Autor Tema: Dinar Post-Nadal 08/01/11 a Beneixama (Acta inaugural d'AVAMET)  (Llegit 2669 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat alzimet

  • Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 894
  • Plou poc però per a lo poc que plou MAI plou prou
Re: Sopar de Nadal 2010-2011
« Respondre #45 el: 24 de Des de 10, 17:33:59 pm »
Gent, en som molts els interesats i la organització de l'esdeveniment és dificil, així que per a facilitar les coses he creat una enquesta a una web la mar d'interesant.

http://www.doodle.com/z4fv7zdxd9sav5d6

Paseu-se per allí i aneu votant, és menys d'un minut i s'aclarirem més fàcilment ;)

Salut!
Alzira, ben propet del Xúquer
On la mitjana diu que cauen 633 mm a l'any i quasi mai tenim dades properes...

L'AVAPRED t'espera!. Pots començar de zero al concurs quan vullgues! T'ho voldràs perdre?

Desconnectat Joen

  • Pluja
  • *
  • Missatges: 765
    • Meteosolana - El tiempo en Ontinyent
Re: Sopar de Nadal 2010-2011
« Respondre #46 el: 24 de Des de 10, 18:13:26 pm »
Ahí, ahí, Toni, aprofitant el Doodle com al sopar de clase.  ;D

Desconnectat L´herberet, MANU

  • Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 746
Re: Sopar de Nadal 2010-2011
« Respondre #47 el: 24 de Des de 10, 19:52:13 pm »
alzimet.....em sembla molt bona idea. podiem dir de votar fins el dia 1.

No se si es pot afegir a la votació si la gent preferix ermita de vaqueret o alberg ( uns 10 o 12 €)....o restaurantet amb 20 €.

Les pobles ja ho decidirem, pero entre Biar, Beneixama o Castalla estarà la cosa.

Beneixama, 600m, Alacant.

Desconnectat alzimet

  • Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 894
  • Plou poc però per a lo poc que plou MAI plou prou
Re: Sopar de Nadal 2010-2011
« Respondre #48 el: 24 de Des de 10, 20:09:00 pm »
alzimet.....em sembla molt bona idea. podiem dir de votar fins el dia 1.

No se si es pot afegir a la votació si la gent preferix ermita de vaqueret o alberg ( uns 10 o 12 €)....o restaurantet amb 20 €.

Les pobles ja ho decidirem, pero entre Biar, Beneixama o Castalla estarà la cosa.

La gent que no som de per allà no coneguem masa les diferències entre uns llocs i altres, així que si a tots els sembla bé acordeu un bon lloc on dinar i poder montar desprès la reunioneta de forma tranquila. Ah!, i que no siga masa car, que estem en crisi  :P

Pd: Manu, digues quin dels dos vots teus a Doodle és el bo, que només pot haver un vot per persona ;)

Salutacions
Alzira, ben propet del Xúquer
On la mitjana diu que cauen 633 mm a l'any i quasi mai tenim dades properes...

L'AVAPRED t'espera!. Pots començar de zero al concurs quan vullgues! T'ho voldràs perdre?

Desconnectat L´herberet, MANU

  • Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 746
Re: Sopar de Nadal 2010-2011
« Respondre #49 el: 24 de Des de 10, 21:05:51 pm »
Booooo, vaig a llançar jo una proposta....El dia 8 per a dinar, aci a Beneixama hi ha un restaurantet molt peculiar, mol poden tancar per a nosaltres. Es una antiga bodega de vi i oli, l´han repectada i soles l´han restaurat. Cabem com a molt uns 40. Tendria que parlar en els propietaris per a que ens pugueren fer un bon menu en 20 € tancats. Es un lloc de plats elaborats amb productes de la terra. Però amb bon vi, bones entrades i llesques de companantge de la zona, potser un bon lloc. Com estarem practicament soles podem estar tranquilament.

Igualment propose quedar a les 9 del mati a la plaça de l´esglesia per anar a fer o una volteta per la serra, o per un bonic itinerari ( el camí dels molins) de un parell de horetes i esmorzar amb bocata.

Es una forma de no carregarmos de faena i per 20 € pasar un bon dia.

P.D, propose aço perque ningú veig que tanca res, però jo m´amolde al que digau o proposeu. Però si veniu per este poblet ( Beneixama) vos fare amb goig i plaer de anfitrió.

Un abraç....men vaig al sopar de nadal i a bufarme un poquet amb mon pare

Un herberet a la salud de tots els foreros.BON NADAL

Beneixama, 600m, Alacant.

Desconnectat damilme

  • Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 843
  • Montserrat(Casadalt) (València) (AEMET:8329e)
    • MeteoMontserrat
Re: Sopar de Nadal 2010-2011
« Respondre #50 el: 25 de Des de 10, 04:34:48 am »
Vickyxeli y yo ya sabeis que dependemos de que alguien desde Valencia(Krisman?) vaya para allá, ya que con mi lesión de escafoides no puedo conducir. Pero estaremos encantados de ir a Beneixama. ;)

Un Saludo y Feliz Navidad de uno que está currando. ;)
Urb.Virgen De Montserrat, entre Torrent y Montserrat, 20 km al suroeste de Valencia. 225msnm. Visita mi web: MeteoMontserrat

Desconnectat Vaqueret

  • Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.113
  • El seny em perseguix... pero jo soc més ràpid.
Re: Sopar de Nadal 2010-2011
« Respondre #51 el: 25 de Des de 10, 05:14:23 am »
Booooo, vaig a llançar jo una proposta....El dia 8 per a dinar, aci a Beneixama hi ha un restaurantet molt peculiar, mol poden tancar per a nosaltres. Es una antiga bodega de vi i oli, l´han repectada i soles l´han restaurat. Cabem com a molt uns 40. Tendria que parlar en els propietaris per a que ens pugueren fer un bon menu en 20 € tancats. Es un lloc de plats elaborats amb productes de la terra. Però amb bon vi, bones entrades i llesques de companantge de la zona, potser un bon lloc. Com estarem practicament soles podem estar tranquilament.

Igualment propose quedar a les 9 del mati a la plaça de l´esglesia per anar a fer o una volteta per la serra, o per un bonic itinerari ( el camí dels molins) de un parell de horetes i esmorzar amb bocata.

Es una forma de no carregarmos de faena i per 20 € pasar un bon dia.

P.D, propose aço perque ningú veig que tanca res, però jo m´amolde al que digau o proposeu. Però si veniu per este poblet ( Beneixama) vos fare amb goig i plaer de anfitrió.

Un abraç....men vaig al sopar de nadal i a bufarme un poquet amb mon pare

Un herberet a la salud de tots els foreros.BON NADAL





BON NADAL

Desconnectat NEVÀ GROSSA

  • Junta Directiva 2018
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.415
  • Magic Line----Top of mountain
    • Ibimet
Re: Sopar de Nadal 2010-2011
« Respondre #52 el: 25 de Des de 10, 09:54:54 am »

P.D, propose aço perque ningú veig que tanca res, però jo m´amolde al que digau o proposeu. Però si veniu per este poblet ( Beneixama) vos fare amb goig i plaer de anfitrió.

Un abraç....men vaig al sopar de nadal i a bufarme un poquet amb mon pare

Un herberet a la salud de tots els foreros.BON NADAL


Que gran es el Manu este..... ;)
Ibi (Alacant) a 780msnm. Si la reina tastara el giraboix, de Madrid vendria a llepar el boix.



Desconnectat L´herberet, MANU

  • Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 746
Re: Sopar de Nadal 2010-2011
« Respondre #53 el: 25 de Des de 10, 13:07:43 pm »
Vickyxeli y yo ya sabeis que dependemos de que alguien desde Valencia(Krisman?) vaya para allá, ya que con mi lesión de escafoides no puedo conducir. Pero estaremos encantados de ir a Beneixama. ;)

Un Saludo y Feliz Navidad de uno que está currando. ;)

Damilme y krisman...no os preocupeis...solo teneís que pillaros un cercanías que llegue temprano a Villena, y yo os paso a recojer...y luego uno para la tarde

FELIZ NAVIDAD

Beneixama, 600m, Alacant.

Desconnectat L´herberet, MANU

  • Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 746
Re: Sopar de Nadal 2010-2011
« Respondre #54 el: 25 de Des de 10, 17:49:22 pm »
Bueno pues ja som 12 que podem el dia 8 a dinar....pero ja vorem quina opció guanya.

Jo he demanat als propietaris de la " Rata Cellarda" que em diguen un menu tancat de 20 €. quant el tinga el pose per aci.

Si anem concretant, es pot quedar cap a les 10 eixe dia ( per donar temps als que venen de mes lluny) fer una ruta per la serra o pel cami dels molins, despres minivisita al poble( esglesia, museu etnogràfic, torre mora) i dinarot....el herberet el pose jo. si es sopar pues podem fer el mateix però per la vesprada.

Aneu opinant. Gràcies

Beneixama, 600m, Alacant.

Desconnectat carboner

  • Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.461
  • OTOS. La Vall d´Albaida
    • L´Oratge d´Otos
Re: Sopar de Nadal 2010-2011
« Respondre #55 el: 25 de Des de 10, 19:08:31 pm »

 Manu, ja que tu eres el primer que t´has llançat, crec que hauriem d´anar a Beneixama, a mi em sembla una  bona idea. :D
                 

http://avamet.es/estacions/otos/

Desconnectat Damimet

  • Junta Directiva 2018
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 2.398
  • Desembre 2009- Font de Mariola
Re: Sopar de Nadal 2010-2011
« Respondre #56 el: 25 de Des de 10, 20:19:39 pm »
Jo opine lo mateix que Carboner pero no puc confirmar asistencia fins un parell de dies abans, ja que amb els xiquets no tinc clara la cosa fins al ultim moment. Supose que si que podre anar i si es dinar millor.






No hay nada nuevo bajo el sol, pero cuántas cosas viejas hay que no conocemos.


Pas del Benissaidó,550m,Alcoi, Alacant.

Desconnectat Vaqueret

  • Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.113
  • El seny em perseguix... pero jo soc més ràpid.
Re: Sopar de Nadal 2010-2011
« Respondre #57 el: 26 de Des de 10, 01:39:22 am »
Jo opine lo mateix que Carboner pero no puc confirmar asistencia fins un parell de dies abans, ja que amb els xiquets no tinc clara la cosa fins al ultim moment. Supose que si que podre anar i si es dinar millor.

Ah! Pos vine amb els xiquets! Aixina també tinc jo escusa...


Això ho pague jo!!! (diu el capità moro...)

Desconnectat Damimet

  • Junta Directiva 2018
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 2.398
  • Desembre 2009- Font de Mariola
Re: Sopar de Nadal 2010-2011
« Respondre #58 el: 26 de Des de 10, 09:39:51 am »


Ah! Pos vine amb els xiquets! Aixina també tinc jo escusa...


Això ho pague jo!!! (diu el capità moro...)

 :-si :-si

El  capita de Castalla tambe, es veu que es el mateix que aci. (Frase de Xavi Castillo).






No hay nada nuevo bajo el sol, pero cuántas cosas viejas hay que no conocemos.


Pas del Benissaidó,550m,Alcoi, Alacant.

Desconnectat Pixarroglets

  • Pluja
  • *
  • Missatges: 474
Re: Sopar de Nadal 2010-2011
« Respondre #59 el: 26 de Des de 10, 12:46:36 pm »
Hola!, jo ja he votat per dia 7 sopar o dia 8 dinar (millor per a mi aquest últim).

Als d'Ontinyent i/o que paseu per ací per anar, a veure si m'acople amb algú per anar  ;).
Ontinyent, València.