La garita que e fet jo es per a un sensor de estos allargats que porten inclus el acople per a posarlos en la paret, no recorde la marca. Per al cas dona igual, segons siga el sensor podreu ferli el lloc per acoplarlo dins.
Comprar en en bazar dels chinos o similar, els plats que venen per a ficar baix de les plantes i que no caiga el aigua a terra. Pots triar el color en blanc, o color terra marron. E el meu cas sols men an fet falta 8, que a 0.5 Euros.
Despres en la ferreteria e comprat una barra roscada de 0,5 mm per un metre de llarc i una 50 de rosques i arandeles.Total 2,4 Euros. E agafat i li e retallat els bordes als plats per a que el aigua no se estanque en les bores. Els e fet tres forats a tots ficanlos en un pilot en una broca del 6 o7 segons lo justet que buiges per a pasar les barilles previament retallades a uns 25 o 30 cm. Al primer plat fara de base i asiento del sensor, els altres seguidament tindras que ferlis un forat al centre que vinga un poc desaogat per a que puga entrar i eixir dret el sensor.

Com podeu observar, els plats estan cap per aball, per a que el aigua no dorga, les barilles si despres de acabar son llarges, retalleules es llimen les puntes per despres roscar i demes. Tingau en conter, que ia que deixar una distancia entre plat i plat, per aixo estan les tuerques i les arandeles, per anar ficant la distancia i apretant un poc, per que estiga un poc estable la barraca. Per acabar, li fiqueu la tapadora que es com la base, sense forat al centre i a funcionar.

Esta garita la estic observant un parell de dies i en respecte a la temperatura de la Davis sen van 2 o 3 decimes.
Barata i efectiva

Espere que vos aprofite. Un salut per a tots.
A un moment, disculpeu el meu valenciá, ia que no le e estudiat, cuant jo anaba al colege no se podia estudiar
Rogelio