Autor Tema: Maig de 2011  (Llegit 18981 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat carboner

• Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.461
  • OTOS. La Vall d´Albaida
    • L´Oratge d´Otos
Maig de 2011
« el: 01 de Mai de 11, 05:09:44 am »

Hola bona nit.

Començem mes en una nit fresqueta i amb cel ras, ara mateixa 12º i un 84% d´HR.

Demà a estes hores estarem fent seguiment d´una situació practicament calcada a la del diumenge passat, encara que serà curt, però crec que es podran acumular registres importants d´aigua, uns 50-80 mm per La Marina i uns 30-40 per esta part de La Vall.

http://avamet.es/estacions/otos/

Desconnectat carboner

• Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
    • L´Oratge d´Otos
Re: Maig de 2011
« Respondre #1 el: 01 de Mai de 11, 12:53:25 pm »

Bon dia.

Minima d´11,1º en Otos. Ara domina el sol, amb algunes blanures de llevant, i es que el vent de llevant ja es deixa notar novament. Actualment 18,7º i un 69% d´HR.

Flipnat les alertes d´AEMET, demà està en alerte per pluges, per ejemple Villena, i Pinet no, per donar només algun ejemple. :-si

Desconnectat Damimet

• Junta Directiva 2018
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 2.398
  • Desembre 2009- Font de Mariola
« Respondre #2 el: 01 de Mai de 11, 18:03:54 pm »
Hola bona tarda.
Vinc de Sant Crsitofol en Cocentaina als peus de la Mariola i quins creixements cap a les 14:00 pero despres poc a poc ha anat desfense i cobrinse el cel de nuvols alts, al mateix temps que Aitana es cobria de boira per la part mes alta com tambe Serrella i Montcabrer. Ara ullades de Sol, la minima ha estat de 8.0 Cº i la maxima de 19.4 cº el vent en estos moments es de NE.

No hay nada nuevo bajo el sol, pero cuántas cosas viejas hay que no conocemos.

Pas del Benissaidó,550m,Alcoi, Alacant.

Desconnectat Pego

• Junta Directiva 2019-2022
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 949
  • Pego entre la muntanya i la mar
« Respondre #3 el: 01 de Mai de 11, 18:23:08 pm »
Bona vesprada:
Per ací després d'un matí ras, s'ha anat nuvolant i s'ha tapat el sol, però ara mateix només hi han núvols alts i poc més. Segons el models deuria començar a ploure cap a les 0:00 i com quasi sempre en ocasions arrear-li més for cap a la matinada i fins el migdia de demà...només cal esperar unes horetes.

Desconnectat carboner

• Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
    • L´Oratge d´Otos
« Respondre #4 el: 01 de Mai de 11, 21:48:34 pm »
Bona vesprada:
Per ací després d'un matí ras, s'ha anat nuvolant i s'ha tapat el sol, però ara mateix només hi han núvols alts i poc més. Segons el models deuria començar a ploure cap a les 0:00 i com quasi sempre en ocasions arrear-li més for cap a la matinada i fins el migdia de demà...només cal esperar unes horetes.
Alex en Canal 9 han dit este migdia que ahira van caure en Pego 11 mm, es veritat això?

Aci tambe nuvols alts en augment, tambe nuvols baixos i vent de gregal.

Desconnectat Pego

• Pluja
  • *
« Respondre #5 el: 01 de Mai de 11, 22:14:18 pm »
Bona pregunta Mario, jo tb me la faig. Evidentment a on jo visc no, ací va ploure poc mes d'un litre. El problema es q l'estacio d'AEMET esta a a l'altra banda de poble i les diferencies pareixen grans, pot ser massa grans. Ahir no em crec eixa diferencia tan gran i estic intentant montar una nova estació per eixa zona. Per exemple durant abril ací van ploure 58 mm i a l'altra ha marcat gairebé 100 mm i total hi han 3-4 Qm de distancia. Tinc la impresio q amb el llevant plou mes a la meua zona però amb el gregal plou mes a l'altra banda...
Be ara a esperar unes horetes per a vore ploure...

Desconnectat MeteoCanals

• Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 618
« Respondre #6 el: 01 de Mai de 11, 22:29:33 pm »
Bona nit

Interesent moviment el que ens ve per a la matinada i demà, ací encara ha fet bon estar, màxima de 22,3ºC i mínima de 11,3ºC. Dir que a l'interior es veia com creixien bons cumuls pero han tirat cap a Almansa-Alpera-Ayora. Avore que ens depara pero els models tenen bona pinta. ::)

Desconnectat Adrià_Ontinyent

• Associat AVAMET
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 2.147
« Respondre #7 el: 02 de Mai de 11, 03:55:38 am »
Hola.

Plovent a Ontinyent....més de 3mm de moment.
Ontinyent, València.

Desconnectat felet

• Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 5.847
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
« Respondre #8 el: 02 de Mai de 11, 08:26:07 am »
Bon dia.

S'ha intensificat la intensitat de la pluja estos últims minuts i l'automàtica del Llombo ja marca 13 mm. A la Solana ja arriben als 25 mm i a Otos i Quatretonda als 50 mm  :o

Desconnectat Damimet

• Junta Directiva 2018
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 2.398
  • Desembre 2009- Font de Mariola
« Respondre #9 el: 02 de Mai de 11, 08:33:26 am »
Hola Bon dia.

Per fi plou en trellat, a les 7:40 portavem 1 misero litro, el cel es bonico, pero ja portem temps perdut, no espere res destacable per esta part, per ahi baix si que en teniu bons registres a pesar de la direccio SE-NW, pareix que en poc de temps canviara el recorregut i mos entrara de E i NE, i sera quan Mario mos faça a tots que caiga la baba, potser avui baixe per ahi a vore els barrancs si em diu a on poder anar.  ;)

No hay nada nuevo bajo el sol, pero cuántas cosas viejas hay que no conocemos.

Pas del Benissaidó,550m,Alcoi, Alacant.

Desconnectat Joen

• Pluja
  • *
  • Missatges: 765
    • Meteosolana - El tiempo en Ontinyent
« Respondre #10 el: 02 de Mai de 11, 09:16:18 am »
Bon dia.

Per el meu observatori, durem sobre 34 mm.

OT: No feu cas de les dades de la meua estació, que es veu que amb tanta pluja s'ha tornat boja i marca barbaritats com temperatures de -35ºC  :o. Ja l'he desconnectada de meteoclimatic i estic intentant borrar eixes dades defectuoses.

Salutacions.

Desconnectat carboner

• Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
    • L´Oratge d´Otos
« Respondre #11 el: 02 de Mai de 11, 10:00:04 am »

Bon dia.

Quina manera de ploure!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :o anit em vaig gitar a les 5:30 i apenes portava 5 litrets, i ara no arriva a 5 hores despres i ja en porte vora 70 mm :o, plou des d´aleshores sense parar amb intenssitat moderada a forta, amb vent com no del N-NE, beneit gregal que mai em falla. :-* :-*

Desconnectat soriano

• Pluja
  • *
  • Missatges: 374
« Respondre #12 el: 02 de Mai de 11, 10:11:22 am »
Bon Dia!!

Plovent amb ganes desde la matinada :D
34,4 mm a 13,4 mm/hr

Edite:
 Ja portem 40 mm !!!
« Darrera modificació: 02 de Mai de 11, 10:34:53 am per soriano »

Ontinyent - M.Valls, València. 375 msm

Desconnectat sergisellop

• Administrador
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.397
    • dissenyss.com
« Respondre #13 el: 02 de Mai de 11, 10:25:57 am »
Ací a Alacant porta plovent una estoneta i portem una miqueta menys que a Barx o a Otos... ja he marcat 0.2 mm  :-X amb 17.1º

Desconnectat Pego

• Pluja
  • *
« Respondre #14 el: 02 de Mai de 11, 10:48:51 am »
Boooooooon día:
Després d'una nit per a oblidar vegent com els núvols anaven cap al nord i per ací molt poca cosa, ara fa ja una hora que plou a gust.
Ha sigut girar el vent i per fi entrar el núvols des de el NE i començar a ploure.
Ho tinc difícil arribar als registres de Mario i de Barx però ho intentarem  : ;D.