Autor Tema: Nou Programa per a la WS3600 Ja en proves...  (Llegit 1619 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Vaqueret

  • Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.113
  • El seny em perseguix... pero jo soc més ràpid.
Nou Programa per a la WS3600 Ja en proves...
« el: 10 de Oct de 07, 23:14:21 pm »
Estos dies de festa estic tenint un poc de temps per acabar un projecte que tenia en ment:
Un programa al estil vws i demés, pero amb una serie de requeriments que no em donaven els programres de meteo que hi han en el mercat:

- que es puguen calibrar dirèctament amb una tabla de dades patró per mínims quadrats linealment o per trams (super-important)
- Que pesen menys (el vws es traga 20Mb de memòria per a fer la mona amb uns dibuixets que no valen per a res)

- Que No gaste tan de recurs (el vws sempre està gastant procesador  :( )
- Que no es torne uno 'tonto' si te que canviar alguna dada.
- Que es puguen ficar fàcilment observacions diaries tals com estat del cel, si ha pedregat, si hi ha blanura, etc....
- Que treballe amb una base de dades 'standar'
- Que puga traure l'informe o gràfic que em vinga en gana.

'Y vive dios que lo estoy consiguiendo'

Van unes captures:

Dades diaries, resum mensual y anual (falten alguns dades encara)


Grafic diari, amb tendència de presió i temperatura 'reals' no com en atres.....


Edició de dades diaries (Toi en ello)



Si algú te eixa estacuió (la WS-NK-TFA 3600 ) que m'ho diga, si està interessat en provar el programeta. Això s´: avise que encara està en fase alfa (en bolquers, vamos)

Desconnectat Timonet gelat

  • Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
Re: Nou Programa per a la WS3600 Ja en proves...
« Respondre #1 el: 12 de Oct de 07, 01:28:23 am »
Ei, Vaqueret, estàs fet un fiera !! Té una pinta bàrbara... i a més el fet de ser creat per ún mateix deu de ser molt compensatori.

Enhorabona !!
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat sergisellop

  • Administrador
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.397
    • dissenyss.com
Re: Nou Programa per a la WS3600 Ja en proves...
« Respondre #2 el: 12 de Oct de 07, 09:04:36 am »
Uauuu!

Estic per despenjar la Davis i tornar a posar la Lacrosse.... (ummm, crec que no ho faré)

Però a veure si mon germà sí que vol ser ratolí de la laboratori teu (està fart del vws)

Desconnectat Vaqueret

  • Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.113
  • El seny em perseguix... pero jo soc més ràpid.
Re: Nou Programa per a la WS3600 Ja en proves...
« Respondre #3 el: 12 de Oct de 07, 18:46:56 pm »
Uauuu!

Estic per despenjar la Davis i tornar a posar la Lacrosse.... (ummm, crec que no ho faré)

Però a veure si mon germà sí que vol ser ratolí de la laboratori teu (està fart del vws)

A vore si ens podem ajuntar i li pegue una mirada al software de la Davis. M'interesaria adaptar este a la Davis, també.

I... sí, entenc que estiga fart del vws, jo també ho estava, d'ahí el decidirme a fer este programeta. A mes de que les dades que ofereix el vws son irreals, per que no te en compte les intervals que gasta la consola per arreplegar les dades i això fa que les 'rain rates', per eixemple, estiguen mal. En atres programes, com el Rainwise, no sé si això està resolt.

Desconnectat tio_pep

  • Pluja
  • *
  • Missatges: 632
  • Cocentaina (El Comtat) IM98sr
    • CocentainaMeteo
Re: Nou Programa per a la WS3600 Ja en proves...
« Respondre #4 el: 12 de Oct de 07, 19:57:23 pm »
Estas fet un maquineta!!!

A vore si ens podem ajuntar i li pegue una mirada al software de la Davis. M'interesaria adaptar este a la Davis, també.

Vinga, enrrollat! El weatherlink te un diseny de l'any de la picor i ha anat actualitzan-se en apegatons sense redisenyar la idea inicial, aixi que es cutre del tot.

Desconnectat Vaqueret

  • Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.113
  • El seny em perseguix... pero jo soc més ràpid.
Re: Nou Programa per a la WS3600 Ja en proves...
« Respondre #5 el: 14 de Oct de 07, 20:34:16 pm »
Estas fet un maquineta!!!

A vore si ens podem ajuntar i li pegue una mirada al software de la Davis. M'interesaria adaptar este a la Davis, també.

Vinga, enrrollat! El weatherlink te un diseny de l'any de la picor i ha anat actualitzan-se en apegatons sense redisenyar la idea inicial, aixi que es cutre del tot.

Supose que la setmana que ve anirem tots a  València, no? allí podriem quedar algún dia per vore el tema i, ja que estem, fer alguna 'meteogastronomia' que atra. A lo de la gastronomia segur que Manu s'apunta.....