Autor Tema: Meteogrames i models, any 2010  (Llegit 94031 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat viktor89

• Reixiu
  • *
  • Missatges: 60
Re: Meteogrames i models, any 2010
« Respondre #435 el: 02 de Mar de 10, 16:10:55 pm »
jajajajaj.... ja sabem tots que el gfs canvia molt facilment cuan es tracta de prediccions a llarg termini... i es normal...pero era normal que les rebaixes arribaren, aixo era una barbaritat...  les linies ja no estan tant disperses i marquen menys fred, la preci si ke varia mes, en tot cas no se veu ja gran cosa...
Ontinyent, València.

Desconnectat METEOBIAR

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 584
  • biar 703-750 mts
« Respondre #436 el: 02 de Mar de 10, 16:14:13 pm »
jajajajaj.... ja sabem tots que el gfs canvia molt facilment cuan es tracta de prediccions a llarg termini... i es normal...pero era normal que les rebaixes arribaren, aixo era una barbaritat...  les linies ja no estan tant disperses i marquen menys fred, la preci si ke varia mes, en tot cas no se veu ja gran cosa...

mai digues "nunca jamas"

hi ha que esperar.......

Desconnectat viktor89

• Reixiu
  • *
« Respondre #437 el: 02 de Mar de 10, 16:18:47 pm »

mai digues "nunca jamas"

hi ha que esperar.......

Home jo no he dit aixo, dic que el cami pareix altre al que voliem...pero clar, que encara queda molt....
Ontinyent, València.

Desconnectat Damimet

• Junta Directiva 2018
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 2.398
  • Desembre 2009- Font de Mariola
« Respondre #438 el: 02 de Mar de 10, 18:24:47 pm »
Tranquils que GFS no vos donara la rao ni a uno ni a l'altre, o vos donara la rao als dos, mireu com va de moment:  ;D

No hay nada nuevo bajo el sol, pero cuántas cosas viejas hay que no conocemos.

Pas del Benissaidó,550m,Alcoi, Alacant.

Desconnectat floquet

• Pluja
  • *
  • Missatges: 214
« Respondre #439 el: 02 de Mar de 10, 19:27:21 pm »
Ja ho deia eixe meteoroleg, crec, anomenat Chimo Bayo, "esta si, esta no, esta salida me gusta, me la quedo yo", ai el GFS mos tornara barilles!!  :-si
Ontinyent, València.

Desconnectat Pixarroglets

• Pluja
  • *
  • Missatges: 474
« Respondre #440 el: 02 de Mar de 10, 21:17:33 pm »
De nou el GFS torna a la sendeta de l'entrada freda de diumenge-dilluns i amb precipitació en l'actual eixida:

I tot això quedaria expresat aixina gràficament:

Ai si estiguerem a Divendres amb aquestes previsions...!!. L'ùnic es que la resta de models segueixen també per la mateixa sendeta (en general). Al menys esta interessant.

D'altra banda i parlant del que ens afecta ara mateix, poquet a poquet donen més precipitació per aquesta nit del que deien estos dies enrrere (es pot veure al meteograma que he ficat dalt).

Salutacions.
Ontinyent, València.

Desconnectat Vaqueret

• Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.113
  • El seny em perseguix... pero jo soc més ràpid.
« Respondre #441 el: 02 de Mar de 10, 22:54:58 pm »
Pos que voleu que us diga... jo encara veig molta, pero molta disperssió després del dissabte.

Alguna volta m'he plantejat de vore de fer les gràfiques a partir de les dades del GFS (com fa el il·lustre alcoià responsble de Ogimet) pero fivcant un cert grau de transparència a la capa de la precipitació segons siga mes o menys probable. La llàstima és que el lenguatge php no gestiona gens be les transparències. Una llàstima. Vorieu com canviaven les mapetes eixos que veieu......

Desconnectat viktor89

• Reixiu
  • *
« Respondre #442 el: 03 de Mar de 10, 11:03:49 am »
weno menut gir que ha pegat ara tot... inclus el NOGAPS ens lleva preci i fred sobre tot per al dilluns...
esta clar que encara queda molt i no es pot asegurar res pero jo no espere ja cap barbaritat com les que ens ficaven dies abans. Vinga un salut a tots.
Ontinyent, València.

Desconnectat Monti

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 761
    • MeteoMonti
« Respondre #443 el: 03 de Mar de 10, 11:13:02 am »
weno menut gir que ha pegat ara tot... inclus el NOGAPS ens lleva preci i fred sobre tot per al dilluns...
esta clar que encara queda molt i no es pot asegurar res pero jo no espere ja cap barbaritat com les que ens ficaven dies abans. Vinga un salut a tots.
Que el NOGAPS ens lleva fred i preci?? On?? En el que hi ha ara mateix en el NOGAPS, de fred ens sobraria, amb la -7/-8 damunt, i preci jo en vec que marca! Això si, del GFS ni parlar, ma desmoralitzat, a esperar a l'altra eixida !!
I per cert, l'europeu també es molt bo, eh? Marcant-nos la borrasqueta enfront nostre vaires hores !! Amb fred, clar!
A vorem, encara queda prou!!
Aau
PD: el tiempo de Maldonado també ve fort per al dilluns i dimarts de matí  ;D ;D  ;D (ja sabem tots el fiable que és  :-si)
« Darrera modificació: 03 de Mar de 10, 11:21:12 am per Monti »
Montitxelvo, València.

Desconnectat viktor89

• Reixiu
  • *
« Respondre #444 el: 03 de Mar de 10, 11:35:50 am »
Que el NOGAPS ens lleva fred i preci?? On?? En el que hi ha ara mateix en el NOGAPS, de fred ens sobraria, amb la -7/-8 damunt, i preci jo en vec que marca! Això si, del GFS ni parlar, ma desmoralitzat, a esperar a l'altra eixida !!
I per cert, l'europeu també es molt bo, eh? Marcant-nos la borrasqueta enfront nostre vaires hores !! Amb fred, clar!
A vorem, encara queda prou!!
Aau
PD: el tiempo de Maldonado també ve fort per al dilluns i dimarts de matí  ;D ;D  ;D (ja sabem tots el fiable que és  :-si)

Aixo...volia dir el GFS... :-si :-si :-si    inclus al freemeteo ens han llevat tota ixa nevada del dilluns per complet...
Be a esperar i a resar....jajajajaj
Ontinyent, València.

Desconnectat sergi_onti

• Pluja
  • *
  • Missatges: 882
« Respondre #445 el: 03 de Mar de 10, 14:51:39 pm »
Buf si que a canviat la cosa si...de cauremos la del siglo a no caure res... :'( bo encara que molt!! i te que pegar moltes voltes esperem sigen pa bo.. :P
Ontinyent, València.

Desconnectat carboner

• Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.461
  • OTOS. La Vall d´Albaida
    • L´Oratge d´Otos
« Respondre #446 el: 03 de Mar de 10, 15:40:32 pm »

"Existe vida mas allá del GFS" ::) ;D

Es que vos obsessioneu en cada eixida del GFS i això no potser :P, mireu altres models i despres tregueu les vostres conclusions, jo com ja he dit més d´una vegada a mig plaç em fije més en l ´europeu, i de moment es molt bo per a la nostra zona. I alguna cosa veuren també eN L´AEMET quant des del divendres fins al diumenge parlen de precipitacion debils a moderades i vent de llevant o gregal.

De moment no veig motiu per a eixe pessimisme. ;)

http://avamet.es/estacions/otos/

Desconnectat viktor89

• Reixiu
  • *
« Respondre #447 el: 03 de Mar de 10, 15:56:03 pm »
Pesimisme comparant aquests mapes amb els de estos dies pasats ja que aquells eren espectaculars.
Estos son bons pero no tant com aquells, pero alguna coseta interesant tindrem segur... encara que siga una enfarinadeta per les serres  :-si :-si
Ontinyent, València.

Desconnectat Nevades

• Pluja
  • *
  • Missatges: 816
« Respondre #448 el: 03 de Mar de 10, 16:16:08 pm »
Jo pense que encara te que pegar moltes voltes tot. Pot ser el diumenge i dilluns o fins i tot dimarts tinguem neu. El europeu si que ens posa per el dimarts una cosa prou interesant! Hi ha que anar seguit-ho. ;)
Agullent, València.

Desconnectat Monti

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 761
    • MeteoMonti
« Respondre #449 el: 03 de Mar de 10, 17:00:51 pm »
Buenas! El NOGAPS continua en les seues, eh? Marcant eixa entra impresionant de fred, neu, i demés! No sé, pero son ja moltes eixides! El que tinc que dir, és que en les entrades d'este hivern he seguit detalladament al GEM, i tinc que dir que les ha marcat totes bastant be, sense desmarcar-se ni rectificar en les seues ixides, nose, ja vorem! Açò és un mon!!
aau
Montitxelvo, València.