Autor Tema: Mapa vectorial del País Valencià  (Llegit 3968 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat sergisellop

  • Administrador
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.397
    • dissenyss.com
Mapa vectorial del País Valencià
« el: 11 de Ago de 16, 12:30:23 pm »
Hola a tots!

Una pregunta tinc per als fieres que hi ha per aquí:
Tinc el mapa vectorial del País Valencià amb les infraestructures, comarques, municipis, poblacions... tret de l'Institut Cartogràfic Valencià. Molt xulo. I també tinc un altre mapa vectorial amb les línies de nivell x100 de tot el territori. Però no casen un amb l'altre. Té dos perspectives distintes (supose) i no puc fusionar-los al mateix.

Algú en té un amb les línies de nivell i, al menys, les comarques/municipis?






Desconnectat pampacitrus

  • Associat AVAMET
  • Reixiu
  • *
  • Missatges: 50
Re:Mapa vectorial del País Valencià
« Respondre #1 el: 12 de Ago de 16, 07:55:46 am »
Probablement estan en dos sistemes de referència diferents. Caldria vore els metadatos....
Quan Matamón s'emborrasca i la Murta fa capell...

Desconnectat sergisellop

  • Administrador
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.397
    • dissenyss.com
Re:Mapa vectorial del País Valencià
« Respondre #2 el: 12 de Ago de 16, 08:05:24 am »
Probablement estan en dos sistemes de referència diferents. Caldria vore els metadatos....
Això és el que em temia... el problema és que són dos pdf sense cap més intenció que difusió senzilleta que jo he copiat a CorelDraw (el Illustrator dels frikis com jo) i he deixat al meu gust:

Desconnectat pampacitrus

  • Associat AVAMET
  • Reixiu
  • *
  • Missatges: 50
Re:Mapa vectorial del País Valencià
« Respondre #3 el: 12 de Ago de 16, 08:24:57 am »
No entenc massa de pdf, pero no pots menejar un per a que case damunt l'altre?
Per altra banda es poden obtindre "shapes" per apoder treballar amb un GIS.
Tot depén del que vullgues fer amb eixos mapes...
Joan
Quan Matamón s'emborrasca i la Murta fa capell...

Desconnectat sergisellop

  • Administrador
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.397
    • dissenyss.com
Re:Mapa vectorial del País Valencià
« Respondre #4 el: 12 de Ago de 16, 08:57:05 am »
No entenc massa de pdf, pero no pots menejar un per a que case damunt l'altre?
Per altra banda es poden obtindre "shapes" per apoder treballar amb un GIS.
Tot depén del que vullgues fer amb eixos mapes...
Joan
Els pdf son dibuixos vectorials sense cap component GIS ni res. Només línies que pots editar, fer i desfer.

Si pose un mapa damunt de l'altre, puc anar provant d'encaixar-los però com que només puc rotar, ampliar, reduir, inclinar... i supose que ha de fer-se un estirament més elaborat amb rotació d'algun tipus i no sé què més... l'encaix mai coincideix  :-\

« Darrera modificació: 12 de Ago de 16, 09:01:26 am per Sergi »

Desconnectat VallDeGallinera

  • Associat AVAMET
  • Reixiu
  • *
  • Missatges: 66
  • Nuvolet!
Re:Mapa vectorial del País Valencià
« Respondre #5 el: 12 de Ago de 16, 11:38:19 am »
Hola, segurament si que estan en el mateix sistema de referència, pero al imprimir en PDF normalment es sol deformar un poc la imatge d'impreció. tens el mapa en img o tif? amb un programa SIG es pot intentar fer una georreferenciació, es a dir, posar uns quants punts de control amb coordenades conegudes sobre la imatge i identificarlos amb els homòlegs, d'aquesta manera es podria corregir la imatge per a que encaixara amb altres tipus d'informació i tinguera el seu sistema de referencia correcte. Jo els shapes de municipis, comarques, províncies y comunitat si els tinc, si vols t'els puc passar, o si em passes la imatge, aquest cap de setmana puc mirar a vore si la pose al lloc.

Desconnectat sergisellop

  • Administrador
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.397
    • dissenyss.com
Re:Mapa vectorial del País Valencià
« Respondre #6 el: 13 de Ago de 16, 00:42:34 am »
Hola, segurament si que estan en el mateix sistema de referència, pero al imprimir en PDF normalment es sol deformar un poc la imatge d'impreció. tens el mapa en img o tif? amb un programa SIG es pot intentar fer una georreferenciació, es a dir, posar uns quants punts de control amb coordenades conegudes sobre la imatge i identificarlos amb els homòlegs, d'aquesta manera es podria corregir la imatge per a que encaixara amb altres tipus d'informació i tinguera el seu sistema de referencia correcte. Jo els shapes de municipis, comarques, províncies y comunitat si els tinc, si vols t'els puc passar, o si em passes la imatge, aquest cap de setmana puc mirar a vore si la pose al lloc.
D'aquí he tret les línies de nivell, només
http://dissenyss.com/_mapes/CInfraestructures.pdf

I d'aquí, les municipis/comarques, carreteres, trens, poblacions, rius...
http://dissenyss.com/_mapes/ICV.pdf

Desconnectat VallDeGallinera

  • Associat AVAMET
  • Reixiu
  • *
  • Missatges: 66
  • Nuvolet!
Re:Mapa vectorial del País Valencià
« Respondre #7 el: 14 de Ago de 16, 09:51:48 am »
amb estos enllaços obinc els PDFs que dius, pero está tota la informació junta, i jo no no tinc ningún programa per poder extraure  la informació per capes d'un pdf. Quan extraus la informació com per exemple les corbes de nivell que dius en missatges anteriors, en quin format les guardes? tens l'opció de guardarles con a .shp, trobe que enl Illustrator si que es pot. o com a TIF o IMG?

Desconnectat MeteoCàrcer

  • Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 406
Re:Mapa vectorial del País Valencià
« Respondre #8 el: 14 de Ago de 16, 15:56:22 pm »
En l'Ilustrator o Inkscape (gratuit) podreu ferlos el que vulgau
Càrcer o perseguint alguna tempesta
RÈCORDS: Max 44.5º el 27/08/2010 \ Min -4.3º el 22/01/2011 \ 237.4 l. el 28/09/2009
"En Beneixida entra el riu, en Alcàntera no pot; en Càrcer se’n du les cases i en Cotes fa el borinot". (Inundacions 1864)