Autor Tema: Fotos i excursió curteta al pic de la Bellida (1333 m.) Alt Palància.  (Llegit 2371 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat gregal

  • Pluja
  • *
  • Missatges: 476
Hola. Huí he fet un parell d´excursions pel terme de Sacanyet, i aquesta en concret és ideal per a fer-la amb xiquets de més de 6 anys. Es tracta de pujar al cim de la Bellida, des d´on hi ha unes vistes molt guapes.
Per a anar al lloc cal que agafem l´autovia mudéjar, la que va de Sagunt a Terol. Passem Segorb, Jérica, i a la segona eixida cap a Viver, l´agafem. Aleshores agafem la carretera que va a Begís. Passem pels pobles de: Teresa, Begís (sense entrar dins), i en aplegar a Sacanyet, agafem la carretereta que puja a l´aldea de Canales. En el punt kilomètric 4´700 d´esta carretereta hi ha una zona plana a la dreta. Deixem ahí el cotxe, ens trobem a 1250 m. Anem ara a peu: travessem la carretera i enfilem camp a través cap al cim, on estàn els repetidors de T.V. (el terreny és fàcil, la vegetació és més herbàcia que arbustiva). Al cap de 8 minuts fem cap a un camí de terra, que seguim cap amunt. En 8 minuts més arrivem al cim.
La vista és molt guapa. Començant pel Nord i girant en sentit horari, veiem: El Penyagolosa, la serra Espadà, l´Horta de València, l´Albufera, el Motgó, el Montdúver, serres del sud de València que no m´atreveixc a identificar, serra del Negrete, serra del Toro, serra de Gúdar, Moleta de Vilafranca... entre d´altres llocs.
Castelló. Plana Alta

Desconnectat gregal

  • Pluja
  • *
  • Missatges: 476
Re: Fotos i excursió curteta al pic de la Bellida (1333 m.) Alt Palància.
« Respondre #1 el: 18 de Feb de 11, 18:22:57 pm »
Se m´oblidave dir, que també podem arrivar a Sacanyet pujant des d´Alcublas (comarca dels Serrans).
Una foto més de la serra de Gúdar, des d´aquest cim. Ahí sí que aguante la neu de puta mare.
Castelló. Plana Alta

Desconnectat Damimet

  • Junta Directiva 2018
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 2.398
  • Desembre 2009- Font de Mariola
Re: Fotos i excursió curteta al pic de la Bellida (1333 m.) Alt Palància.
« Respondre #2 el: 20 de Feb de 11, 09:26:11 am »
Molt be situat per vorer varies pespectives i cap a tots es punts, llastima la boirina present que no deixe una bona visibilitat.






No hay nada nuevo bajo el sol, pero cuántas cosas viejas hay que no conocemos.


Pas del Benissaidó,550m,Alcoi, Alacant.

Desconnectat gregal

  • Pluja
  • *
  • Missatges: 476
Re: Fotos i excursió curteta al pic de la Bellida (1333 m.) Alt Palància.
« Respondre #3 el: 20 de Feb de 11, 14:40:37 pm »
Gràcies per la resposta Damimet. Sempre és d´agraïr que algú penje algún comentari, si no sembla que un estigue parlant amb la paret. La veritat és que les fotos no m´han eixit tan bé com esperave. En la foto encarada cap al Sud apenes es veu el Montgó i l´Albufera, en canvi allí a la muntanya es veien bé a simple vista.
També voldrie aprofitar esta resposta per a animar a tots els membres del fòrum als que vos agrade la muntanya, a que penjeu fotos i comentaris de les vostres eixides.
Jo penje les eixides que faig per la meua zona, que són les comarques de Castelló, però m´agradarie conèixer paratges interesants d´altres comarques valencianes. Molts dels que participeu en el fòrum sou de les comarques centrals, on me conste que també hi ha zones guapes.
Vinga animeu-vos a penjar les vostres eixides  ;)
Castelló. Plana Alta

Desconnectat H2O

  • Associat AVAMET
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.437
  • ALCOY
    • Acif Alcoi
Re: Fotos i excursió curteta al pic de la Bellida (1333 m.) Alt Palància.
« Respondre #4 el: 20 de Feb de 11, 16:32:14 pm »
Bones viste jo tinc el Montgo al costat relativament y es gaire be impossible vore si no putjes a Aitana. Jo faig 1 o dues eixides a la semana  soc un enamorat de les serres