Autor Tema: Situació Especial 7-8 ... Gener 2010  (Llegit 34488 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Vaqueret

• Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.113
  • El seny em perseguix... pero jo soc més ràpid.
Re: Situació Especial 7 - 8 ... Gener 2010
« Respondre #15 el: 06 de Gen de 10, 19:47:41 pm »
De moment el MASS ens dona zero 'creillero' ja..ja...ja... Cosa boba! Ja sabem que sempre s'enganya.

Per aci baixa mes del esperat 5.5º.

Supose que en parar el vent anortat esta nit parará de baixar i, pot ser i tot, que puje un poc.
« Darrera modificació: 06 de Gen de 10, 20:03:05 pm per Vaqueret »

Desconnectat L´herberet, MANU

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 746
« Respondre #16 el: 06 de Gen de 10, 20:19:15 pm »
Pues e MM5 de meteocat prou mal, perque diu que la cota no baixa dels 600 m a la nostra zona hasta mes allà de la mitja nit de demà i per a eixa hora ja no veu precipitació, aixo concidix en lo que han dit a la uno per a demà marcan cotes de mes de 1200m, i apartant-se de lo previst pel ceamet ( que per a mi solen ser els mes fiables)

Beneixama, 600m, Alacant.

Desconnectat carboner

• Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.461
  • OTOS. La Vall d´Albaida
    • L´Oratge d´Otos
« Respondre #17 el: 06 de Gen de 10, 20:22:14 pm »

En Otos 8,3º i bufant vent fluix ja del S-SW, cel mig enteranyinat i poc mes a comentar.

http://avamet.es/estacions/otos/

Desconnectat floquet

• Pluja
  • *
  • Missatges: 214
« Respondre #18 el: 06 de Gen de 10, 20:32:54 pm »
Pues e MM5 de meteocat prou mal, perque diu que la cota no baixa dels 600 m a la nostra zona hasta mes allà de la mitja nit de demà i per a eixa hora ja no veu precipitació, aixo concidix en lo que han dit a la uno per a demà marcan cotes de mes de 1200m, i apartant-se de lo previst pel ceamet ( que per a mi solen ser els mes fiables)
Bo, doncs fins açi aquest seguiment especial dels dies 7 i 8 de Gener, m'ha sabut a poc, donem per tancat aquest topic i queda obert el de suicidis... ;D Tranquilitat!!
« Darrera modificació: 06 de Gen de 10, 20:38:12 pm per floquet »
Ontinyent, València.

Desconnectat Vaqueret

• Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
« Respondre #19 el: 06 de Gen de 10, 20:40:51 pm »
Comforme ha girat el vent a xalòc ha començat la repujada: de 4,2º que tenia fa hora i mija a 4,8 que tinc ara.

La veritat és que quedem un poc de refiló respecte al fred. Pero es lo que té esta zona, això ho fa mes divertit.

Ara voràs quan aparega Toni com puja la moral al personal de seguida.

Desconnectat NEVÀ GROSSA

• Junta Directiva 2018
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.415
  • Magic Line----Top of mountain
    • Ibimet
« Respondre #20 el: 06 de Gen de 10, 20:52:36 pm »
5ºC. en estos moments. I fins demá cap al migdia o la vesprada no començará una entrada que promet donar un fum de sorpreses, i el que es millor, pareix que siga interminable en el temps.

La precipitació més forta (sentind-ho molt) en forma sólida será agraciada per a les zones que estiguen per damunt dels 600m. Però el que sembla espectacular quant menys será els vents molt forts, que units a les temperatures del divendres - disabte - diumenge donarán una sensació totalment ártica.

Per contra, no acabe de creume la circulació tant rápida direcció NE de la baixa que a hores d´ara s´está gestant en el Golf de Cadis, es a dir es pot allargar una miqueta més de temps (fins divendres migdia o vesprada), donant com a resultat eixes sorpreses que tots esperem.

I un altra vegada tinc molta fe i comfiança amb els gruixos que s´arreplegarán en els pobles situats en la vesant Nord de l´Aitana. :-X Quasi escandalosos :-X
Ibi (Alacant) a 780msnm. Si la reina tastara el giraboix, de Madrid vendria a llepar el boix.

Desconnectat carboner

• Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.461
  • OTOS. La Vall d´Albaida
    • L´Oratge d´Otos
Re: Situació Especial 7-8 ... Gener 2010
« Respondre #21 el: 06 de Gen de 10, 21:03:58 pm »

Jo el que veig també es una bona quantital d´aigua la que anem a rreplegar en les zones afavorides pels gregals, i per suposat , la neu, i a mi no em fa molta gràcia, la vorem  caure dema a estes hores en totes les cotes de La Vall.

Tambe crec que el fred posterior no serà tan fort com en un principi semblava, o almenys això espere,  i el vent no acabarà d´amainar tampoc.

Però fred a manta i demà per la nit vorem qui dorm.

http://avamet.es/estacions/otos/

Desconnectat ontinyent76

• Pluja
  • *
  • Missatges: 105
« Respondre #22 el: 06 de Gen de 10, 21:23:28 pm »
7'4º, 70% humitat a hores d'ara al centre d'Ontinyent. Sembla que els propers dies haurem d'entrar les plantes del balcó per a que no es tornen a gelar :)
Ontinyent - Cals Frares, València.

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
« Respondre #23 el: 06 de Gen de 10, 21:33:42 pm »
Em sorpren i m´anima tant d´optimisme de Mario, Nevà Grossa`inclus de Vaqueret. Però jo no acave de vorer clar. L´unica cosa que em dona esperances es eixe retard de 6 horetes de la borrasca, això potser favorable :D** avant* avorrit* :neu: sun

P.D, em sorpren la temperatuta amb 4.4º

Desconnectat METEOBIAR

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 584
  • biar 703-750 mts
« Respondre #24 el: 06 de Gen de 10, 21:42:13 pm »
 ;D  eixe obtimisme es bo¡¡¡¡

en biar ara mateix 3º de temperatura i fa uns moments marcant la minima del dia amb 2.9º, la veritat que la temperatura es mes baixa del que esperava tenint en conte que esta nuvol ???

Desconnectat sergi_onti

• Pluja
  • *
  • Missatges: 882
« Respondre #25 el: 06 de Gen de 10, 22:31:01 pm »
Per meteored a parlat vigilant , i a parlat de cotes de 150 dema per la nit, i acumulacions de mes de 10 cm a partir de 400m ..

Ojala fora aixi......
Ontinyent, València.

Desconnectat METEOBIAR

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • biar 703-750 mts
« Respondre #26 el: 06 de Gen de 10, 22:32:56 pm »
Data actual  06/01/10                          Pluja diària 0.0 mm
Hora d'actualització 22:24                     Pluja del mes  7.2 mm
Temperatura actual 2.6 ºC                    Pluja anual  214.6 mm
Sensació tèrmica 2.3 ºC                       Direcció del vent ENE 
Temperatura mínima 2.5 º a les 22:20     Pressió barométrica  1006.2 mb
Temperatura Màxima 7.4 º a les 14:50    Humitat relativa 82 %

la temperatura baixa prou ??? estacio del institut de biar a 600 mts de la meua casa, al meu termometre marca 3º

Desconnectat Vaqueret

• Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
« Respondre #27 el: 06 de Gen de 10, 22:38:25 pm »
Em sorpren i m´anima tant d´optimisme de Mario, Nevà Grossa`inclus de Vaqueret. Però jo no acave de vorer clar. L´unica cosa que em dona esperances es eixe retard de 6 horetes de la borrasca, això potser favorable :D** avant* avorrit* :neu: sun

Total, ja ha fotut quasi la mitat de les olives, puc permitir-me el luxe de ser optimista.

L'AEMET tampòc veu neu per davall de .... 1200 metres!!

Desconnectat METEOBIAR

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • biar 703-750 mts
« Respondre #28 el: 06 de Gen de 10, 22:44:34 pm »
muntarem al reconco a vore algun copet ???

quina discrepancia de cotes.... :-\

com sempre nevara d´ontinyent(300 mts) fins biar i la foia de castalla(700mts), villena algun copet solt.......

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
« Respondre #29 el: 06 de Gen de 10, 22:45:05 pm »

Total, ja ha fotut quasi la mitat de les olives, puc permitir-me el luxe de ser optimista.

L'AEMET tampòc veu neu per davall de .... 1200 metres!!

Pues esperem que la cague AEMET i acerten els nostres CEAMET ( o Vigilant). De moment em sorpren la temperatura de 3.5º que tinc per aci. i eixa borrasqueta va com cal, o en retard ? o mes al nord o mes al sud?