Autor Tema: Problema a meteoclimatic  (Llegit 2455 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat sergisellop

  • Administrador
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.397
    • dissenyss.com
Problema a meteoclimatic
« el: 16 de Gen de 14, 19:14:56 pm »
Aquest matí, el tresorer m'ha informat de que les estacions d'Ebo i Titaguas no apareixien a meteoclimatic.

Hem investigat un poc i hem pogut comprovar que són totes les nostres estacions que utilitzen el servidor de 1and1 i pugen les dades a través de FTP

Amb més investigació encara, hem pogut ratificar que no és només el nostre hosting, fins i tot aquells usuaris de meteoclimatic d'altres autonomies que també utilitzen 1and1 també estan desconnectades. I d'altres servidor que encara que siguen d'altres companyies, sembla podem tindre relació amb 1and1.

Per això escric açò, no és un problema de l'usuari, ni del ftp, ni d'internet de cadascú, ni res... sembla que no pot llegir el motor de meteoclimatic dins dels servidors de 1and1.

Esperem que se solucione en breu i no siga que els de 1and1 amb "tallat" l'accés a meteoclimatic i ens fastidie a tots (no ens posem tan negatius).

Si hi ha algú que puga ajudar o aclarir alguna cosa que diga, que diga (Vaquerooooooooo)

Desconnectat damilme

  • Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 841
  • Montserrat(Casadalt) (València) (AEMET:8329e)
    • MeteoMontserrat
Re:Problema a meteoclimatic
« Respondre #1 el: 17 de Gen de 14, 00:54:32 am »
He llegit al forum de Meteoclimatic que no toquem res, que s´arreglarà a soles. Confiem que si.

Salutacions!!
Urb.Virgen De Montserrat, entre Torrent y Montserrat, 20 km al suroeste de Valencia. 225msnm. Visita mi web: MeteoMontserrat

Desconnectat sergisellop

  • Administrador
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.397
    • dissenyss.com
Re:Problema a meteoclimatic
« Respondre #2 el: 17 de Gen de 14, 21:29:53 pm »
http://forum.meteoclimatic.net/index.php/topic,12617.15.html

Quina desfeeeetaaaa... a veure fins a quan

Desconnectat carboner

  • Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.461
  • OTOS. La Vall d´Albaida
    • L´Oratge d´Otos
Re:Problema a meteoclimatic
« Respondre #3 el: 19 de Gen de 14, 01:43:35 am »
De moment no han solucionat res, i algunes estacions, entre elles la d' Otos, segueixen sense pujar les dades a meteoclimàtic.

Enviado desde mi GT-I9100 usando Tapatalk 2

                 

http://avamet.es/estacions/otos/

Desconnectat MeteoBeniaia

  • Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 251
  • Nuvolet!
    • Meteobeniaia
Re:Problema a meteoclimatic
« Respondre #4 el: 19 de Gen de 14, 15:27:43 pm »
Bones notícies!!! Meteoclimatic torna a funcionar. Veig que Otos, la Vall d'Ebo o la meua de Beniaia ja apareixen



Desconnectat aixopluc

  • Reixiu
  • *
  • Missatges: 21
  • Nuvolet!
Re:Problema a meteoclimatic
« Respondre #5 el: 17 de Oct de 14, 19:19:04 pm »
Jo ja fa temps que em vaig passar a weathercloud.net, en la meva opinió molt menys problemàtica i amb un disseny més bonic i actual.

Salut