Autor Tema: Meteogrames i models, any 2010  (Llegit 91375 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat L┤herberet, MANU

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 746
Re: Meteogrames i models, any 2010
« Respondre #15 el: 03 de Gen de 10, 12:28:17 pm »
xics o hi ha un miracle, o ašo va a quedarse en tres dies de fred un poc destacable i a esperar si es dona altra situaciˇ bona en lo que resta de hivern.

Per˛ crec que despres ens toquen altres tres setmanes de abregos, ponentades, sudoest i amb sort que ens arrive algun front amb 16║ de temperatura.

Si algu veu un altra cosa en algun bon model que ho diga  :-\ :'(

Beneixama, 600m, Alacant.

Desconnectat floquet

• Pluja
  • *
  • Missatges: 214
« Respondre #16 el: 03 de Gen de 10, 12:49:28 pm »
Jo soc de l'opiniˇ de Biarut, despres d'esperar la nevß del segle els dies 18 i 19 de Desembre, vegent els models d'eixos dies anteriors, i amb el "bandasso" que van donar en l'ultima eixida de eixa mateixa nit, dels models es podriem fiar lo justetet, igual ara el cambi d'ultima hora es al nostre favor... ::)
Ontinyent, ValŔncia.

Desconnectat Nevades

• Pluja
  • *
  • Missatges: 816
« Respondre #17 el: 03 de Gen de 10, 12:55:25 pm »
Ja dic que jo no entenc molt i que m'agrada molt la meteorologia, per aix˛ preferisc preguntar-vos a vosaltres, quina possibilitat hi ha de que es forme una xicoteta borrasca o que hi haja un canvi per a poder vore la neu, ja que fred en tindrem assegurat, per˛ les precipitacions escases. >:(
Agullent, ValŔncia.

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
« Respondre #18 el: 03 de Gen de 10, 13:06:46 pm »
A vorer floquet, no crec que van pegar tant de bandazo l┤ultima volta, el que passa es que ens trovabem just damunt la lÝnea de canvit, 200 km mes al sud i la precipitaciˇ va ser mes escasa del previst eixa nit i matinada.

La situaciˇ d┤ara es mes tÝpica, i crec que res mes que fred sec. ara tampoc serÓ la primera vegada que a 24-48 hores els models veuen una borrasca que es forma al mediterrani o per l┤estret consecuŔncia del moment en que una massa tant freda es trova amb un mediterrani mes calentet o inclus amb l┤estret i la zona de cadiz, per˛ clar aixo ja es una loteria....la esperanša es lo ultim que es perd i mes amb tant d┤aire fred que va a baixar

Desconnectat floquet

• Pluja
  • *
« Respondre #19 el: 03 de Gen de 10, 13:15:23 pm »
Totalment d'acord pero es per ficar-li il.lusiˇ a la cosa, ;D ja vorem, con dius, amb tot l'aire fred que ens entrara poden haber sorpreses pero esta clar que a hores d'ara, serÓ mes be seca la situaciˇ, algun matacabres anecdotic i a esperar una millor situaciˇ mes endavant...
Ontinyent, ValŔncia.

Desconnectat floquet

• Pluja
  • *
« Respondre #20 el: 03 de Gen de 10, 13:25:27 pm »
Ja dic que jo no entenc molt i que m'agrada molt la meteorologia, per aix˛ preferisc preguntar-vos a vosaltres, quina possibilitat hi ha de que es forme una xicoteta borrasca o que hi haja un canvi per a poder vore la neu, ja que fred en tindrem assegurat, per˛ les precipitacions escases. >:(

Si vols il.lusionar-te passat per el forum de meteored, alli no descarten la formaciˇ d'una xicoteta baixa al Mediterrani que ens puga donar alguna sorpreseta...alguna possibilitat, "haberla hayla".
Ontinyent, ValŔncia.

Desconnectat sergi_onti

• Pluja
  • *
  • Missatges: 882
« Respondre #21 el: 03 de Gen de 10, 14:05:31 pm »
Jo no buic dir res, pero esta situaciˇ em recorda a les tipiques que no ens posen res de precipitacio a uns 4-5 dies vista i un dia antes veuen la borrasca en el mediterrani pero lo mal es que sempre ens lleven el fred suficient per a que neve cuan passa aix˛ ..

Si no es forma la borrsaca atenciˇ a les minimes....
Ontinyent, ValŔncia.

Desconnectat Nevades

• Pluja
  • *
  • Missatges: 816
« Respondre #22 el: 03 de Gen de 10, 18:39:14 pm »
En el f˛rum de Meteored diuen que:
L'ultima eixida del GFS intuix una baixa que es forma en el golf de Cadis i que recorrera les costes mediterranies portant precipitacions cap al dimecres o dijous o inclus mes.  :o :o :o
Passeu-se per alli i comproveu-ho vosaltres. 8)
Agullent, ValŔncia.

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
« Respondre #23 el: 03 de Gen de 10, 18:50:19 pm »
En estos moments uns 8 ensembles dels 20 marquen algo per al dijous pel mati. Ja anirem veient, per˛ jo apostaria a que eixa baixa guanyarÓ algo de forša, o igual son les ganes que la anterior nevada no la vaig poder gaudir molt.

Vaqueret on estas?.....collint olives ;D ;D

Desconnectat METEOBIAR

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 584
  • biar 703-750 mts
« Respondre #24 el: 03 de Gen de 10, 19:02:35 pm »
efectivament manu....ahir era una entrada seca per a les nostres latituds, avui ja nombren una posible borrasqueta per l´estret de gibraltar, com vaig dir jo, crec baix la meua modesta opinio que podem tindre alguna sorpreseta, tot dependra de la força i la direccio de eixa borrasqueta, vorem com evoluciona demà.... ???

a veure si algun mestre del foro ens orienta un poc¡¡¡¡¡¡¡

Desconnectat Vaqueret

• Equip tŔcnic AVAMET
  • MÓnega
  • *
  • Missatges: 4.113
  • El seny em perseguix... pero jo soc mÚs rÓpid.
« Respondre #25 el: 03 de Gen de 10, 19:11:18 pm »
xics

Els xics estàn tots fartant-se a xulles en Alcoi.

Tots menys tú, clar. Tenia ganes de voret, xè.

Desconnectat Timonet gelat

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
    • Ontimet
« Respondre #26 el: 03 de Gen de 10, 19:22:12 pm »
Aix˛ dic jo... molts meteogrames i poca germanor de trobada veig per acÝ!!! ;D
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)
Consulta les dades d'Ontinyent - Germanies des de ontimet.es

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
« Respondre #27 el: 03 de Gen de 10, 19:25:21 pm »
Je,je

Estic aci a´llat, estudiant unes 9 horetes al dia, estic en plenes opos, a vorer si ja puc tindre la plaša fixa de funcionari, que ara la cosa esta molt xunga i de funcionari es viu molt be.

Jo tambŔ tinc genes de vorevos i anar a totes les trobades, per˛ fins uns tres mesos res, a fer coltzes.

A vorer si ens contes algo secret que haja vist el teu germÓ als expedients X d┤eixos mapes mesoscalars del ceamet per a esta situaciˇ ( o a la teua bola mÓgica) ( i que ens diga que va a caure una bona manta de neu, clar.. ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D)

Un abraš

Desconnectat Vaqueret

• Equip tŔcnic AVAMET
  • MÓnega
  • *
  • Missatges: 4.113
  • El seny em perseguix... pero jo soc mÚs rÓpid.
« Respondre #28 el: 03 de Gen de 10, 19:33:33 pm »
En el f˛rum de Meteored diuen que:
L'ultima eixida del GFS intuix una baixa que es forma en el golf de Cadis i que recorrera les costes mediterranies portant precipitacions cap al dimecres o dijous o inclus mes.  :o :o :o
Passeu-se per alli i comproveu-ho vosaltres. 8)

Es lo que sol passar en estos casos. Per˛ tambÚ Ús normal que la baixa eixa ni la olguem, si de cas un poc els de Xirivel i prou. ArrearÓ tan rÓpid cap a Italia que ni la vorem.

Clar que pot ser que no. Pero la probabilitat Ús mÝnima.

Venen dies de matacabres.....

Desconnectat METEOBIAR

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 584
  • biar 703-750 mts
« Respondre #29 el: 03 de Gen de 10, 20:06:29 pm »
vespradeta aburrida, miran models, foros, etc....llegint un foro...he trobat uns comentaris de un forer que ha penjat models de UMKO, segons aquestos models almeria sen menjaria una bona, que fins i tot ens aplegaria a nosaltres amb uns 10 o 15 mm que serien en forma de neu.....clar.....bo seguire mirant i buscant una llum d┤esperanša