Autor Tema: Meteosolana  (Llegit 4928 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Joen

• Pluja
  • *
  • Missatges: 765
    • Meteosolana - El tiempo en Ontinyent
Meteosolana
« el: 13 de Gen de 10, 19:52:44 pm »
Doncs es tracta de la web on pujaré les dades en temps real de l'estació Ontinyent - La Solana, actualitzades a cada minut. La web s'ha de pulir un poc més i aniré millorant-la a mesura que se'm vagen ocurrint noves idees. Vos deixe el enllaç: Meteosolana

;)
« Darrera modificació: 03 de Mar de 13, 17:26:31 pm per Joen »

Desconnectat Timonet gelat

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
Re: Nova web amb dades en temps real a Ontinyent
« Respondre #1 el: 13 de Gen de 10, 19:59:31 pm »
Enhorabona! T'afegiré quan puga als enllaços de la meua!
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat felet

• Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 5.847
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
« Respondre #2 el: 13 de Gen de 10, 20:02:00 pm »
Enhorabona! T'afegiré quan puga als enllaços de la meua!

El mateix dic, ja que estic fent algunes modificacions en el meu lloc web  ;)

Desconnectat Joen

• Pluja
  • *
« Respondre #3 el: 13 de Gen de 10, 20:05:06 pm »
Gràcies, jo també quan puga faré una llista d'enllaços de totes les estacions de la contornà.

Desconnectat Llamp

• Pluja
  • *
  • Missatges: 156
  • Per davant de les tronades!
« Respondre #4 el: 13 de Gen de 10, 21:59:57 pm »
Ahí ahí.. aprofitant l'espai web personal que ofereix la Uni.. ejej. Enhorabonaa!!  ;)
Alberic, Ribera Alta.

Desconnectat Joen

• Pluja
  • *
« Respondre #5 el: 09 de Gen de 11, 10:59:48 am »
Hola, bon dia!

M'he registrat a un domini gratuït .tk, i a partir d'ara la meua web es dirà El Temps a Ontinyent. El host segueix sent el mateix, el que m'ofereix de manera gratuita la Universitat de València. L'únic problema que li estic vegent es que la càrrega de la web des del domini va prou lenta.
« Darrera modificació: 31 de Ago de 12, 18:24:31 pm per Joen »

Desconnectat Joen

• Pluja
  • *
« Respondre #6 el: 02 de Feb de 11, 20:50:31 pm »
Bona nit.

Estic tinguent problemes amb la connexió a Internet, de manera segurament fins el divendres no podré tindre les dades actualitzades. No sé que li passa, ja que tenia configurada esta connexió per a que s'autoconnecte si es desconnecte, però des del dissabte passat es desconnectava aproximadament cada 3 hores. El dilluns, abans d'anar-me'n a València la vaig tornar a connectar, però de nou a les 3 hores es va tornar a desconnectar. Demà intentaré a veure si ma mare s'aclarix i me'l connecta i sinó, fins el divendres que torne a Ontinyent no podré fer-ho.

Desconnectat Joen

• Pluja
  • *
Re: Meteosolana.tk
« Respondre #7 el: 10 de Feb de 11, 21:26:37 pm »
Doncs encara persistix el problema amb l'Internet, així que l'observatori de La Solana permaneixerà offline unes 2 o 3 setmanes més. Aprofitant el problema que vaig comentar l'altre dia em canviaré de companyia i m'instalaré internet wimax. De tant en tant aniré actualitzant les dades a meteoclimatic quan estiga pel poble, i també pujaré els informes NOAA al web.

Desconnectat Timonet gelat

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
« Respondre #8 el: 10 de Feb de 11, 21:57:54 pm »
Espere que siga el menys temps possible, company!
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat felet

• Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
« Respondre #9 el: 12 de Feb de 11, 18:46:05 pm »
Bona nit.

Estic tinguent problemes amb la connexió a Internet, de manera segurament fins el divendres no podré tindre les dades actualitzades. No sé que li passa, ja que tenia configurada esta connexió per a que s'autoconnecte si es desconnecte, però des del dissabte passat es desconnectava aproximadament cada 3 hores. El dilluns, abans d'anar-me'n a València la vaig tornar a connectar, però de nou a les 3 hores es va tornar a desconnectar. Demà intentaré a veure si ma mare s'aclarix i me'l connecta i sinó, fins el divendres que torne a Ontinyent no podré fer-ho.

Estos dies em passa una cosa semblant, la connexió es talla a les 24 hores justes i no s'autoconnecta com abans  ???

Alguna idea del que pot passar?

Desconnectat Joen

• Pluja
  • *
« Respondre #10 el: 13 de Feb de 11, 11:35:39 am »
Estos dies em passa una cosa semblant, la connexió es talla a les 24 hores justes i no s'autoconnecta com abans  ???

Alguna idea del que pot passar?

Jo vaig reinstalar els drivers del mòdem USB i tot seguia igual, a les tres hores es desconnectava. Després vaig formatejar els disc dur i vaig tornar a instalar windows xp i tot igual. També vaig provar de ficar el mòdem USB al portàtil on tinc windows 7 i el mateix, a les tres hores, caput. També m'he fixat en que el mòdem USB té una llum verda que parpadeja quan està connectat a internet, i quan està desconnectat es queda la llum estàtica. Doncs bé, quan es desconnecta a les tres hores, la llum segueix parpadejant con si estiguera connectat, i a més, si entre a la configuració de la connexió al PC, m'indica que estic connectat, amb la qual cosa es normal que no reconnecte, ja que l'ordinador segueix pensant que el mòdem està connectat. A més, a l'entrar al Firefox una vegada passades les tres hores, m'indica baix "resolviendo www.google.es", i no arriba mai a tenir comunicació amb internet, con si només estiguera connectat de forma local al mòdem sense accés a internet.

De totes maneres, ja he anat a parlar amb una empresa que instala internet Wimax i probablement a finals de la setmana que bé tinga una connexió estable a internet de nou  :D.

Desconnectat Joen

• Pluja
  • *
Re: Meteosolana
« Respondre #11 el: 15 de Abr de 12, 12:06:43 pm »
Com el servidor al qual em vaig canviar fa 4 mesos pareix que estiga caigut des del 13 d'abril i de moment no es soluciona, torne a pujar les dades provisionalment a l'antic hosting on les pujava abans (http://mural.uv.es/josanpas/), a l'espera de que es solucione.
« Darrera modificació: 03 de Mar de 13, 17:28:36 pm per Joen »

Desconnectat felet

• Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
« Respondre #12 el: 15 de Abr de 12, 19:10:35 pm »
De totes maneres, ja he anat a parlar amb una empresa que instala internet Wimax i probablement a finals de la setmana que bé tinga una connexió estable a internet de nou  :D.

El mateix estic gestionant jo, estic cansat de fer cada dos o tres dies (o inclús cada 24 h) uns quants quilòmetres per reiniciar la connexió. Un observatori que done confiança necessita 24 hores de disponibilitat.

Desconnectat Joen

• Pluja
  • *
Re: Meteosolana
« Respondre #13 el: 15 de Abr de 12, 19:58:23 pm »
Pareix que el servidor ja torna a funcionar amb normalitat. Espere que dure... Torne a pujar dades a la direcció habitual: El Temps a Ontinyent
« Darrera modificació: 31 de Ago de 12, 18:23:10 pm per Joen »

Desconnectat Joen

• Pluja
  • *
« Respondre #14 el: 15 de Abr de 12, 20:00:34 pm »

El mateix estic gestionant jo, estic cansat de fer cada dos o tres dies (o inclús cada 24 h) uns quants quilòmetres per reiniciar la connexió. Un observatori que done confiança necessita 24 hores de disponibilitat.

Espere que te s'acaben eixos problemes de desconnexió, igual que em va passar a mi.