Autor Tema: Estacio amb 250 o 300 eurets  (Llegit 3697 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat xatet

• Reixiu
  • *
  • Missatges: 6
Estacio amb 250 o 300 eurets
« el: 26 de Gen de 10, 10:34:28 am »
Hola bon dia vos escric desde manuel, voldria que
m'aconsellareu sobre quina estacio puc comprar per este preu
que demane , temp exterior i interior amb max i min i que grave l'hora i el dia
higrometre,barametre,pluviometre,anemomettre, que tinga conexio a pc no es una prioritat pk actualment en ma casa no tinc ni pc ni internet encara que si passa res tindre a lestiu pk estic acavant de condtruirla,he vist alguna la crosse ws2000 o semblants que estan prou be, soc neofit en tot aço, tot i ser llicenciat en geografia fins l' altre dia tenia una oregon bar 913 amb sensor thr188 pero el vent passat el va fer volar pels aires i sa trencat si algu en diu on puc aconseguir un sensor? Be espere la vostra contestacio i si vloe lampares aneu a lamparas lart a ontinyent enfront del aldi on treballava avans i on vos vaig coneixer.gracies desde la ribera
Manuel, València.

Desconnectat xatet

• Reixiu
  • *
Re: Estacio amb 250 o 300 eurets
« Respondre #1 el: 26 de Gen de 10, 10:53:30 am »
He vist una que posa el company pixaroglets al foro que es de pce que esta per 79€pareix molt bona relacio qualitat preu que vos pareix sera fiable p que? A per cert la nova estacio aniria al terrat a una distancia de uns 10 mettees entre dalt del terrat i el mejador aproximadament i tinc una pared que no li pega el sol mai on colocaria el sensor i el pluviometre i anemotre el posaria en un canto deblanterrasa fora de posibles interferencies
Manuel, València.

Desconnectat H2O

• Associat AVAMET
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.437
  • ALCOY
    • Acif Alcoi
« Respondre #2 el: 26 de Gen de 10, 14:51:08 pm »
He vist una que posa el company pixaroglets al foro que es de pce que esta per 79€pareix molt bona relacio qualitat preu que vos pareix sera fiable p que? A per cert la nova estacio aniria al terrat a una distancia de uns 10 mettees entre dalt del terrat i el mejador aproximadament i tinc una pared que no li pega el sol mai on colocaria el sensor i el pluviometre i anemotre el posaria en un canto deblanterrasa fora de posibles interferencies

amb aquesta classe d'estacions fins i tot amb la oregon has de tenir en compte que el sensor de temperatura ho deus protegir amb una garita Davis, l'ombra de la paret no serveix, l'estació ha de marcar la temperatura de l'aire no la que  tingui el sensor i això s'aconsegueix amb les garitas.

Desconnectat Vaqueret

• Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.113
  • El seny em perseguix... pero jo soc més ràpid.
« Respondre #3 el: 26 de Gen de 10, 15:43:52 pm »
Home, uno del poble del gran Paco Ferri i Rabassa.

La meua opinió és que part de la afició deuría ser el trastejar amb les nostres aparells (fer garites de plats i/o de fusta, antenes per millorar la senyal, etc..) i per a això res millor que una estació barateta.

Es dic un secret: el xip sensor d'una Davis és exactament el mateix que el de les demés.

Desconnectat felet

• Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 5.847
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
« Respondre #4 el: 26 de Gen de 10, 16:38:22 pm »

Eixa estació està donant resultats molt bons, sempre que el sensor termo-higromètric estiga ben protegit per una gàbia casolana de plats o una gàbia Davis (el preu de la qual s'apropa als 100 euros).

Una estació que està bé per començar i es pot connectar al PC és la IROX proX2:

http://cgi.ebay.at/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=250486859319
http://www.irox.com/Web/en/Products/Weatherstations/PROX2_USB.htm

Desconnectat Joen

• Pluja
  • *
  • Missatges: 765
    • Meteosolana - El tiempo en Ontinyent
« Respondre #5 el: 26 de Gen de 10, 17:25:08 pm »

La PCE FWS 20 es l'estació que tinc d'alta a meteoclimatic, i si li fas una gàbia de plats per protegir el sensor termohigromètric i la instales adequadament, donarà resultats molt bons en relació al preu que costa l'estació. De fet, a meteoclimatic hi ha un fum d'usuaris que tenen aquesta estació.

Desconnectat xatet

• Reixiu
  • *
« Respondre #6 el: 26 de Gen de 10, 20:15:04 pm »

La meua opinió és que part de la afició deuría ser el trastejar amb les nostres aparells (fer garites de plats i/o de fusta, antenes per millorar la senyal, etc..) i per a això res millor que una estació barateta.

Es dic un secret: el xip sensor d'una Davis és exactament el mateix que el de les demés.

doncs crec que en pillare la de 79€ la pela es la pela i per començar en aquest mon crec  k esta prou be a mes mon pare es fuster i tinc tota l'andana feta en madera aixi es que en fare un gavieta de madera, tot i que he vist una amb plats que es un pasada, en principi pillare eixa i pic a poc anire avituantme a ella i li fare la gavia encara que el que deia de la paret orientada al nord no deia pegat a la pared si sobre una especue de pedestal,a la facultat en climatologia vegerem com afectava la calentor que soltaven les cases i flipes com es notaba.lo mal de esta estacio es que no me la podre enportar en els meus viatged de btt al meu poble favorit bronchales on la meua velleta oregon bar 913 la del sensor que a volst per l'aire va registrar -17c flipes.be gracies atots estem en contacte ah i per cert paco ferri es mon tio jeje i si paco es um crac el germa jose luis tocallo meu es un fenomeno jajaja
« Darrera modificació: 26 de Gen de 10, 20:59:53 pm per Timonet gelat »
Manuel, València.

Desconnectat Vaqueret

• Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
« Respondre #7 el: 27 de Gen de 10, 20:52:41 pm »

doncs crec que en pillare la de 79€ la pela es la pela i per començar en aquest mon crec  k esta prou be a mes mon pare es fuster i tinc tota l'andana feta en madera aixi es que en fare un gavieta de madera, tot i que he vist una amb plats que es un pasada, en principi pillare eixa i pic a poc anire avituantme a ella i li fare la gavia encara que el que deia de la paret orientada al nord no deia pegat a la pared si sobre una especue de pedestal,a la facultat en climatologia vegerem com afectava la calentor que soltaven les cases i flipes com es notaba.lo mal de esta estacio es que no me la podre enportar en els meus viatged de btt al meu poble favorit bronchales on la meua velleta oregon bar 913 la del sensor que a volst per l'aire va registrar -17c flipes.be gracies atots estem en contacte ah i per cert paco ferri es mon tio jeje i si paco es um crac el germa jose luis tocallo meu es un fenomeno jajaja

Aixina que tio teu, eh.... Pos dona-li una abraçada de part meua. Erem companys de pis quan estavem fent físiques i ja fa temps que no el veig. Dona-li records de Paco (Miró alias el Vaquero) i de Rossana.

Desconnectat alcoià

• Pluja
  • *
  • Missatges: 713
  • Av. País Valencià - Alcoi (Alacant)
« Respondre #8 el: 28 de Gen de 10, 02:18:57 am »
Què fort...

no...

si al final tot queda en família...
]

Desconnectat Vaqueret

• Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
« Respondre #9 el: 28 de Gen de 10, 16:59:46 pm »
Què fort...

no...

si al final tot queda en família...

Fa ja molt de temps que m'he donat compte de que estes coses són de lo mes normal.

I si no.. que conte, que conte xatet el cas de son tio Ferri en un pixador públic de Londres i un negre que havia allí... que conte... és boníssim.

Desconnectat xatet

• Reixiu
  • *
« Respondre #10 el: 05 de Feb de 10, 20:41:48 pm »
be xics finalment he comprat la pce intentare fer-me una garita aprofitant que mon pare es fuster per hem pillat dos una per a mi i una per a mon pare, m`han dit els de pce que el dia 11 la tinc en casa, que ganes tinc primer en tindre que familiaritzar en l'estació i despres intentare penjar-la a meteoclimatic, lo del problemeta en les maximes no mìmporta massa a banda de que no li te que pegar el sol per que el sensor esta a la sombra, el que més m'importa son les minimes soc un apasionat del fred ,sempre m'emportava la oregon a bronchales per registrar minimes de fins -13 ºc, a per cert vos vaig comentar al primer misateg on podia conseguir un sensor thr188 per a la oregon per que com vos vaig dir va volar pels aires en el temporal passat, si sabeu d'algú m`ho digueu salutacions i amunt ontinyent i lamparas l'art eh enfront de aldi al costat de serco jejejeje un poquet de propaganda que sempre va be.
Manuel, València.