Bona vesprada:
Per ací tampoc plou però esta núvol.
Bones tempestes pel nord de València, vorem el q plou per allí esta vesprada...
Estava repassant les dades de pluja per la meua zona i efectivament a vora mar ha plogut molt menys i cap a l'interior (Atzuvia, Gallinera o Orba) ha plogut mes. Ma casa esta a mitat camí i per la mitat de pluja m'he quedat.
M'agradaria saber les dades de l'estacio de Gallinera o de l'Atzuvia dons si els càlculs no m'enganyen tb han superat els 100 mm en tot l'episodi (ací Pego 58 mm) i pot se Gallinera tb supera els 400 litres en el q va d'any. Sabeu on podem mirar-ho?
Hola.
Jo ho mire a la web del SAIH.
http://servicios2.marm.es/saihs-web/index.htmMira:
Aztúvia - Rambla Gallinera: 48,2mm hui, 108,2mm episodi (113,0mm en abril). En 2011: 392,2mm
Vall de Gallinera - La Carrasca: 36,8mm, 80,4mm episodi (84,4mm en abril). En 2011: 358,2mm
De totes formes, de la web del SAIH no em fie del tot, ja que a vegades no s'envien les dades i si falta la precipitació d'un espai de temps, després no ix. La própia web t'avisa de que les dades poden ser errònies per errades en la mesura o en la transmissió de les dades.
Per exemple, d'esta zona d'ací, l'any passat l'estació de Montaverner, va estar una bona temporada que per molt que plovia apenes marcava precipitació, i ara eixes dades errònies no s'han corregit. Després, en l'estació de la Serra Grossa, m'he fixat que si fa molt de vent apenes marca precipitació, la nit de la forta tempesta d'esta setmana només posa 2,2mm durant la tempesta, quan en tota la zona del voltant vam tindre entre 8 i 20mm eixa nit...a mi em pareix prou extrany que ploguera tan poc allí.
I la del SAIH d'Ontinyent, sempre que hi ha temporal, marca uns litres menys que les altres estacions de la ciutat.
De més estacions no sé, pero m'imagine que a moltes els passarà el mateix.