Autor Tema: Ja queda menys...  (Llegit 10874 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Timonet gelat

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
Ja queda menys...
« el: 24 de Gen de 09, 01:45:19 am »
Va, que ja queda menys.

Al menys és el que vull pensar. Des de aquest passat dimecres que vaig corregir els errors que veiem als primers estatuts que vam llegir a la III Trobada de la Vall d'Abril de 2008 estic altra vegada il.lusionat amb el tema. Açò té que vorer la llum ja, la méteo ens espera amb molts projectes.

Per a poder avançar i que tot el món ho tinga clar; què hem de fer:

Primer: Que cada interessat entenga els estatuts i que done el seu vist i plau (per segona vegada...)

Segon: Elegir entre els interessats la entitat gestora (President, Secretari, Finances) provisional. Si no hi ha gent a priori qui vulga en un principi, jo m'oferisc a portar algun càrrec. Aneu donant opinions al respecte.

Tercer: Quedar un dia el major nombre dels interessats i registrar l'associació. He estat buscant i crer que no es pot fer a una oficina del Prop, si no al registre oficial de València, Castelló o Alacant. S'ha de tindre en conter que si finalment sols podem anar 3 persones un determinat dia, que eixes 3 persones han de ser les que porten un dels càrrecs provisionals de l'entitat gestora, per que han de firmar a l'acta fundacional, i açò és important.

Bé, Les meues disponibilitats son quasi sempre entre setmana a València. Aneu dient quan vos ve bé i avant d'una vegada. Ara és el vostre torn...
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
Re: Ja queda menys...
« Respondre #1 el: 25 de Gen de 09, 17:28:08 pm »
La vergonya fa ronya !!

:P

Desconnectat borinot

• Reixiu
  • *
  • Missatges: 67
« Respondre #2 el: 25 de Gen de 09, 19:00:05 pm »
Vinga em presente voluntari, per anar a gestionar els paperots. Ja que fins ara no he pegat ni brot  ;D
Per a desprès i ara per ara, els càrrecs poden ser provisionals, si cal algú no tinc cap problema, sempre que no hi haja algún mes preparat en el tema que ho vullga ser clar.

¿Pròxima parada?   :P

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
« Respondre #3 el: 25 de Gen de 09, 19:03:42 pm »
¿Pròxima parada?   :P

Conèixer disponibilitats de la gent per a trobar-se al registre oficial de València, Castelló o Alacant. Suposse que el de València serà millor per a tots en terme mig de km... o no.

Jo ja dic, de Dilluns a Divendres puc escapar-me 2-3 horetes.

Desconnectat borinot

• Reixiu
  • *
« Respondre #4 el: 25 de Gen de 09, 19:09:07 pm »

Vinga em presente voluntari, per anar a gestionar els paperots. Ja que fins ara no he pegat ni brot  ;D
Per a desprès i ara per ara, els càrrecs poden ser provisionals, si cal algú no tinc cap problema, sempre que no hi haja algún mes preparat en el tema que ho vullga ser clar.

¿Pròxima parada?   :P

Encara que no estiga donada d'alta l'associació, tal volta no estaria de mes obrir un topic o un lloc de fàcil accés i que l'informació no es perda, amb idees, continguts iniciatives. Plantejament al voltant d'obrir i gestionar una pàgina web.
Plantejament de continguts o millor d'organitzación previa...etc etc.

L'idea en este sentit es que no es carregue massa de treball la gent que tinga mes experiència en disseny de pàgines web (perque es fàcil que així siga) i que els continguts s'organitzen racionalment, amb ordre i poc a poc per algú experimentat pero amb l'ajuda de mes gent.
Por ser abans de discutir en alguna reunió o aon siga que ficar, que no ficar, començar per plantejar la informació que se li ocurrica a cadascú i a partir d'ahí anar seleccionant i ordenant.
En cartografia es diu COMPILACIÓ ---> GENERALITZACIÓ.  ;D

Desconnectat Vaqueret

• Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.113
  • El seny em perseguix... pero jo soc més ràpid.
« Respondre #5 el: 25 de Gen de 09, 22:18:06 pm »
Jo ho tinc mal, el passar-me per València ara, pero si es fa un divendres o un dijous podrías ser el meu germà qui firmara, cosa que, altra part, ens interessa donat el lligam que ens donaria amb el CEAMET.  :-si

En quan a la pàgina web, Borinot, llig per ací per que em sona que ja es van donar unes quantes idees, encara que sempre seràn benvingudes les noves. A mi, particularment, lo que m'ìnteressa és tindre un web a dos bandes: una part pública i altra privada, sols per a socis. En eixa segon part ja estic treballant, aprofitant que m'he tengut que reciclar i ara estic fent les webs amb GWT (AJAX) i PHP en el servidor, vaig fent per a poder ficar les nostres dades d'una forma fàcil, ràpida i comfiable, a la volta que poder 'vendre-les' a alguna que atra institució a canvi de serveis (accés a models, meteosat en alta, etc...)

PD: Per a això et vaig demanar les bases de dades l'altre dia, Jesús.

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
« Respondre #6 el: 25 de Gen de 09, 23:28:05 pm »
Jo no faria ús de la paraula 'vendre', però si un intercanvi d'interessos... en tot moment ha de quedar clar que l'AVAMET és una Associació sense ànim de lucre. No obstant, la idea es molt bona !!

Borinot, ves obrint tu mateix un tema amb les idees i la organització.

;)

Desconnectat borinot

• Reixiu
  • *
« Respondre #7 el: 25 de Gen de 09, 23:41:19 pm »
Una pregunta que em vé es la següent.
Jo tenia l'idea, que la tiraré endavant si tinc temps, d'obrir "articles oberts" (a l'estic dels articles de wikipedia) al voltant de diversos temes.
Per eixemple volia fer un article obert sobre un treball de detall de la climatología de fenomens, vents i situacions del clima de La Plana, que en qualsevol moment puga ser corregit i ampliat per qualsevol membre. Pero a l'hora d'incloure informació de mapes i dades, en tractar-se d'un article que s'editarà a una página d'una associació, pense si s'haurà d'anar aspai a l'hora de demanar permisos a les pàgines d'on s'arrepleguen les fonts.
Imaginem mapes de wetterzentrale, meteociel etc etc. Per si eixos articles s'ha de poder utilitzar desprès segons has plantejat amb la possibilitat de vendre'ls.

Desconnectat Vaqueret

• Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
« Respondre #8 el: 26 de Gen de 09, 13:54:29 pm »
Veig que heu malinterpretat la paraula 'vendre'. Amb ella no em referia a que venguem res sino que, a l'hora de buscar intercanvi d'interessos, tinguem un bon producte que intercanviar, que sapiem 'vendrer-mos', vamos.

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
« Respondre #9 el: 26 de Gen de 09, 13:59:27 pm »
Veig que heu malinterpretat la paraula 'vendre'. Amb ella no em referia a que venguem res sino que, a l'hora de buscar intercanvi d'interessos, tinguem un bon producte que intercanviar, que sapiem 'vendrer-mos', vamos.

Entès... :)

Desconnectat Vaqueret

• Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
« Respondre #10 el: 27 de Gen de 09, 13:26:51 pm »
Altre proyecte pràctic per a l'AVAMET: He instal·lat el nou model de mesoescala WRF (en la modalitat no hidrostàtica - NMM-) en el cluster de 2 ordenadors de casa i estic fent proves amb ressolució de 1 km sobre la C. Valenciana alimentant-lo amb les dades del ETA pillats de NCEP, algú coneix alguna base de dades geogràfiques de la C.V. en format GRIB?

Desconnectat borinot

• Reixiu
  • *
« Respondre #11 el: 27 de Gen de 09, 18:33:29 pm »
Jo a partir de la setmana que vé hi aniré al menys un parell de voltes a la setmana a Ciutat Capital, pel matí me'n aniria molt millor, si s'ha d'anar a algun lloc.

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
« Respondre #12 el: 27 de Gen de 09, 18:44:01 pm »
¿Contem en MeteoValència?

Ja seriem 3 (la xifra màgica...)

Desconnectat NEVÀ GROSSA

• Junta Directiva 2018
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.415
  • Magic Line----Top of mountain
    • Ibimet
« Respondre #13 el: 27 de Gen de 09, 19:32:37 pm »
Ja m´agradaria a mí anar, però entre setmana ho tinc malament. Tot depend d´horaris ( podria estar a Valéncia cap a les 19:30h. com a pronte)
Ara bé, si desde la distáncia es pot arreglar qualsevol cosa en Alacant estaria a les 18:30h. :-\

De totes formes, pense que a Valéncia hi han prou interesats en l´asumpte AVAMET  ???

Ja sabeu, per a el que puga ajudar no dubteu en localitzar-me. ;)
Ibi (Alacant) a 780msnm. Si la reina tastara el giraboix, de Madrid vendria a llepar el boix.

Desconnectat meteoloco

• Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.912
  • Zen
« Respondre #14 el: 27 de Gen de 09, 19:59:14 pm »
Jo anar a Velència ho tinc cru. Ara bé, m'oferisc per a presentar-ho a Alacant, preferentment per les vesprades i també a última hora.

Si en altra cosa puc ajudar...  :)

Estació meteorològica de Novelda-Cucuch. 300 msnm

No parles si allò que vas a dir, no és més bonic que el silenci. (proverb xinés)