Autor Tema: Redisseny del web "meteontinyent.es"  (Llegit 5360 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat felet

• Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 5.847
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
Redisseny del web "meteontinyent.es"
« el: 17 de Jul de 08, 17:16:46 pm »
Aprofitant que ara tinc més temps, he redissenyat el meu web http://www.meteontinyent.es, tant la plana inicial com els enllaços interns. Encara falten alguns detalls, com per exemple les planes de l'estació de Fontanars - Torrevellisca, però espere tindre-ho enllestit en uns dies.

Les principals novetats són: a) la utilització d'un full d'estils CSS; b) un ample fix i centrat per a les diferents planes. També vull seguir aprofundint en el programa de creació de gràfiques GraphWeather, perquè té possibilitats que encara desconec. A més, he eliminat alguna gràfica del programa perquè mostra les dades 1 hora endarrerides  ???

En fi, vos penge un parell de miniatures i espere que la seguiu visitant  ;)

[adjunt esborrat per l'administrador]

Desconnectat Timonet gelat

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
Re: Redisseny del web "meteontinyent.es"
« Respondre #1 el: 17 de Jul de 08, 19:14:19 pm »
Enhorabona, els canvis son molt bons !!
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat Vaqueret

• Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.113
  • El seny em perseguix... pero jo soc més ràpid.
« Respondre #2 el: 17 de Jul de 08, 19:31:18 pm »
Es tot un encert el utilitzar capes CCS, millora molt la compatibilitat entre navegadors i dificulta el que altres es copien informació de la teva web.

Si tens temps m'ajudes a acabar la web www.meteocastalla.es, que tinc gossera.

Desconnectat felet

• Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
« Respondre #3 el: 17 de Jul de 08, 19:38:11 pm »
Es tot un encert el utilitzar capes CCS, millora molt la compatibilitat entre navegadors i dificulta el que altres es copien informació de la teva web.

;D

En casa del herrero...  ;D

Desconnectat sergisellop

• Administrador
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.397
    • dissenyss.com
« Respondre #4 el: 17 de Jul de 08, 19:49:09 pm »
Cada vegada millor felet!!!  ;) ;)

Desconnectat sergisellop

• Administrador
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.397
    • dissenyss.com
« Respondre #5 el: 17 de Jul de 08, 19:52:49 pm »

I fent-la en Joomla... jo m'estic barallant amb ell i em dóna alguns problemetesssss

Ja trobava jo a faltar un meteoCastalla del teu nivell  ;D ;D

Desconnectat Vaqueret

• Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.113
  • El seny em perseguix... pero jo soc més ràpid.
« Respondre #6 el: 17 de Jul de 08, 23:44:20 pm »

I fent-la en Joomla... jo m'estic barallant amb ell i em dóna alguns problemetesssss

Ja trobava jo a faltar un meteoCastalla del teu nivell  ;D ;D

Pos pregunta, collons!

El Joomla, sobre tot l'última versió, es una meravella.

Desconnectat MeteoValència

• Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.646
  • Jo mateix
    • MeteoValència
« Respondre #7 el: 18 de Jul de 08, 08:44:32 am »
b) un ample fix i centrat per a les diferents planes.

l'Ample és una miqueta més grand per a una resolució 1024x768, vull dir que m'isc la barra inferior de desplaçament. Realment és molt poc, no sé si pots llevar-li uns quans píxeles d'amplaria. En tot cas tampoc té gaire importància.

Enhorabona pels canvis  ;)

Desconnectat felet

• Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
« Respondre #8 el: 18 de Jul de 08, 11:14:37 am »
b) un ample fix i centrat per a les diferents planes.

l'Ample és una miqueta més grand per a una resolució 1024x768, vull dir que m'isc la barra inferior de desplaçament. Realment és molt poc, no sé si pots llevar-li uns quans píxeles d'amplaria. En tot cas tampoc té gaire importància.

Enhorabona pels canvis  ;)

En realitat l'ample és de 1020 píxels, justament per encabir-ho en eixa resolució, i no sé exactament quin element és el que distorsiona el conjunt  ???

Desconnectat felet

• Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
« Respondre #9 el: 26 de Jul de 08, 18:26:11 pm »
Des de fa uns dies el nou disseny del web també s'ha ampliat a les planes de l'estació de Fontanars. A més, a l'apartat "Gràfics i dades" ja estan disponibles els fitxers NOAA que es creen automàticament cada mes, per tal que els "climatòlegs" de la zona els estudien amb lupa  ;D

Desconnectat felet

• Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
« Respondre #10 el: 01 de Ago de 08, 17:11:41 pm »
Més novetats. Amb l'última versió del GraphWeather que he descarregat, puc elaborar ja gràfics anuals  :D  A més, resol alguns "bugs", com per exemple que la gràfica del vent m'eixia amb un desplaçament d'una hora  ???  Per eixe motiu la torne a incorporar a la plana principal. També he incorporat estadístiques anuals.

Espere que les consulteu sovint...  ;)

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
« Respondre #11 el: 01 de Ago de 08, 17:18:45 pm »
I nou patrocini...

Enhorabona !!

;)

Desconnectat felet

• Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
« Respondre #12 el: 29 de Abr de 11, 11:57:24 am »
Recupere este fil per comentar algunes novetats al meu web.

En concret, meteontinyent segueix introduint millores en els serveis que ofereix a tota la gent que consulta habitualment la plana principal del web. A partir d'ara, teniu disponible un bloc de notícies que s'actualitzen automàticament. Com podeu observar, està dividit en dues parts.

A l'esquerra, "quatre gotes" presenta les últimes informacions en temps pràcticament real, aprofitant la immediatesa d'algunes xarxes socials com twitter. Malgrat ser comentaris d'un indubtable interés, solen ser molt breus i superficials. De tota manera, no trobareu entrades insubstancials ni algunes de les "tonteries" que omplin estes xarxes.

Per contra, a la dreta teniu "fent saó", que s'organitza partir de "blogs" i llocs en els quals les informacions estan més treballades, fruit d'una major reflexió (normalment) i un treball més acurat.

Esperem que estos canvis vos agraden i els doneu a conéixer a les vostres amistats mentre pensem com introduir d'una manera amigable tot allò referent a l'omnipresent facebook.

Desconnectat felet

• Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
« Respondre #13 el: 08 de Des de 11, 20:47:54 pm »
Canvis en el disseny d'algunes planes de meteontinyent

De tant en tant cal plantejar-se si es pot millorar algun detall en la informació que des de meteontinyent s'ofereix tant a l'aficionat com al públic en general. I ha arribat el torn a les planes de les estacions automàtiques d'Ontinyent - sta. Anna nord i Fontanars - Torrevellisca, que han rebut alguns retocs. Ara tenen en comú la part central, és a dir, la graella on es mostren les dades meteorològiques, que ha guanyat en senzillesa. A més, es mostren les informacions que meteontinyent difon a través del canal de twitter.

En el cas de l'estació dels afores d'Ontinyent és fonamental que la plana "pese" poc, procurant que no es dispare la tarifa d'internet mòbil. Per això el seu disseny és molt bàsic. I no oblideu que cada 3 ó 4 hores podeu rebre les dades a través d'un canal propi de twitter.

Pel que fa a la plana de l'estació dels afores de Fontanars dels Alforins, és cert que necessitava una actualització. Se li ha donat més lluminositat i amb el canvi del bloc central té un aspecte més polit.

Un parell d'imatges de com han quedat les pàgines:

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
« Respondre #14 el: 11 de Des de 11, 18:43:09 pm »
M'agrada molt per que s'aconsegueix simplessa i inmediatessa a la consulta de dades, neta i ordenada. Enhorabona.