Autor Tema: Xarxa d'estacions de Meteoclimatic.com  (Llegit 128178 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat felet

  • Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 5.848
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
Re: Xarxa d'estacions de Meteoclimatic.com
« Respondre #285 el: 22 de Nov de 08, 21:57:22 pm »
Campolivar, per exemple, ha fregat els 25ºC de màxima, i tampoc està molt més lluny, no? Ara bé, tu controles molt millor la zona...

Desconnectat Timonet gelat

  • Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
Re: Xarxa d'estacions de Meteoclimatic.com
« Respondre #286 el: 22 de Nov de 08, 22:01:57 pm »
Tots els dies està per damunt de les meues dades, entre 1 i 2º. Hui s'ha tornat a disparar, 22.7º (22.8º al termòmetre de màxima manual, però una dècima no és significatiu i no corregit l'automàtic) front als 26º de Patraix. Home ha fet caloreta però 26 es directament calor, i jo no he tingut la sensació d'estar a 26º... en fi, no sé.

A mí també m'estranyen les dades, ja vorem si audita l'estació a meteoclimatic si són verdaderament reals eixes temperatures.
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat MeteoValència

  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.646
  • Jo mateix
    • MeteoValència
Re: Xarxa d'estacions de Meteoclimatic.com
« Respondre #287 el: 22 de Nov de 08, 22:04:49 pm »
Sí però entra a la web de Campolivar (Per cert no sé perquè posa Campolivar quan això es Godella i teoricament està al Mas del Rosari de Paterna) i mira les fotos. Una d'elles es veu que la gàbia està quasi tocant la casa, i en les altres, que sembla que no estiga a la mateixa posició, dubtaria que estiguera a 1.5 metres, es veuen les teules molt aprop de la gàbia.

Desconnectat Adrià_Ontinyent

  • Associat AVAMET
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 2.147
Re: Xarxa d'estacions de Meteoclimatic.com
« Respondre #288 el: 24 de Nov de 08, 19:57:37 pm »
No s'actualitzen les dades des de fa hores...

Per cert, en el concurs Meteopred, vaig... ;D el que fa 68!  :-X :'(
Ontinyent, València.

Desconnectat Timonet gelat

  • Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
Re: Xarxa d'estacions de Meteoclimatic.com
« Respondre #289 el: 24 de Nov de 08, 20:08:48 pm »
No s'actualitzen les dades des de fa hores...

La culpa és del servidor, està massa carregat. Els desenvolupadors de la web estan tractant açò.
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat MeteoValència

  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.646
  • Jo mateix
    • MeteoValència
Re: Xarxa d'estacions de Meteoclimatic.com
« Respondre #290 el: 25 de Nov de 08, 15:40:52 pm »
Enllestida i posada en marxa de l'estació de Torrent, la capital d'Horta Oest. Un punt important com a nucli que fins ara no disposava una estació a la xarxa. Un fet amb la col.laboració dels l'observatoris de Montserrat-Casadalt i Ontimet.  :)
« Darrera modificació: 25 de Nov de 08, 15:49:48 pm per MeteoValència »

Desconnectat Timonet gelat

  • Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
Re: Xarxa d'estacions de Meteoclimatic.com
« Respondre #291 el: 25 de Nov de 08, 17:33:23 pm »
Així és... em passat tot el matí muntant l'estació i configurant la connexió a les xarxes com meteoclimatic o awekas de l'estació de Torrent, al CEIP Antonio Machado, dins del projecte escolar 'Meteocole', on els nanos aprendran coses de meteo i anotaran registres dia a dia.

Ha estat bé, jo crec que serà molt interessant.
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat Timonet gelat

  • Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
Re: Xarxa d'estacions de Meteoclimatic.com
« Respondre #292 el: 25 de Nov de 08, 18:06:01 pm »
Sí però entra a la web de Campolivar (Per cert no sé perquè posa Campolivar quan això es Godella i teoricament està al Mas del Rosari de Paterna) i mira les fotos. Una d'elles es veu que la gàbia està quasi tocant la casa, i en les altres, que sembla que no estiga a la mateixa posició, dubtaria que estiguera a 1.5 metres, es veuen les teules molt aprop de la gàbia.

L'estació de Patraix marca massa de més, li enviaré un avís i que es justifique el propietari. No és tan normal...

Per altra banda, pareix que va millor la web de meteoclimatic ara, s'estàn buscant quines coses consumenixen més recursos de tot el servidor, per aixó a vegades els TOP no van, per que està fent-se prova-error per investigar el problema.
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat felet

  • Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 5.848
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
Re: Xarxa d'estacions de Meteoclimatic.com
« Respondre #293 el: 25 de Nov de 08, 18:22:22 pm »
Enllestida i posada en marxa de l'estació de Torrent, la capital d'Horta Oest. Un punt important com a nucli que fins ara no disposava una estació a la xarxa. Un fet amb la col.laboració dels l'observatoris de Montserrat-Casadalt i Ontimet.  :)

He vist la foto a meteored, no entenc per què no heu pujat una miqueta més el pluvio, amb lo "tiquismiquis" que sou en eixe aspecte...  ;D

Desconnectat felet

  • Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 5.848
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
Re: Xarxa d'estacions de Meteoclimatic.com
« Respondre #294 el: 25 de Nov de 08, 18:26:50 pm »
Per cert, tinc curiositat per saber per què li han llevat el segell de qualitat a l'estació de Banyeres de Mariola (si es pot saber, clar)  ???

Desconnectat Timonet gelat

  • Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
Re: Xarxa d'estacions de Meteoclimatic.com
« Respondre #295 el: 25 de Nov de 08, 18:34:21 pm »
Per cert, tinc curiositat per saber per què li han llevat el segell de qualitat a l'estació de Banyeres de Mariola (si es pot saber, clar)  ???

Banyeres de Mariola mai en 3-4 anys ha enviat fotos d'instal.lació... per tant ni se li ha ficat ni se li ha llevat segell...

Enllestida i posada en marxa de l'estació de Torrent, la capital d'Horta Oest. Un punt important com a nucli que fins ara no disposava una estació a la xarxa. Un fet amb la col.laboració dels l'observatoris de Montserrat-Casadalt i Ontimet.  :)

He vist la foto a meteored, no entenc per què no heu pujat una miqueta més el pluvio, amb lo "tiquismiquis" que sou en eixe aspecte...  ;D

Ja, però era impossible sense una banqueta, per que encara que no ho parega, el màstil era ben llarg, uns 2 metres o més... y no podiem apretar el conjunt si estaguera més amunt... és la pega, però inevitable per ara...
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat felet

  • Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 5.848
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
Re: Xarxa d'estacions de Meteoclimatic.com
« Respondre #296 el: 25 de Nov de 08, 18:57:36 pm »
Per altra banda, pareix que va millor la web de meteoclimatic ara, s'estàn buscant quines coses consumenixen més recursos de tot el servidor, per aixó a vegades els TOP no van, per que està fent-se prova-error per investigar el problema.

En mala hora he actualitzat manualment la mínima que ahir no va quedar ben recollida per eixos problemes...  :(  Ara el robot no actualitza la meua plantilla...

Per cert, tinc curiositat per saber per què li han llevat el segell de qualitat a l'estació de Banyeres de Mariola (si es pot saber, clar)  ???

Banyeres de Mariola mai en 3-4 anys ha enviat fotos d'instal.lació... per tant ni se li ha ficat ni se li ha llevat segell...

Enllestida i posada en marxa de l'estació de Torrent, la capital d'Horta Oest. Un punt important com a nucli que fins ara no disposava una estació a la xarxa. Un fet amb la col.laboració dels l'observatoris de Montserrat-Casadalt i Ontimet.  :)

He vist la foto a meteored, no entenc per què no heu pujat una miqueta més el pluvio, amb lo "tiquismiquis" que sou en eixe aspecte...  ;D

Ja, però era impossible sense una banqueta, per que encara que no ho parega, el màstil era ben llarg, uns 2 metres o més... y no podiem apretar el conjunt si estaguera més amunt... és la pega, però inevitable per ara...

Queda clar  ;)

Desconnectat Giorgimet

  • Pluja
  • *
  • Missatges: 300
  • ...Hivern de manteta i vicks vaporub!!!...
    • XATIMET
Re: Xarxa d'estacions de Meteoclimatic.com
« Respondre #297 el: 27 de Nov de 08, 22:05:29 pm »
Quan tarden en valorar les estacions?

ja fa mes de una setmana que vaig enviar les fotos...



Observatori Xàtiva-Espanyoleto: (www.xatimet.es)

Desconnectat Timonet gelat

  • Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
Re: Xarxa d'estacions de Meteoclimatic.com
« Respondre #298 el: 27 de Nov de 08, 23:53:55 pm »
Quan tarden en valorar les estacions?

ja fa mes de una setmana que vaig enviar les fotos...

Com la web té incidències, no es pot fer determinats canvis. Un dells és el de les estrelletes. En uns dies a vore si es pot fer ja.
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat Giorgimet

  • Pluja
  • *
  • Missatges: 300
  • ...Hivern de manteta i vicks vaporub!!!...
    • XATIMET
Re: Xarxa d'estacions de Meteoclimatic.com
« Respondre #299 el: 28 de Nov de 08, 11:34:41 am »
Ah val.. Gracies!!




Observatori Xàtiva-Espanyoleto: (www.xatimet.es)