Autor Tema: AVAMET a Telegram  (Llegit 1457 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat kike80

  • Associat AVAMET
  • Reixiu
  • *
  • Missatges: 6
  • Nuvolet!
AVAMET a Telegram
« el: 22 de Oct de 19, 14:45:13 pm »
Hola, bon dia;
Veig que el forum està prou mort i supose que és perquè el whatsapp s'ho menja prou i és normal...
Ens varem presentar al forum fa uns dies i no he rebut ni un hola ni res de res.
També veig que a Telegram hi ha creat un canal (unidireccional) i això és una gran idea.
Però cal saber que des de fa uns mesos, eixisteix la possibilitat de sincronitzar fàcilment un canal de Telegram amb un grup de Telegram. De manera que al canal, sols es penja la informació important, i aquesta informació penjada, de forma totalment automàtica, es redirigeix al grup de Telegram (i a més a més es fixa a la part de dalt del grup), per a que els usuaris la comenten i parlen d'ella.
És una gran idea per tindre tot organitzat i que no es perda res en la botifarra de missatges que es crea a un grup (siga de whatsapp o de Telegram).
Jo sóc usuari de Telegram, no de Whatsapp. De fet, a Nadal va fer 5 anys que no tinc whatsapp (i no m'he mort), de fet, he guanyat en qualitat de vida  :) i tranquilitat.
És per això que he creat un grup d'AVAMET  a Telegram, per si alguna persona (moderna XD) vol unir-se a ell i poder parlar amb algú que no siga el pobre Rafa de Meteontinyent.
El link per accedir al grup és aquest: AVAMET Grup de discusió
Grup de discusió dels socis i usuaris d'AVAMET (Associació Valenciana de Meteorologia 'Josep Peinado'). Per favor, llig les normes i consulta els enllaços que trobaràs al missatge fixat dalt del xat.
https://t.me/avamet_grup
Sóc l'adninistrador, però no m'importaria que ho fora un altre, per descomptat.
El meu nick a Telegram és @asbirlaor
Moltes gràcies.
« Darrera modificació: 23 de Oct de 19, 09:04:59 am per kike80 »

Desconnectat kike80

  • Associat AVAMET
  • Reixiu
  • *
  • Missatges: 6
  • Nuvolet!
Re:AVAMET a Telegram
« Respondre #1 el: 23 de Oct de 19, 09:06:04 am »
L'enllaç al grup es:
AVAMET Grup de discusió
Grup de discusió dels socis i usuaris d'AVAMET (Associació Valenciana de Meteorologia 'Josep Peinado'). Per favor, llig les normes i consulta els enllaços que trobaràs al missatge fixat dalt del xat.
https://t.me/avamet_grup