Autor Tema: Pròxima estació a Almansa  (Llegit 19232 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Almansa

  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.150
  • Almansa (E. Albacete) - 700 m snm - 385 mm/any
    • El Tiempo en Almansa
Re: Pròxima estació a Almansa
« Respondre #30 el: 02 de Nov de 08, 16:28:15 pm »
Primera galería de fotos meteo a la web meteoalmansa.es :

Son de la nevada de Gener 2006 en Almansa . Entre 25 i 30 cm en plena ciutat.

http://www.meteoalmansa.es/index.php?option=com_morfeoshow&Itemid=6
« Darrera modificació: 02 de Nov de 08, 23:40:52 pm per Almansa »
Si el Mugrón se encapota , o llueve mucho o no cae gota


Datos actuales en Almansa (E.Albacete)
- Estación MeteoAlmansa TV
- Estación AlmansaMeteo
- Estación DGT Almansa

Desconnectat Almansa

  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.150
  • Almansa (E. Albacete) - 700 m snm - 385 mm/any
    • El Tiempo en Almansa
Re: Pròxima estació a Almansa
« Respondre #31 el: 02 de Nov de 08, 23:37:45 pm »
A poc a poc, ja tinc mes o menys pensat les dades que vull mostrar a la página principal:

http://www.meteoalmansa.es/   ;)


M'agrada l'idea de l'estació sense ordinador només amb el router enxufat, però puguem agafar les dades per a usarles a la teua web...

M'agradaría saber si es posible inclustar els valors de l'estació desde Meteoclimatic a la meua web usant WeatherLink i meteohub   ???
« Darrera modificació: 02 de Nov de 08, 23:41:50 pm per Almansa »
Si el Mugrón se encapota , o llueve mucho o no cae gota


Datos actuales en Almansa (E.Albacete)
- Estación MeteoAlmansa TV
- Estación AlmansaMeteo
- Estación DGT Almansa

Desconnectat Almansa

  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.150
  • Almansa (E. Albacete) - 700 m snm - 385 mm/any
    • El Tiempo en Almansa
Re: Pròxima estació a Almansa
« Respondre #32 el: 04 de Nov de 08, 13:15:49 pm »
Ja l'he trobat a internet:

http://www.davisnet.com/weather/products/weather_product.asp?pnum=06510USB

165 dolars (uns 120 euros) . A vore si lo pille en Espanya .... tal vegada amb els gastos d'envio coste més que comprar-ho aci .




Al final ja he demanat el WeatherLink USB als Estats Units . L'oblit m'ha costat 85 $ extras que és lo que me cobren dels gastos d'envío .

Quin mes de gastos  :P , ara només queda la webcam , el mastil , etc.
Si el Mugrón se encapota , o llueve mucho o no cae gota


Datos actuales en Almansa (E.Albacete)
- Estación MeteoAlmansa TV
- Estación AlmansaMeteo
- Estación DGT Almansa

Desconnectat NEVÀ GROSSA

  • Junta Directiva 2018
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.415
  • Magic Line----Top of mountain
    • Ibimet
Re: Pròxima estació a Almansa
« Respondre #33 el: 04 de Nov de 08, 14:01:30 pm »
Ja queda menys Almansa. ;)

Salutacions.
Ibi (Alacant) a 780msnm. Si la reina tastara el giraboix, de Madrid vendria a llepar el boix.



Desconnectat Almansa

  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.150
  • Almansa (E. Albacete) - 700 m snm - 385 mm/any
    • El Tiempo en Almansa
Re: Pròxima estació a Almansa
« Respondre #34 el: 06 de Nov de 08, 09:45:10 am »
Bueno, ahir me tocaren desde UPS per a demanarme el DNI  . Me varen dir que li feia falta el DNI per a les taxes que cobren a les aduanes pel software  >:( .

Quan vaig demanar l'estació no me varen cobrar res de taxes, i ara per un cable i un CD sí.

El chico no sabía dirme quan era el cost .....  entre el preu del Weatherlink + 85 $ de viatje + x euros d'aduanes a vore en quan se queda...

Dilluns o dimarts al matí el rebré . A vore si aquest cap de setmana vaig probant l'estació que encara quasi l'he vist.

¿N'hi ha que calibrar algo o ve tot ajustat?
« Darrera modificació: 06 de Nov de 08, 09:48:10 am per Almansa »
Si el Mugrón se encapota , o llueve mucho o no cae gota


Datos actuales en Almansa (E.Albacete)
- Estación MeteoAlmansa TV
- Estación AlmansaMeteo
- Estación DGT Almansa

Desconnectat felet

  • Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 5.849
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
Re: Pròxima estació a Almansa
« Respondre #35 el: 06 de Nov de 08, 10:52:54 am »
Bueno, ahir me tocaren desde UPS per a demanarme el DNI  . Me varen dir que li feia falta el DNI per a les taxes que cobren a les aduanes pel software  >:( .

Quan vaig demanar l'estació no me varen cobrar res de taxes, i ara per un cable i un CD sí.

El chico no sabía dirme quan era el cost .....  entre el preu del Weatherlink + 85 $ de viatje + x euros d'aduanes a vore en quan se queda...

Dilluns o dimarts al matí el rebré . A vore si aquest cap de setmana vaig probant l'estació que encara quasi l'he vist.

¿N'hi ha que calibrar algo o ve tot ajustat?

Jo crec que podries anar provant l'estació i col.locant-la en el seu lloc, així com ajustant en la consola l'altura, l'hora, etc. El dataloger l'hauràs de connectar després (amb la consola sense piles ni corrent) per tal que no guarde les dades errònies de les proves. Cal que comproves si t'ha arribat el "corrector mètric", una peça petita i cilíndrica que hauràs de col.locar al pluvio.

Desconnectat Almansa

  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.150
  • Almansa (E. Albacete) - 700 m snm - 385 mm/any
    • El Tiempo en Almansa
Re: Pròxima estació a Almansa
« Respondre #36 el: 10 de Nov de 08, 16:47:09 pm »
Al final no he tingut temps el cap de setmana per a probarla . Este cap de setmana  tinc que traure temps com siga per a probarla de una vegada .  :-\

Este matí he rebut a casa el Weatherlink  :D , apart del preu del Weatherlink n'hi ha que afegir els 85$ de gatos de envío + 32 euros d'aduanes . Tot i aixó es mes barata que els preus de alguna tenda espanyola que he vist que venía el Weatherlink USB .
« Darrera modificació: 10 de Nov de 08, 16:49:19 pm per Almansa »
Si el Mugrón se encapota , o llueve mucho o no cae gota


Datos actuales en Almansa (E.Albacete)
- Estación MeteoAlmansa TV
- Estación AlmansaMeteo
- Estación DGT Almansa

Desconnectat Almansa

  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.150
  • Almansa (E. Albacete) - 700 m snm - 385 mm/any
    • El Tiempo en Almansa
Re: Pròxima estació a Almansa
« Respondre #37 el: 17 de Nov de 08, 11:35:15 am »
Jo crec que podries anar provant l'estació i col.locant-la en el seu lloc, així com ajustant en la consola l'altura, l'hora, etc. El dataloger l'hauràs de connectar després (amb la consola sense piles ni corrent) per tal que no guarde les dades errònies de les proves. Cal que comproves si t'ha arribat el "corrector mètric", una peça petita i cilíndrica que hauràs de col.locar al pluvio.


Al final dissabte vaig probar l'estació . En va tardar en agafar senyal la base però al final ja va mostrar les dades .

Vaig instalar el programa al ordinador però només mostra els valors actuals , no guarda els valors histórics  ??? . De totes formes encara no l' he probat be .

Respecte a l'ubicació definitiva ..... el lloc on havía de posarla va a retrasarse una miqueta (uns mesos) i estic buscant ficarla en altre puesto alternatiu . De moment ja tinc pensat un , a vore si la pose el pròxim cap de setmana .

Primeres impressions.... quan a la placa solar li pega el sol s'escolta el so d'un motorcillo (molt poc) que espere no moleste al veins ....  ::)

Vaig posar l'estació dins de casa i marcava algun grau menys que la temperatura interior de la consola  ??? , no sé . En principi a vore si lo penje al exterior i compare amb les altres estacions de la ciutat .

A vore si la tinc en un par de setmanes en funcionament, ara l'emplaçament es la major pega que tinc.... si en el lloc alternatiu va be en 15 díes estarà operativa, si no encara tardarà algun mes  :'(



« Darrera modificació: 17 de Nov de 08, 11:38:34 am per Almansa »
Si el Mugrón se encapota , o llueve mucho o no cae gota


Datos actuales en Almansa (E.Albacete)
- Estación MeteoAlmansa TV
- Estación AlmansaMeteo
- Estación DGT Almansa

Desconnectat Almansa

  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.150
  • Almansa (E. Albacete) - 700 m snm - 385 mm/any
    • El Tiempo en Almansa
Re: Pròxima estació a Almansa
« Respondre #38 el: 18 de Nov de 08, 10:07:41 am »
Ahir vaig fer probes amb l'estació al balcó .

Estic pensant una forma de que me puje les dades amb conexió de movil al menor preu .

He vist una tarifa de targeta de 150 megas per 19 euros crec . He pensat que la millor forma es enviant només els valors que vaig a usar en un ficher html , per eixample 3 valors http://www.meteoalmansa.es/estacion/estacion/probando1.htm no ocupen quasi res , i després mitjacant php usar els valors que desitjem a on vullgam , com he fet a la pàgina inicial http://www.meteoalmansa.es/ .

No sé com funciona meteoclimatic..... ¿ enviant la pàgina amb els valors sobra o n'hi ha que enviar alguna cosa mes ?


Per cert, les gràfiques no m'ixen encara al weatherlink , com si només mostrara els valors actuals , però no les gràfiques històriques amb els valors  ???  :-\
« Darrera modificació: 18 de Nov de 08, 13:17:01 pm per Almansa »
Si el Mugrón se encapota , o llueve mucho o no cae gota


Datos actuales en Almansa (E.Albacete)
- Estación MeteoAlmansa TV
- Estación AlmansaMeteo
- Estación DGT Almansa

Desconnectat Timonet gelat

  • Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
Re: Pròxima estació a Almansa
« Respondre #39 el: 18 de Nov de 08, 12:36:53 pm »
Ahir vaig fer probes amb l'estació al balcó .

Estic pensant una forma de que me puje les dades amb conexió de movil al menor preu .

He vist una tarifa de targeta de 150 megas per 19 euros crec . He pensat que la millor forma es enviant només els valors que vaig a usar en un ficher html , per eixample 3 valors http://www.meteoalmansa.es/estacion/estacion/probando1.htm no ocupen quasi res , i després mitjacant php usar els valors que desitjen a on vullgam , com he fet a la pàgina inicial http://www.meteoalmansa.es/ .

No sé com funciona meteoclimatic..... ¿ enviant la pàgina amb els valors sobra o n'hi ha que enviar alguna cosa mes ?


Per cert, les gràfiques no m'ixen encara al weatherlink , com si només mostrara els valors actuals , però no les gràfiques històriques amb els valors  ???  :-\

A meteoclimatic deus d'enviar la plantilla que ells t'orefeixen quan registres una estació. No pots enviar 3 dades ni 4... has d'enviar la plantilla tal qual te la descarregues de la web.

Per altra banda, per a enviar dades a internet com a meteoclimatic per exemple, has vist aquesta opció de simyo? Pots enviar dades a meteoclimatic per 1,23€ al mes amb un mòbil lliure on hi haja cobertura GPRS !!

http://ontimet.es/foro/index.php?topic=939.0
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat Almansa

  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.150
  • Almansa (E. Albacete) - 700 m snm - 385 mm/any
    • El Tiempo en Almansa
Re: Pròxima estació a Almansa
« Respondre #40 el: 18 de Nov de 08, 13:20:40 pm »
vaia, una opció mes que interesant  :o , les que havía vist per contrat eren de 19 a 39 euros al mes , segons envíes mes o menys megas.

Vaig a estudiar aquesta opció :)



Si el Mugrón se encapota , o llueve mucho o no cae gota


Datos actuales en Almansa (E.Albacete)
- Estación MeteoAlmansa TV
- Estación AlmansaMeteo
- Estación DGT Almansa

Desconnectat Almansa

  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.150
  • Almansa (E. Albacete) - 700 m snm - 385 mm/any
    • El Tiempo en Almansa
Re: Pròxima estació a Almansa
« Respondre #41 el: 20 de Nov de 08, 10:21:25 am »
Bueno, per recomanacions canvia el nom de la web , de MeteoAlmansa passa a anomenarse AlmansaMeteo (ja he canviat el flash de la capçalera)  .

Ja existeix un canal de TV local que s'anomena MeteoAlmansa TV i la seua web es www.meteoalmansa.com .

La meua era www.meteoalmansa.es , però per a evitar malentesos ara usaré http://www.almansameteo.com  ;)
« Darrera modificació: 20 de Nov de 08, 10:38:27 am per Almansa »
Si el Mugrón se encapota , o llueve mucho o no cae gota


Datos actuales en Almansa (E.Albacete)
- Estación MeteoAlmansa TV
- Estación AlmansaMeteo
- Estación DGT Almansa

Desconnectat Timonet gelat

  • Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
Re: Pròxima estació a Almansa
« Respondre #42 el: 20 de Nov de 08, 12:42:27 pm »
Bueno, per recomanacions canvia el nom de la web , de MeteoAlmansa passa a anomenarse AlmansaMeteo (ja he canviat el flash de la capçalera)  .

Ja existeix un canal de TV local que s'anomena MeteoAlmansa TV i la seua web es www.meteoalmansa.com .

La meua era www.meteoalmansa.es , però per a evitar malentesos ara usaré http://www.almansameteo.com  ;)

T'ho han dit ells?
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat Almansa

  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.150
  • Almansa (E. Albacete) - 700 m snm - 385 mm/any
    • El Tiempo en Almansa
Re: Pròxima estació a Almansa
« Respondre #43 el: 20 de Nov de 08, 13:00:21 pm »
Bueno, per recomanacions canvia el nom de la web , de MeteoAlmansa passa a anomenarse AlmansaMeteo (ja he canviat el flash de la capçalera)  .

Ja existeix un canal de TV local que s'anomena MeteoAlmansa TV i la seua web es www.meteoalmansa.com .

La meua era www.meteoalmansa.es , però per a evitar malentesos ara usaré http://www.almansameteo.com  ;)

T'ho han dit ells?

No, ha sigut una recomanació del meu germà major .

 MeteoAlmansa TV existeix des de ja fa anys i ,  encara que no crec que tingan registrat el nom del canal com a marca , sí que podía haver malentesos sobre de qui era la web .

Aixina que ara amb dos noms distints ja no haura confusions . A mi m'agrada més MeteoAlmansa.es , pero bueno, l'enllaç a Almansameteo està fet  :P
« Darrera modificació: 20 de Nov de 08, 23:05:20 pm per Almansa »
Si el Mugrón se encapota , o llueve mucho o no cae gota


Datos actuales en Almansa (E.Albacete)
- Estación MeteoAlmansa TV
- Estación AlmansaMeteo
- Estación DGT Almansa

Desconnectat Giorgimet

  • Pluja
  • *
  • Missatges: 300
  • ...Hivern de manteta i vicks vaporub!!!...
    • XATIMET
Re: Pròxima estació a Almansa
« Respondre #44 el: 20 de Nov de 08, 15:57:03 pm »
M´agrada molt la web que estas fent....

Enhorabona! ;)



Observatori Xàtiva-Espanyoleto: (www.xatimet.es)