Autor Tema: Dinar Post-Nadal 08/01/11 a Beneixama (Acta inaugural d'AVAMET)  (Llegit 2638 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat MeteoCanals

  • Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 618
Re: Sopar de Nadal 2010-2011
« Respondre #30 el: 21 de Des de 10, 01:59:14 am »
entonces dinar a Biar a ca el Sant eixe... i a vore l'elemente del escarabat?? perque sen aneu per les voreres i jo ja em perc.... i el dia es el 6 o el 7? si podem contretar alguna cosa millor, per mi es gaspatxos de cine i si porten caragolets i pebrasos ja... de categoria  ::)

Desconnectat vickyxeli

  • Reixiu
  • *
  • Missatges: 11
Re: Sopar de Nadal 2010-2011
« Respondre #31 el: 21 de Des de 10, 13:30:52 pm »
Bueno ya que Dani está tan liado con la faena escribo yo por los dos.

Nosotros estamos interesados en la cena y nos da igual viernes 7 que sábado 8. Pero hoy por hoy no podemos confirmar asistencia porque Dani se rompió un huesecillo de la muñeca y lleva todo el brazo escayolado lo cual hace que no pueda conducir.

Así que para ir necesitaríamos algún alma caritativa que se desplace también desde Valencia.  ::)

Un saludo.


Desconnectat krisman

  • Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 271
    • Meteobunyol
Re: Sopar de Nadal 2010-2011
« Respondre #32 el: 21 de Des de 10, 15:54:46 pm »
En principio acudiría yo solo, pues al ser comida,  Kristina trabaja de mañana ambos días.

« Darrera modificació: 21 de Des de 10, 16:42:12 pm per krisman »
Bunyol, València.
http://www.meteobunyol.com/

Desconnectat vigilant

  • Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 103
  • Amad y dejaos amar. Fd: Meteowikifriky.
    • Meteorologia i física teòrica
Re: Sopar de Nadal 2010-2011
« Respondre #33 el: 22 de Des de 10, 19:43:07 pm »
Apunteu-me per al dia 7 o 8 de desembre. ;)
Barri Sant Marcel·lí. València Capital

No a la discriminació. Sí a la diversidad social.
No a la violència. No a la heterofòbia. No al etnocentrisme.Fes l'amor y no la guerra.


Slutacions cordials a tothom... El vostre amic, El vigilant llevantí

www.temps.cat

Desconnectat L´herberet, MANU

  • Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 746
Re: Sopar de Nadal 2010-2011
« Respondre #34 el: 22 de Des de 10, 22:19:18 pm »
Me llegit les tres pàgines i no se molt be si em quedat el 7 o el 8? a dinar o a sopar? a castalla o a biar?

Ja aneu dient, però conteu en mi. A la ermita de San Vaqueret jo ja he estat, i esta molt be. A Biar hi han llocs interesants per a dinar ( pero si es de restaurant uns 20 €, la façana o el solet). Biarut va dir per ahí que si jo alquilava l´alberg de rita ( a 1000m) ell feia un dia arros i pata...potser una alternativa. ara que tambè el pot fer a la ermita de San Vaqueret. si voleu de restuarant, a Beneixama tinc un lloc que faria les delicies culinaries de tots ( es diu la rata cellarda, en un bar-restaurant amb calefacció de llenya i es una bodega de vi restaurada, tenen bons plats amb ingredients de la terra i bons vins valencians,pero eixiriem a uns 20 o 22 €).

Son idees, pero deuriem de concretar. Gràcies
« Darrera modificació: 22 de Des de 10, 22:21:04 pm per L´herberet, MANU »

Beneixama, 600m, Alacant.

Desconnectat Timonet gelat

  • Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
Re: Sopar de Nadal 2010-2011
« Respondre #35 el: 22 de Des de 10, 22:24:38 pm »
Xè que estem en crisi i/o encara som estudiants alguns...
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat Carlos R

  • Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 234
Re: Sopar de Nadal 2010-2011
« Respondre #36 el: 23 de Des de 10, 00:13:09 am »
Hola

Yo tampoco me aclaro. Entonces no hay encuentro en Valencia para comer ¿es así?
¿Sería en Biar? ¿qué día? ¿Comida o cena?

Hubiera preferido en Valencia para evitar desplazamiento por carretera pero claro si es Valencia los que se deplazan son los de fuera.

En cuanto a día prefiero el 7 ya que al ser viernes después de Reyes los locales estarán más tranquilos.

Saludos para Dani y que se recupere

Desconnectat L´herberet, MANU

  • Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 746
Re: Sopar de Nadal 2010-2011
« Respondre #37 el: 23 de Des de 10, 20:01:58 pm »
pues jo propose el dia 8 a mig dia, perque per als que viviu llarc es una putada tornarvos despres de sopar el 7.

propose el que va dir vaqueret...en la seua ermita de castalla amb una paelleta de biarut o amb els gaspatxos que diu el vaquer.

segon opcio, en el albergue de Beneixama, podem fer tame una paelleta, inclus podriem dormir alli si algu voleu.

l´altra es anar de senyorets i dinar  a algún lloc de les nostres pobles, a algun restaurant, posibilitats a uns 20 eurets hi han de bones a Biar, Castalla o Beneixama.

Que parlen els implicats...Vaqueret....biarut.....jo ja he parlat

Beneixama, 600m, Alacant.

Desconnectat sergisellop

  • Administrador
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.397
    • dissenyss.com
Re: Sopar de Nadal 2010-2011
« Respondre #38 el: 23 de Des de 10, 20:36:34 pm »
Encara que estic una mica offline... si fem dinar m'apunte.   :D

Sopar, ufff, no m'agrada massa fer desplaçaments de nit i amb el dipòsit ple, les cadenes, mantes i algo de menjar per passar la nit enganxats a una intensa nevada....  ::)

Desconnectat alzimet

  • Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 894
  • Plou poc però per a lo poc que plou MAI plou prou
Re: Sopar de Nadal 2010-2011
« Respondre #39 el: 23 de Des de 10, 21:11:54 pm »
He actualitzat la llista del principi d'aquest fil (se m'havia despistat alguns forers, mireu si esteu tots please).
En som un munt i això que falta encara falta gent que ha dit a Meteored que està interesada. Com Vickyxelli ha donat l'avis que la cosa està movent-se per aci esperarem a vore si encara s'apunta més gent. :D

La idea de pasar nit per allí és molt temptadora, però a la següent semana ja tinc el primer exàmen. Així que assistiré només al dinar/sopar (caldria anar confirmant-ho ja). Per la meua part, per qüestió de transport, també em vindria millor fer dinar i desprès amb calma fer la posterior reunió de l'Avamet. Respecte a la data, 5 o 6, tant se'm val.

Bo, ja anireu dient ;)

Alzira, ben propet del Xúquer
On la mitjana diu que cauen 633 mm a l'any i quasi mai tenim dades properes...

L'AVAPRED t'espera!. Pots començar de zero al concurs quan vullgues! T'ho voldràs perdre?

Desconnectat Carlos R

  • Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 234
Re: Sopar de Nadal 2010-2011
« Respondre #40 el: 23 de Des de 10, 22:54:02 pm »
El sábado 8 no puedo ir porque ya tengo una comida organizada en Valencia. Así que ruego me borren de la lista muy a mi pesar. :(

Desconnectat alzimet

  • Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 894
  • Plou poc però per a lo poc que plou MAI plou prou
Re: Sopar de Nadal 2010-2011
« Respondre #41 el: 24 de Des de 10, 00:46:13 am »
El sábado 8 no puedo ir porque ya tengo una comida organizada en Valencia. Así que ruego me borren de la lista muy a mi pesar. :(

De moment encara no s'ha decidit data, ni tampoc s'ha concretat el lloc. Sols es sap que serà el cap de setmana de desprès de Reis i que serà en algun punt comprés entre les latituds de Castalla y Otos (+- ;D). Esperarem notícies dels organitzadors per a perfilar la llista definitiva.  ;)

Per altra banda,
Citar
  Respecte a la data, 5 o 6, tant se'm val.
Evidentment açò que he ficat ha estat una errada, hem referia al 7 o 8 de gener.
« Darrera modificació: 24 de Des de 10, 00:52:27 am per alzimet »
Alzira, ben propet del Xúquer
On la mitjana diu que cauen 633 mm a l'any i quasi mai tenim dades properes...

L'AVAPRED t'espera!. Pots començar de zero al concurs quan vullgues! T'ho voldràs perdre?

Desconnectat ELAN

  • Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 475
Re: Sopar de Nadal 2010-2011
« Respondre #42 el: 24 de Des de 10, 09:52:45 am »
Soc Elan de Tavernes de Valldigna, amiga de Carboner de Otos, m´apunte al dinar el día que acordeu, 
no tinc cap problema ni en el día ni en el lloc, igual en dona 7 o 8, 

Aixi que quant els indecisos es decideixen , ja s´anirá concretant,  Jo m´apunte mes per Beneixama , pero si hi ha que anar a Biar , doncs a Biar ,  :)

Desconnectat vickyxeli

  • Reixiu
  • *
  • Missatges: 11
Re: Sopar de Nadal 2010-2011
« Respondre #43 el: 24 de Des de 10, 10:37:03 am »
Bueno pues al final Dani tiene para tres meses de escayola, así que definitivamente estaremos sin transporte para esa fecha  :-\

De todas formas hasta última hora no confirmaremos nada, a ver si podemos ir con alguien desde aquí. Eso sí preferimos comida :)

Un Saludo y Feliz Navidad!

« Darrera modificació: 24 de Des de 10, 14:26:04 pm per vickyxeli »

Desconnectat meteoloco

  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.912
  • Zen
Re: Sopar de Nadal 2010-2011
« Respondre #44 el: 24 de Des de 10, 17:09:37 pm »
Jo m'apunte i millor si potser, per al dissabte 8. El dia d'abans posiblement hauré de treballar, però això encara està en l'aire.

 :)
Estació meteorològica de Novelda-Cucuch. 300 msnm



No parles si allò que vas a dir, no és més bonic que el silenci. (proverb xinés)