Hola a tots,
soc nou al foro, desconeixia l'existencá d'aquest. Soc el posseidor d'una estació Davis Vantage Pro 2 a Rotglà i Corberà desde finals de Novembre i estic tinguent problemes en el software.
Desde la setmana passada que estic tinguent algunt que altre problema. De colp a repent m'afegeix algun any, com per ejemple el 2127 i aquest apareix tant a les gráfiques com a la BD de plutges.
Hui mateix han llevat la llum del carrer i quan he anat a possar en marxa de nou el WeatherLink he vist que m'havia eliminat les dates de 2010 en la BD de plutges i havia creat un nou any tal i com vos motre en la següent gràfica:

Un altre error que detecte es que cada volta que me putja les dates a diversos ftp (meteoclimatic, meteonix i web personal) descarrega abans les 513 dates que es veu que estan almacenades a la consola. Al principi aixó no meu feïa pero ara ho fa cada 5min que tinc programat un dels profiles. Adjunte images:

He deixat d'utilitzar la versió en Castellà ja que m'han dit que podria ser causa d'errors, peró de moment no he solucionat res.
M'agradaria poder resoldrer el problema i així començar bé l'any sense cap tipus d'error.
Salutacions.