Autor Tema: Spotfav ¿Webcams Gratis?  (Llegit 4330 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat MeteoCàrcer

  • Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 406
Spotfav ¿Webcams Gratis?
« el: 15 de Ago de 12, 02:40:26 am »
No, aquest no es un hilo-spam,  :-si es tracta d'un tema que els vaig parlar als asistents al soparet que vam fer després de la visita al SAIH y al CMT. A continuació explique de que tracta aquesta web, ya que els del soparet es quedaren intrigats.

Bé, aquesta es la página web en quëstió http://www.spotfav.com creada per un apassionat (y crec que alemá) dels esports de platja. Básicament la web consisteix en:
1- et registres
2- mitjançant un dispositiu amb 3G com un simple móbil, destaques una platja que t'agrade i on et trobes
3- A la web apareixerá publicada
4- si eixa platja que has posat en la web, arriba a un número concret de vots, la web s'encarrega d'instalar una cámera web HD o inclús una estació meteorológica encarregantse ells de tot.

Ací teniu fins a dia de hui l'única cámera que han posat al País Valencià http://www.spotfav.com/spot/arenales-del-sol/cam
Ací les plajes que han seleccionat usuaris (jo he gastat els 5 vots que donen a cada usuari en la de Sueca) http://www.spotfav.com/spots/spain/comunitat-valenciana
Ací on es vota (per exemple) http://www.spotfav.com/spot/mareny-blau/cam

Així ho explica a la web:

Cómo funciona
La gente que va a la playa para practicar deportes y actividades puede subir el spot a Spotfav. Una vez subido, cualquier puede reportar en él las conditiones del tiempo, poner checkins, subir fotos y comenzar conversaciones.
Si no hay cámara en el spot, en su sección verás una encuesta en la que podrás votar para que la pongamos. Si se llega el mínimo de votantes Spotfav comenzará un proceso para colocar una cámara y una estación en el spot.
Desde aquí puedes navegar todos los spots, usando el buscador superior para filtrar los resultados.

Les estacións que instalen no sé com son, sols hi posen el vent a la web, no obstant, les cámeres si valen la pena.
Càrcer o perseguint alguna tempesta
RÈCORDS: Max 44.5º el 27/08/2010 \ Min -4.3º el 22/01/2011 \ 237.4 l. el 28/09/2009
"En Beneixida entra el riu, en Alcàntera no pot; en Càrcer se’n du les cases i en Cotes fa el borinot". (Inundacions 1864)

Desconnectat alzimet

  • Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 894
  • Plou poc però per a lo poc que plou MAI plou prou
Re: Spotfav ¿Webcams Gratis?
« Respondre #1 el: 17 de Ago de 12, 14:22:10 pm »
Eiii!!

T'ha costat de publicar però per fi tenim aquest tema per el forum :D

Bé doncs em sembla una web molt interesant, amb moltes oportunitats de trobar coses interesants. Pense que tal vegada podriem ficar-se en contacte amb ells i buscar la manera d'establir una col·laboració entre l'associació i aquesta web, ja que si ens subvenionaren webcams i estacions meteo a les platges a canvi de publicitar la seua web trobe que resultaria molt profitòs per a tots.

Si no traguerem trellat sempre estariem a temps de ficar-se d'acord tots els socis en votar una localització concreta i tractar d'aconseguir l'estació i webcam on ens agradara més.

PD: Pot ser aquest tema es podria moure al subfòrum d'AVAMET, no?
Alzira, ben propet del Xúquer
On la mitjana diu que cauen 633 mm a l'any i quasi mai tenim dades properes...

L'AVAPRED t'espera!. Pots començar de zero al concurs quan vullgues! T'ho voldràs perdre?

Desconnectat Timonet gelat

  • Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
Re: Spotfav ¿Webcams Gratis?
« Respondre #2 el: 17 de Ago de 12, 15:11:31 pm »
Seria la canya si la mateixa idea fòra aplicable no sols a platges, sino a per a ciutats, muntanya, litoral i prelitoral!
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat meteoxabia

  • Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 366
    • METEOXABIA
Re: Spotfav ¿Webcams Gratis?
« Respondre #3 el: 22 de Ago de 12, 13:25:22 pm »
Puff, pues si els aficionats al surf que ací Xàbia en hi ha un fum!!, i molts que venen de fora, vuen aixó, trobe que Xàbia s'endurà moltísims vots!!.
Interesantisim, després amb temps vaig a pegarli una miradeta.
Gràcies Jesus!!

Desconnectat MeteoCàrcer

  • Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 406
Re: Spotfav ¿Webcams Gratis?
« Respondre #4 el: 22 de Ago de 12, 19:17:03 pm »
Gràcies Jesus!!











PD: no em dic Jesús, per aixó he posat aquesta imatge ;) XD
Càrcer o perseguint alguna tempesta
RÈCORDS: Max 44.5º el 27/08/2010 \ Min -4.3º el 22/01/2011 \ 237.4 l. el 28/09/2009
"En Beneixida entra el riu, en Alcàntera no pot; en Càrcer se’n du les cases i en Cotes fa el borinot". (Inundacions 1864)

Desconnectat meteoxabia

  • Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 366
    • METEOXABIA
Re: Spotfav ¿Webcams Gratis?
« Respondre #5 el: 22 de Ago de 12, 19:32:55 pm »
Gràcies Jesus!!


Jejeje
perdona!!, he tingut un lapsus!!!, he vist el comentari anterior al meu de timonet i se m'ha quedat com d'ell








PD: no em dic Jesús, per aixó he posat aquesta imatge ;) XD

Desconnectat MeteoCanals

  • Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 618
Re: Spotfav ¿Webcams Gratis?
« Respondre #6 el: 24 de Ago de 12, 02:30:11 am »
lo seu seria ficarse tots d'acord en alguna platja, a poder ser que siga interesant i que no tinga cap estació... més que res per trure-li més profit.

Desconnectat alzimet

  • Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 894
  • Plou poc però per a lo poc que plou MAI plou prou
Re: Spotfav ¿Webcams Gratis?
« Respondre #7 el: 25 de Ago de 12, 11:54:59 am »
lo seu seria ficarse tots d'acord en alguna platja, a poder ser que siga interesant i que no tinga cap estació... més que res per trure-li més profit.

Eixa seria una opció, però trobe que podriem aconseguir algo més interesant ficant-se en contacte amb aquesta gent a vore que es pot aconseguir. Perquè tot i que seria només per a ficar estacions al litoral hi ha que tindre en compte que tenim molts km de costa completament buits d'estacions meteo i pot ser s'enduguerem alguna sorpresa agradable, total, per provar...
Alzira, ben propet del Xúquer
On la mitjana diu que cauen 633 mm a l'any i quasi mai tenim dades properes...

L'AVAPRED t'espera!. Pots començar de zero al concurs quan vullgues! T'ho voldràs perdre?