Estos dies em passa una cosa semblant, la connexió es talla a les 24 hores justes i no s'autoconnecta com abans 
Alguna idea del que pot passar?
Jo vaig reinstalar els drivers del mòdem USB i tot seguia igual, a les tres hores es desconnectava. Després vaig formatejar els disc dur i vaig tornar a instalar windows xp i tot igual. També vaig provar de ficar el mòdem USB al portàtil on tinc windows 7 i el mateix, a les tres hores, caput. També m'he fixat en que el mòdem USB té una llum verda que parpadeja quan està connectat a internet, i quan està desconnectat es queda la llum estàtica. Doncs bé, quan es desconnecta a les tres hores, la llum segueix parpadejant con si estiguera connectat, i a més, si entre a la configuració de la connexió al PC, m'indica que estic connectat, amb la qual cosa es normal que no reconnecte, ja que l'ordinador segueix pensant que el mòdem està connectat. A més, a l'entrar al Firefox una vegada passades les tres hores, m'indica baix "resolviendo
www.google.es", i no arriba mai a tenir comunicació amb internet, con si només estiguera connectat de forma local al mòdem sense accés a internet.
De totes maneres, ja he anat a parlar amb una empresa que instala internet Wimax i probablement a finals de la setmana que bé tinga una connexió estable a internet de nou

.