Bueno pues, el GFS ens torna a donar fred i neu, no tanta precipitació com dies enrrrere però no està mal, i ens torna a donar el mateix fred, la -6/-7 damunt nostre bastant hores seguides, i amb isos negatives fins pasades les 180 hores vista, açò és un patir! A vorem con ixen l'Europeu i la resta..! Però cada volta queda menys i pareix que algo tindrem... no vull dir-ho molt fort tampoc!
Pel que fa al GFS veu eixa borrasqueta davant nostre, encara que no la profundisa i no l'estanca molt, però nose jo si a estes altures de l'any l'atomsfera està tan estable com per a no pensar en eixa possibilitat de que es profunditze la borrasqueta llevantina, a vorem...! A més per la resta del mar mediterrani desapareixen les altes presions, allargant aixi aquest fred, on en eixidis pasades es veia com les altes presions de Turquia eren lo suficient elevades per a fer que s'estanque la borrasca davant nostra. Un bolic de por, i crec que vegen com estan cambiant les eixides una i altra vegada, crec que esta vegada fins dos dies abans o menys no estarà mes o menys clara la situació, pero bueno, no em senc capacitat per a escriure mes i crec que m'he arriscat al escriure el que he escrit abans!
Adéu!!