Ni s´enten ni s´entendrá mai.

Lleis amb penes ben grans (però com es sol dir, a RAJATABLA), i així "POT SER" deixariem de tindre casos com aquest i molts altres que enguany estem patint...
Per cert si la pujada a la mola a quedat desfeta o desapareguda, es pot pensar que la fauna allá existent (conills, raboses, voltors...) no es sap res de com es desenvoluparán. Una gran perdua per a tots.
En quant a les noticies emeses en diferents mitjos de comunicació, cada volta em donen més irritació. Com poden estar preocuats per si ha entrat o no el foc al terme municipal? o si han tingut que desal.lotjá o no a un grup d´estudiants?. o si els mitjans util.litzats tenen o no tenen la capacitat d´arremetre el foc?.

En aquest moments estic molt cabrejat, per la desfeta ecológica, i per que no dir-ho la "PUTÀ" de desfer una zona com la Mola, en la cual jo mateix portaba 3 anys d´estudis i fotografia amb especial dedicació a la rabosa, el porc senglar, els arruis, i els voltors. Ho senc molt, però aquest paratje no hi está a la porta de ma casa, i no per aixó no hi tinc altra gana que de plorar, i pensar si s´haurán salvat un quants exemplars que ja hi tenia controlats...

Disculpeu el meu to i la manera d´expresarme, però si puc fer un recopilatori vos ensenyaré amb imatges tot el que m´ha ofuscat i cabrejat tant.
Roïns temps els que ens toca patir.