Autor Tema: Problemes a Novelda-Cucuch  (Llegit 1997 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat meteoloco

• Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.912
  • Zen
Problemes a Novelda-Cucuch
« el: 02 de Mai de 09, 16:18:26 pm »
Des de migdia, l'ordinador no es comunica amb la consola de la VWS mitjançant el port RS-232. Em diu "Can't open comunication port". Això m'ha passat després d'haver reiniciat l'ordinador, cosa que sol fer una vegada cada 7 - 10 dies.

He provat a canviar el port de comunicació al VWS i pujar el rango del "comunication rate" de 3 a 5; he canviat també les piles de la consola i res de res.

Doncs això, continuaré fent proves evitant tindre que desintalar el VWS i espere que pronte torne a estar on-line.  >:(

Estació meteorològica de Novelda-Cucuch. 300 msnm

No parles si allò que vas a dir, no és més bonic que el silenci. (proverb xinés)

Desconnectat Timonet gelat

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
Re: Problemes a Novelda-Cucuch
« Respondre #1 el: 02 de Mai de 09, 16:38:52 pm »
Sempre ha sigut un problema que mai s'ha resolt. Quan em passava a mi sols em quedava intentar-ho una vegada darrere d'altra, però no reiniciar... sinó apagar correctament el pc des d'inici i després iniciar de forma normal. A la quarta o la quinta ja deuries de tindre sort...
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat meteoloco

• Tempesta
  • *
  • Zen
« Respondre #2 el: 02 de Mai de 09, 19:22:36 pm »
Això mateix és el que he fet però així com a 30 vegades (almenys  >:( ) i res de res. En altres ocasions, em donava eixa errada, apagava el PC i tornavar a iniciar-lo i tot arreglat.

Seguiré intentant-ho però comence a imaginar-me el pitjor: que el problema radique a la consola de l'estació.   :'( perquè ara ja no m'apareix el missatge de "could not open comunication port" tornant a estar al port 3, i amb un "comunication rate" de 3 seg com al principi.

Deixe una captura de pantalla. Si demà no puc llevar-li punta, veuré de portar l'ordinador a un tècnic per deduïr si n'hi ha comunicació amb el port RS-232 (amb la qual cosa, seria problema de la consola) o no n'hi ha.

Sembla que en este cap de setmana ens estan creixent els nans del circo.  :-\ :(

[adjunt esborrat per l'administrador]
« Darrera modificació: 02 de Mai de 09, 19:24:46 pm per meteoloco »

No parles si allò que vas a dir, no és més bonic que el silenci. (proverb xinés)

Desconnectat meteoloco

• Tempesta
  • *
  • Zen
« Respondre #3 el: 03 de Mai de 09, 09:52:09 am »
Després d'haver posat l'ordinador "pates en amunt", sembla que de moment ja funciona. Vaig fer mil proves, fins que al final vaig desintalar el software del VWS i reintalar-lo novament.

De moment funciona.  :P

Desconnectat Timonet gelat

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
« Respondre #4 el: 03 de Mai de 09, 13:45:34 pm »
:D
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat Frank242

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 379
  • Des de Xirivella i en estat de Trance
« Respondre #5 el: 09 de Mai de 09, 12:28:33 pm »
Els problemes informàtics són més impredecibles que la meteorologia  ;D