Autor Tema: Gener de 2011  (Llegit 43071 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat tiberut

• Reixiu
  • *
  • Missatges: 80
Re: Gener de 2011
« Respondre #525 el: 31 de Gen de 11, 22:12:24 pm »
voras com el GFS mos clava en la proxima eixida alguna baixa per a que estigam enganxats...i mosatros burros que burros.......
Tibi, l'Alcoià.

Desconnectat Pego

• Junta Directiva 2019-2022
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 949
  • Pego entre la muntanya i la mar
« Respondre #526 el: 31 de Gen de 11, 22:54:06 pm »
De totes formes inclús canal 9 ha dit que s'esperava més pluja i més fred i a la fi no ha sigut per a tant...
Cal destacar el 60 litres de Xalò o els 55 de Dènia, que no està gens malament en apenes 6-8 hores... però clar sempre arrima costa.
Ara a esperar i poc més...
« Darrera modificació: 31 de Gen de 11, 22:56:49 pm per Pego »

Desconnectat josi

• Reixiu
  • *
  • Missatges: 84
  • Aficionat!
« Respondre #527 el: 31 de Gen de 11, 23:18:53 pm »
Bona nit,

heu vist lo de Dènia?

Ha pogut ser neu granulada?

Salut.
Paiporta, l'Horta Sud. Valencia.

Desconnectat llevanta

• Pluja
  • *
  • Missatges: 262
« Respondre #528 el: 31 de Gen de 11, 23:23:07 pm »
jo darrere de les decepcions que  me dut ja no vaig a fer mes cas tot el que queda d hivern . Fare cas cuant estiga passant en temps real . Em diuen que lo meu no es normal no visc cuant ve temporal i es deveres no dorc desde que comença a insinuarse en els models esperant totes les ixides tot aixo per a  res i jo ignorant esperant la gran nevada o la gran gota freda aixina que a partir de ara descans a vore si soc jo el que espante els temporals per tant insistir que vinguen , adeu i bona nit
Castelló de Rugat, València.

Desconnectat Vaqueret

• Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.113
  • El seny em perseguix... pero jo soc més ràpid.
« Respondre #529 el: 31 de Gen de 11, 23:24:39 pm »
jo darrere de les decepcions que  me dut ja no vaig a fer mes cas tot el que queda d hivern . Fare cas cuant estiga passant en temps real . Em diuen que lo meu no es normal no visc cuant ve temporal i es deveres no dorc desde que comença a insinuarse en els models esperant totes les ixides tot aixo per a  res i jo ignorant esperant la gran nevada o la gran gota freda aixina que a partir de ara descans a vore si soc jo el que espante els temporals per tant insistir que vinguen , adeu i bona nit

Que eres llaurador? o treballes al aire lliure?

Es que com veig que t'ho agafes tan fort.... deu ser que després ho pateixes...

Desconnectat Santi de Enguera

• Associat AVAMET
  • Reixiu
  • *
  • Missatges: 7
« Respondre #530 el: 31 de Gen de 11, 23:27:39 pm »
Hola bona nit. Comentar que "m'he pujat a les muntanyes enguerines", a les 9 de la nit nevava a un del indrets més alts de la serra d'Enguera, concretament a l'Alto de la Rosa, molt propet dels termes d'Aiora i d'Almansa, a 960m d'altitud. Eren flocs molt xicotets (no era granulada) que no arrivaben a cuallar en terra, amb aire de ponent, la temperatura al cotxe marcava 1'5ºC. Me n'he baixat i no se com haurà acabat la cosa. Més avall no precipitaba, a les proximitats de Navalón el cotxe marcava 2ºC pero no nevava ni queia res. A Enguera poble hi havien 5ºC i hores d'ara 4'5ºC. Ha sigut poquet i quasi testimonial vaja, en comparació amb les nevades dels últims hiverns.
« Darrera modificació: 31 de Gen de 11, 23:58:18 pm per Enguerí »

Desconnectat llevanta

• Pluja
  • *
  • Missatges: 262
« Respondre #531 el: 31 de Gen de 11, 23:52:47 pm »

Que eres llaurador? o treballes al aire lliure?

Es que com veig que t'ho agafes tan fort.... deu ser que després ho pateixes...
no pero em considere un amant de la meteorologia m agradaria viure en llocs on hi ha tornados o huracans m agraden les situacions extremes per aixo cuant ens marquen els models situacions aixi que despres no es produeixen em decepcione . Pero tranquil aixo heu dic ara que estic un poc cabrejat per que no ha fet res a partir de dema si torna a insinuarse alguna situacio interesant segur que em pose a seguirla i ja no men recorde de esta, aixo te la meteorologia e vaqueret decepcions i alegries
Castelló de Rugat, València.

Desconnectat Almansa

• Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.150
  • Almansa (E. Albacete) - 700 m snm - 385 mm/any
    • El Tiempo en Almansa
« Respondre #532 el: 01 de Feb de 11, 00:55:25 am »
Alguns floquets de neu durant la matinada per Almansa, una granisada intensa a Albacete capital a mitja tarda, el día no ha estat mal per Almansa.

Un vídeo que he grabat amb el movil  hui dilluns 31 de Gener de 2011 a les 18:30h  a Albacete capital :

<a href="http://www.facebook.com/v/180915915280821" target="_blank" rel="noopener noreferrer" class="bbc_link bbc_flash_disabled new_win">http://www.facebook.com/v/180915915280821</a>

La granisada l'ha descarregat aquest nuvol:

« Darrera modificació: 01 de Feb de 11, 01:00:28 am per Almansa »
Si el Mugrón se encapota , o llueve mucho o no cae gota

Datos actuales en Almansa (E.Albacete)
- Estación MeteoAlmansa TV
- Estación AlmansaMeteo
- Estación DGT Almansa