Autor Tema: Foc per la zona del repetidor  (Llegit 52491 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat solana

• Reixiu
  • *
  • Missatges: 4
Re: Foc per la zona del repetidor
« Respondre #285 el: 08 de Set de 10, 01:10:02 am »
me he informat de lo de agres:
finalment sols han segut dos xicotets conats iniciats per alguna espurna que han segut rapidament apagats pels bombers i brigades.
Per sort ha que quedat en un susto.
¿com esta la cosa per la serra grossa i la costera?

Desconnectat Timonet gelat

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
« Respondre #286 el: 08 de Set de 10, 01:19:14 am »
Molt bones notícies, Solana.

Vos deixem amb la previsió meteorològica per a les pròximes hores: Baixada tèrmica suau amb vent dèbil de ponent i que per el migdia de demà rolarà a vent de llevant, que deixarà un dia més tranquil amb humitats relatives superiors al 50%. No s'esperen cap tipus de precipitacions.
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat Adrià_Ontinyent

• Associat AVAMET
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 2.147
« Respondre #287 el: 08 de Set de 10, 01:20:29 am »
me he informat de lo de agres:
finalment sols han segut dos xicotets conats iniciats per alguna espurna que han segut rapidament apagats pels bombers i brigades.
Per sort ha que quedat en un susto.

Ufff....quin respir.

Ara es veu un foc pels pinars de baix de Ponce i del Corralet, que supose que hauran quedat completament cremats.....una de les altres zones que no es va cremar en 1994.
Ontinyent, València.

Desconnectat Adrià_Ontinyent

• Associat AVAMET
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 2.147
« Respondre #288 el: 08 de Set de 10, 01:29:10 am »
Jo no acabe de veure que el ponent role a llevant demà de migdia (i mira que m'agradaria), a la costa i prelitoral d'Alacant sí, però per ací no ho tinc gens clar. Estic mirant alguns models, i hi han que no ens posen llevant fins a la nit-matinada de dimecres a dijous, i fins i tot fins al dijous de migdia.

Espere que canvie el més promte possible, o que directament es quede completament en calma.

Actualment per sort el vent bufa molt fluix i les humitats relatives ja s'apropen al 45%!! A més ha refrescat i ja estem en uns 22-23ºC a la ciutat, prou menys que ahir a estes hores.
Ontinyent, València.

Desconnectat Lipzum

• Reixiu
  • *
  • Missatges: 33
« Respondre #289 el: 08 de Set de 10, 01:57:59 am »
Esperem que les condicions vajen millorant perque açò es una locura...

Desconnectat marivent

• Reixiu
  • *
  • Missatges: 5
« Respondre #290 el: 08 de Set de 10, 02:00:01 am »
del incendi de Penàguila no sabeu ningú res???  :(

Desconnectat MeteoCanals

• Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 618
« Respondre #291 el: 08 de Set de 10, 02:15:10 am »
jo el que us puc dir des la costera, avui em tingut 3 incendis a Canals... tan sols a pogut vindre un camio de bombers que ha demanat mitjos aeris perque perillava que puguera pasar a Montesa pel barranc de la fos i cremar la serra grossa pero al final sense mitjos aeris ni bombers, sols voluntaris l'hem apagat els 3 focus. El que preocupa i molt es el que s'ha iniciat a Rafelguaraf perque ara mateix va direccio Quatretonda pel que puc vore, sa cremat Barxeta, Lloc nou d'en Fenollet i pujaca cara amunt per l'antiga cantera del Pla de Corrals pedania de Simat de la Valldigna. Al culpable deurien de amollarlo este mes de gener en la foguera de Canals nigat dalt del taronger... >:(

Desconnectat Lipzum

• Reixiu
  • *
« Respondre #292 el: 08 de Set de 10, 02:16:12 am »
A la web del 112 marca 1 incendi a penáguila i 2 a muro de alcoi, aunque realment no crec que siga així... no tenen cap sentit i fa escases 2 hores que he pasat per ixes zones i no he vist res de res. No crec que hi haja incendi.

Desconnectat marivent

• Reixiu
  • *
« Respondre #293 el: 08 de Set de 10, 02:21:59 am »
A la web del 112 marca 1 incendi a penáguila i 2 a muro de alcoi, aunque realment no crec que siga així... no tenen cap sentit i fa escases 2 hores que he pasat per ixes zones i no he vist res de res. No crec que hi haja incendi.

moltes gracies, jo tampoc li trobe sentit...pero mai se sap si el piroman akest es passetja per la serra tirant espelmes...

estar a valència i no veure res, i saber k esta tot rodejat de foc....kina mala sensacio! vv

Desconnectat Lipzum

• Reixiu
  • *
« Respondre #294 el: 08 de Set de 10, 02:26:21 am »

moltes gracies, jo tampoc li trobe sentit...pero mai se sap si el piroman akest es passetja per la serra tirant espelmes...

estar a valència i no veure res, i saber k esta tot rodejat de foc....kina mala sensacio! vv

Lamentablement, ixa sensacio sera pijor quan vejes com esta tot. A hores d'ara l'unic incendi que pot amenaçar a algun poble seria el de bocairent, pero fa molt que no se sap res...

Desconnectat marivent

• Reixiu
  • *
« Respondre #295 el: 08 de Set de 10, 02:30:02 am »
buf....no vull ni imaginar-ho....kin panorama deu aver....

a mi em fa por k = k han intencionat el de l'alqueria d'asnar que ha arribat al poble i lan pogut controlar...= poden fer en altres poblacions i no poder-ho controlar...

està anan-se'n de les mans...

confiarem amb els professionals i els voluntaris!!!

Desconnectat MeteoCanals

• Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 618
« Respondre #296 el: 08 de Set de 10, 02:46:19 am »
lo pitjor que podia pasar era que tingam 2 incendis que el que fa es debilitar les seves forces... pero jo confie amb tots els mitjos que hi han que faran tot el posible. Dema de mati amb els mitjans aeris si no fa molt de vent estara tot controlat perque ham les hectaries que hi han cremades no van a escatimar en recursos. Segurament comuntitats com catalunya castella la mancha i murcia tornen a enviar mitjans de ajuda.

Desconnectat Lipzum

• Reixiu
  • *
« Respondre #297 el: 08 de Set de 10, 03:04:15 am »
confiem en que els rumors de diversos incendis a distints punts que hem sentit siguen falsos...

Desconnectat Kiorse

• Reixiu
  • *
  • Missatges: 3
« Respondre #298 el: 08 de Set de 10, 07:22:00 am »
Hola "bon dia". Algú pot dirme com va el foc per Agres i Bocairent. Esta nit m'ha despertat un parell de voltes pel ruido tan fort que feia el vent bufant.
Gracies
Alcoi

Desconnectat melderomer

• Reixiu
  • *
  • Missatges: 1
« Respondre #299 el: 08 de Set de 10, 07:41:04 am »
Per el que se a Bocairent a nit quedaven uns camions de bombers controlant xicotets focus de la zona dels corrarls. Però el més preocupant és un missatge que he rebut de Benissoda dient que la covalta està en flames, deu ser el foc que venia per Alfafara, si bufava el ponent ha tornat a creuar la serra.