Autor Tema: Rèflex gama bàsica: Canon, Nikon, Sony Alpha...  (Llegit 7355 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Timonet gelat

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
Rèflex gama bàsica: Canon, Nikon, Sony Alpha...
« el: 29 de Des de 09, 03:41:17 am »
El tema és que estic decidit a tindre la meua pròpia càmera rèflex i poder anar amb ella i no dependre de la del meu germà (més que res per que no estic aquest any a Espanya...).

Bé, pel que tinc entés i tinc clar, és que vull una rèflex de gama bàsica de qualsevol de les conegudes Canon, Nikon o Sony Alpha... de moment altres marques o per falta de coneixement o confiança, les deixe de banda.

El que vull és que algú m'oriente un poc...

Hui he vist a MediaMark la Canon EOS 1000D amb 18-200 per 579€... i la 450D per un poc menys (però amb el 18-55).

També està el model de Sony DSLR 330 amb 18-55 per 399€ amb funda i targeta de 4Gb... que és molt temptador... però no conec molt aquesta última... Canon és més de confiança, o al menys és la sensació que tinc...

Consell!
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat sergisellop

• Administrador
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.397
    • dissenyss.com
Re: Rèflex gama bàsica: Canon, Nikon, Sony Alpha...
« Respondre #1 el: 29 de Des de 09, 06:47:48 am »
El tema és que estic decidit a tindre la meua pròpia càmera rèflex i poder anar amb ella i no dependre de la del meu germà (més que res per que no estic aquest any a Espanya...).

Bé, pel que tinc entés i tinc clar, és que vull una rèflex de gama bàsica de qualsevol de les conegudes Canon, Nikon o Sony Alpha... de moment altres marques o per falta de coneixement o confiança, les deixe de banda.

El que vull és que algú m'oriente un poc...

Hui he vist a MediaMark la Canon EOS 1000D amb 18-200 per 579€... i la 450D per un poc menys (però amb el 18-55).

També està el model de Sony DSLR 330 amb 18-55 per 399€ amb funda i targeta de 4Gb... que és molt temptador... però no conec molt aquesta última... Canon és més de confiança, o al menys és la sensació que tinc...

Consell!

Jo no tinc massa idea d'este coses però la meua càmera és la Sony DSLR 350 amb el 18-70 i el 70-300, amb targeta de 4 Gb... va la mar de bé i cal recordar que Sony és en realitat Minolta... és a dir, bona marca!

No em faces massa cas, però!

Desconnectat alcoià

• Pluja
  • *
  • Missatges: 713
  • Av. País Valencià - Alcoi (Alacant)
« Respondre #2 el: 29 de Des de 09, 13:42:51 pm »
Jo crec que es també qüestió de trobar bones ofertes... jo em vaig comprar la nikon D-60 per 400 euros amb el 18-55 i el 55-200. Vaig estar mirant ofertes i ofertes en diversos llocs i estava mirant la nikon D-60 i la canon eos400D...

Depenent del lloc he arribar a vore diferències de 200 euros per la mateixa càmera.

També vaig buscar a la red comparatives entre càmeres que eren tècnicament i de preu similars...

com per exemple:

http://www.dzoom.org.es/competencia-10909-10913---Nikon-D80-Canon-400D.html

Com esta comparativa trobaràs més a la xarxa...
]

Desconnectat NEVÀ GROSSA

• Junta Directiva 2018
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.415
  • Magic Line----Top of mountain
    • Ibimet
« Respondre #3 el: 29 de Des de 09, 17:14:37 pm »
Per a començar enhorabona per la decisió. :D No hi ha res com disposar d´una càmera en us propi per al que puga presentarse.

Com han comentat ja, al final es tot qüestió de mirar i contrastar preus dintre de la gama en la que vullgues accedir. En quant a la marca de càmera, qualsevol de les que has apuntat així com Pentax, i sense oblidar el sistema 4/3 de Olimpus (meravellós per a determinades circunstáncies), per eixample les càmeres per a iniciarse amb les SLR, son totes molt válides i et donarán una satisfacció plena i total.

L´únic consell que si et donaré, es que tingues clar quin es l´us principal que vols per a la teva cámera (méteo, natura, paisagística, retrat...etc), ja que depenent d´aquest, accedirás als objetius més convenients per a desarrollar l´activitat. Així doncs, inicialment accedeix a un cos amb garanties (si es posible d´última generació, ja que les properes i futures adaptacions et permetran accedir als objetius precisos del moment). Tot açó sense pensar que t´has de gastar un dineral en els objetius (com a exemple posaré la comparativa de que sempre es millor i més acertat disposar d´una gama focal que vaja dels 17-18mm. fins als 200-250mm. repartida en diversos cristals, que tindre un "totterreny" que aconseguint la comoditat de tindre tot en un, vaixa la seva qualitat final d´imatge).

Si bé tot açó ja es qüestió de temps, i de que tú mateix descobreixques el que t´insita i et motiva de la fotografia, i a poc a poc vajes accedint al que et faça falta (objetius, filtres, trípode, disparadors, flaços...etc).

Espere no haberte lliat més del que estabes... ;D. Però a priori, l´opció que apuntes de les diferents ofertes que llançent superficies com Mediamark, amb eixos Kits de cos més objetiu/s son molt interesants i atractius...
Ibi (Alacant) a 780msnm. Si la reina tastara el giraboix, de Madrid vendria a llepar el boix.

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
« Respondre #4 el: 30 de Des de 09, 11:25:06 am »
Gràcies a tots pels vostres comentaris... aquestos dies estic empapant-me d'informació i especialment de les diferents ofertes kit que es venen a les grans superfícies i a Internet....

Olympus E-420 per 399€ amb 2 objectius, un 14-42 i un 40-150

Val la pena millor que la Sony Alpha 330L amb el 18-55?

Desconnectat Damimet

• Junta Directiva 2018
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 2.398
  • Desembre 2009- Font de Mariola
« Respondre #5 el: 30 de Des de 09, 18:40:04 pm »
Jo tinc la E-410 que la portare per a que Neva Grossa em diga dos cosetes, la vaig trobar per 220 Euros pero soles en un objectiu, te molt bona critica, ja la voras el Diumenge si encara no la tens  ;D.

No hay nada nuevo bajo el sol, pero cuántas cosas viejas hay que no conocemos.

Pas del Benissaidó,550m,Alcoi, Alacant.

Desconnectat meteoloco

• Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.912
  • Zen
« Respondre #6 el: 31 de Des de 09, 17:25:01 pm »
Jo l'any passat em vaig fer la EOS 450 de Canon amb l'objectiu IS 18-55 mm per 537€ a www.pixmania.com, després d'haver estat mirant al MediaMarkt i al Corte Inglés. Ara bé, al Corte Inglés pots trobar alguna oferta interessant en pasar els nadals, i a més a més, potser que la pugues pagar a dotze mesos sense cobrar-te interessos.

Fes-li una ullada; total tans sols et pot servir per a marejar-te encara més.  ;D
Estació meteorològica de Novelda-Cucuch. 300 msnm

No parles si allò que vas a dir, no és més bonic que el silenci. (proverb xinés)

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
« Respondre #7 el: 06 de Gen de 10, 12:39:02 pm »
Ai ai ai ai...

Ai ai ai ai...

Ai ai ai ai...

Ai ai ai ai... el regal de reis mags!

Sony Alpha DSLR-A330L

10,2 MP con Quick AF Live View, LCD de 2,7" con inclinación y SteadyShot INSIDE. Lente de 18-55 mm.

Ara trastejaré i ja aniré dient!  :P :P :P :P ::) ::) ::) :o :o :o :) :) :) :)
« Darrera modificació: 06 de Gen de 10, 18:30:28 pm per Timonet gelat »

Desconnectat Llamp

• Pluja
  • *
  • Missatges: 156
  • Per davant de les tronades!
« Respondre #8 el: 06 de Gen de 10, 13:18:54 pm »
Aleee aleee a guadir del caxarret.. casi res! enhorabona, quan la trasteges i tingues les primeres mostres, comenta-nos-ho a vore que tal va.  ;)
Alberic, Ribera Alta.

Desconnectat Damimet

• Junta Directiva 2018
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 2.398
  • Desembre 2009- Font de Mariola
« Respondre #9 el: 06 de Gen de 10, 16:14:50 pm »
Enhorabona i a gaudir d'ella, ja mos diras que tal...

No hay nada nuevo bajo el sol, pero cuántas cosas viejas hay que no conocemos.

Pas del Benissaidó,550m,Alcoi, Alacant.

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
« Respondre #10 el: 06 de Gen de 10, 17:16:36 pm »
Vinc de fer-ne unes quantes al Pou Clar, que està preciós... ara faré el meu primer reportatge!

Desconnectat felet

• Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 5.848
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
« Respondre #11 el: 06 de Gen de 10, 17:31:33 pm »
Vinc de fer-ne unes quantes al Pou Clar, que està preciós... ara faré el meu primer reportatge!

:D**

Desconnectat meteoloco

• Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.912
  • Zen
« Respondre #12 el: 06 de Gen de 10, 18:00:00 pm »
Ostres........  :)

Com molaaaa. Esperarem eixes fotos del Pou Clar.

A disfrutar-la.
Estació meteorològica de Novelda-Cucuch. 300 msnm

No parles si allò que vas a dir, no és més bonic que el silenci. (proverb xinés)

Desconnectat sergisellop

• Administrador
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.397
    • dissenyss.com
« Respondre #13 el: 06 de Gen de 10, 20:08:18 pm »
Enhorabona pels Reis  ;)

Eixa marca (Minolta) amb mi és la que més m'agrada!

Desconnectat Vaqueret

• Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.113
  • El seny em perseguix... pero jo soc més ràpid.
« Respondre #14 el: 06 de Gen de 10, 20:52:35 pm »
Alaaaaaa!!!!!

A fotar bona cosa de neu per els alps eixos d'allà avant....