Espectacular la tronada viscuda esta vesprada, arreplegant fins ara, i dic fins ara perque sorprenent segueix ploven, la quantitat de 34mm.
Com he dit abans l´intensitat de la precipitació ha sigut per moments, de manera molt torrencial, a més a més acompanyada de pedra, que per sort no era de dimensions grans,(ja que hi tenia el cotxe al carrer... :ein:). Bé doncs tot aquest embolic a donat unes riueres, que a la part baixa del poble on está tot el pol.lígon industrial (on jo em trobava), s´han format unes avingudes d´aigua que "acollonaben" a qualsevol...

. I que ha passat, doncs el que ocurreix amb totes les situacions de risc, sempre apareix el listet o inconscient "de turno", volent pasar per on no es pot....ja vos imagineu com ha acabat tot.... :cocorro:
Una pregunta que llançe per a tots. ¿Es normal aquest tipo de tronada al mes de Febrer? Si mirem arrere en el temps, i no tant lluny, açí a Ibi a l´Octubre tal dia com el 8, també va caurer una tronada si cal prou més salvatge que la d´esta vesprada, donant que pensar. La focal.lització de tronades al damunt de la Foia de Castalla, i amb més insisténcia a la població d´Ibi, ¿ a qué es degut?...........a les muntanyes del voltant, a la situació, a l´humitat de les capes altes en contrast amb les baixes ( i a més en la canal d´Ibi, a la direcció del vent en moments oportuns del CAPE..... Será qüestió d´estudi per la meva part.

Bé senyorets i senyoretes, fins a una altra ocasió.