Autor Tema: Foc per la zona del repetidor  (Llegit 52529 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat estelada

• Reixiu
  • *
  • Missatges: 3
Re: Foc per la zona del repetidor
« Respondre #270 el: 07 de Set de 10, 23:41:51 pm »
Uffffff, esque tinc allí la caseta... espere que no creue la vall!!

Desconnectat tort

• Pluja
  • *
  • Missatges: 189
« Respondre #271 el: 07 de Set de 10, 23:42:15 pm »
Em comenten que a la zona d'Agres s'ha reavivat amb força i hi ha conats a Bocairent, bufa el vent molt fort. La serra Mariola corre perill de nou.
Bocairent, València.

Desconnectat Alcoianet

• Pluja
  • *
  • Missatges: 352
« Respondre #272 el: 07 de Set de 10, 23:43:11 pm »
Em comenten que a la zona d'Agres s'ha reavivat amb força i hi ha conats a Bocairent, bufa el vent molt fort. La serra Mariola corre perill de nou.

Lo de Agres ha comenzant en xicotets conats o focus..
¿En quina direcció bufa el vent?
Alcoi, Alacant. 560 msm

Desconnectat tort

• Pluja
  • *
  • Missatges: 189
« Respondre #273 el: 07 de Set de 10, 23:49:10 pm »
No ho sé, jo no estic a Bocairent i, l'incendi no ha començat enlloc, és el mateix que ha cremat Ontinyent, Bocairent, i ara Alfafara i Agres. Alguna previsió de vent per a la nit???
Bocairent, València.

Desconnectat solana

• Reixiu
  • *
  • Missatges: 4
« Respondre #274 el: 07 de Set de 10, 23:55:38 pm »
Benisuera, olleria, canals (3 incendis), montesa.......em dona a sospitar que algun fill de...esta pegant una volteta per la zona nord de la vall, i en la costera esta fen-to de est cap a oest......segons aixo no seri extrany vora alguna flama en Vallada i Moixent...que hi sont els pobles que hi ha al costat de Montesa...i aixao es la part sud de la serra grosa...i si ahi se agarra no seria tan dificil que el foc arrivara al campello, portixol i Sant Esteve.
Espere que no hi haga en aquestos moments cap fill de.... pegantse  la volteta per la costera i acavar de fer el desastre total.
Esteu al tant
No hi ha dret, tants anys per creixer i voreu i quan se pot disfrutar de algo verd despres de 15 anys ve un fill de....i en una vesprada ens destrueix lo millor que tenim.
Anim a tota la part sud de la Vall

Desconnectat Adrià_Ontinyent

• Associat AVAMET
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 2.147
« Respondre #275 el: 07 de Set de 10, 23:58:20 pm »
Ara mateix mirant cap a la serra encara es veu fum i rojor per Alfafara, però menys que fa una hora, i el millor de tot és que el vent tot i que a vegades bufa, està algunes estones en calma, la temperatura va baixant amb certes ganes i la humitat relativa volta el 40%.

Esperem que amb estes condicions es puguen aturar promte els incendis.

Per la Serra Grossa es veuen llums, m'imagine que hi ha policia i voluntaris vigilant la serra.

¿S'ha cremat tot el Pou Clar, o només la part de dalt?
Ontinyent, València.

Desconnectat Silure

• Reixiu
  • *
  • Missatges: 15
« Respondre #276 el: 08 de Set de 10, 00:04:33 am »
Adrià:
Del Pou Clar "només" s'ha cremat la part de dalt (la presa i la part de dalt) i pujant cap a dalt, direcciò Fontanars, s'ha cremat la part esquerra cap a amunt. Ens han deixat passar a la caseta un moment a les 8 de la vesprada a agafar roba i ho he pogut veure  en persona. Això és un espectacle dantesc, i sort que ho han pogut parar ahi!... cara al barranc de Bocairent des del Pou Clar es veien una flames que feien pànic de veritat.

Desconnectat Timonet gelat

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
« Respondre #277 el: 08 de Set de 10, 00:21:06 am »
Estica abrumat per tants focus i diferents incendis... donen ganes de plorar, el seguiment és com anar veient la malaltia d'una persona que poc a poc va esgotant-se...
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat Lipzum

• Reixiu
  • *
  • Missatges: 33
« Respondre #278 el: 08 de Set de 10, 00:22:47 am »
De camí al poble m'ha paregut vore foc a la part de darrere de les montanyes que hi han darrere de albaida...Algú pot confirmar-ho?? La rojor que he vist tenia tota la pinta... Es molt extrany, ahí no deuría d'haver arrivat

• Associat AVAMET
  • Tempesta
  • *
« Respondre #279 el: 08 de Set de 10, 00:30:12 am »
Ufff....ara cap a Alfafara torna a veure's més rojor. I per la serra de l'Ombria es veuen algunes zones amb foc.

I cap a l'E, NE, y SE no puc veure, però m'imagine que estarà pitjor encara la cosa en altres llocs.
Ontinyent, València.

Desconnectat Timonet gelat

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
« Respondre #280 el: 08 de Set de 10, 00:34:37 am »
Molta confusió entre ón estan els incendis actius i no tant actius. Hem de destacar que hi ha un greu incendi a la Solana d'Agres (Valleta) que posa en perill tota la vesant nord de la Serra Mariola. D'altra banda, l'incendi de Simat-Barxeta s'ha vist crescut i és remarcable la seua expansió. Donar per extingit un incendi és cosa de tots amb la vigilància altruïsta.
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat marivent

• Reixiu
  • *
  • Missatges: 5
« Respondre #281 el: 08 de Set de 10, 00:47:52 am »
acabe de llegir al 112 que ha Penáguila tambè hi ha incendi....vegeu alguna cosa???

Desconnectat Lipzum

• Reixiu
  • *
  • Missatges: 33
« Respondre #282 el: 08 de Set de 10, 00:52:51 am »
estic a la zona de agres i vos tinc que comunicar que el foc ha trvessat la vall i puja per la vessant nord de la serra mariola junt al poble en direccio al monasteri, tambe n`hi ha un altra llengua pujant per la vessannt nord entre agres i alfafara
No jodas...informa informa!que locura per favor!

• Associat AVAMET
  • Tempesta
  • *
« Respondre #283 el: 08 de Set de 10, 00:57:15 am »
Mireu quina noticia de fa dos mesos!!!

Autorizan construir una línea de alta tensión por el Torrater
28/06/2010

La Dirección General de Energía de la Conselleria de Infraestructuras y Transporte ha resuelto favorablemente la solicitud de Iberdrola para construir una línea de alta tensión que cruzará parte de la Vall d’Albaida, en algunas zonas de alto valor paisajístico, como la Covalta, la font del Patge, o la Serra del Torrater hasta llegar al pou clar.

La Generalitat Valenciana autoriza, de este modo, la construcción de una línea de alta tensión de 132 kilovatios que tendrá tramos aéreos y otros subterráneos y que atravesará los términos municipales de Albaida, Benissoda, Agullent y Ontinyent, conectando la denominada “ST Onteniente”con la “Juan Urrutia-Alcoy”.

El proyecto prevé un trazado de 12,3 kilometros de instalación eléctrica de los cuales 11,7 discurrirán de forma aérea mientras que 621 metros restantes quedarán enterrados.

La mayor parte del tendido eléctrico que se va a instalar será visible en zonas emblemáticas como la Covalta o la parte baja de la Serra del Torrater, precisamente donde se conserva la última vegetación boscosa que se salvó del desastre de los incendios de julio de 1994 que asolaron el término municipal de Ontinyent.
El proyecto cuenta con un presupuesto de 2,6 millones de euros y su objetivo es reforzar el suministro eléctrico en las comarcas del interior.

La autorización administrativa contempla la “utilidad publica” del proyecto, aunque la resolución no es en firme y contra ella, todavia puede interponerse en el plazo de un mes recurso de alzada ante el Secretario Autonómico de Infraestructuras y Transportes.

Precisamente algunos vecinos afectados se han puesto en contacto con algunos medios de comunicación para exponer su crítica ante un proyecto que “nos hipoteca de cara al futuro”. Según estos vecinos críticos con la nueva linea eléctrica la misma”cruzara la sierra por la mitad obligando a cortar pinos en una zona que es el único espacio verde que nos queda después de los incendios”. Estas voces que se oponen a la construcción de la línea explican que “podrian contemplarse otras alternativas como enterrar buena parte de las instalaciones. Aunque también se produciría un perjuicio para nuestras sierras y parajes, éste sería menos y siempre podría ser repuesto con repoblaciones posteriores. Pero está claro que esta alternativa es más costosa y seguramente, no interesa a la compañía electrica.

Xé tú, quina casualitat, si ja s'han cremat els pins que "molestàven" a la línia elèctrica!

:-X >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(
Ontinyent, València.

• Associat AVAMET
  • Tempesta
  • *
« Respondre #284 el: 08 de Set de 10, 00:59:45 am »
estic a la zona de agres i vos tinc que comunicar que el foc ha trvessat la vall i puja per la vessant nord de la serra mariola junt al poble en direccio al monasteri, tambe n`hi ha un altra llengua pujant per la vessannt nord entre agres i alfafara
No jodas...informa informa!que locura per favor!

Joder!!!!!
Pero algú sap com està el poble??

És que conec a gent d'allí..... :'(
Ontinyent, València.