massa inversió tèrmica, pero als marges un veí meu -que és un gat en tot això, a mes de no tindre atra cosa que fer ja que està retirat- sí que n'ha menjat ja.

Jo fa anys que no consegueixc fer cap manollet d'espàrrecs, especialment si vaig amb els meus fills, sempre s'els menjen conforme els cullen.

Desconnectat Damimet

  • Junta Directiva 2018
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 2.398
  • Desembre 2009- Font de Mariola
Re: Primers espàrrecs 2012
« Respondre #4 el: 29 de Gen de 12, 19:47:21 pm »
No m'extranya gens. Per ací, al riu no perque n'hi ha massa inversió tèrmica, pero als marges un veí meu -que és un gat en tot això, a mes de no tindre atra cosa que fer ja que està retirat- sí que n'ha menjat ja.

Jo fa anys que no consegueixc fer cap manollet d'espàrrecs, especialment si vaig amb els meus fills, sempre s'els menjen conforme els cullen.

Jo tambe em menje la primera dotzena com a minim. mmmm que bons, i a mes amb aquesta aigueta que ha caigut vindra de perles per a que siguen grans els esparrecs.






No hay nada nuevo bajo el sol, pero cuántas cosas viejas hay que no conocemos.


Pas del Benissaidó,550m,Alcoi, Alacant.