Autor Tema: Meteogrames i models, any 2010  (Llegit 94278 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat carboner

• Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.461
  • OTOS. La Vall d´Albaida
    • L´Oratge d´Otos
Re: Meteogrames i models, any 2010
« Respondre #480 el: 05 de Mar de 10, 15:44:29 pm »

Ja esta tot  clar, pal meu entendre, cap de setmana amb pluges, la major part del temps debils, només en zones litorals podrà ploure amb una miqueta mes de gana, la neu com a molt la matinada del dilluns, coincidint amb les ultimes gotes, tot prou anecdotic. Apartir d´aleshores fred, però mes sec que la moixama, alguna arrui`xa de matacabres podria fer, però poca cosa.

Tot obert a que puguen passar noves borrasques pel sud de la peninsula entrada la setmana.

Atenció a les gelades, podrien fer mot de mal al camp.

http://avamet.es/estacions/otos/

Desconnectat Nevades

• Pluja
  • *
  • Missatges: 816
« Respondre #481 el: 05 de Mar de 10, 15:57:29 pm »
Jo tinc el canal + i en un canal anomenat INFOMETEO han dit que la matinada de disabte a diumenge i el dilluns pot precipitar en forma de neu en el llevant español a 400 m.
Agullent, València.

Desconnectat felet

• Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 5.848
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
« Respondre #482 el: 05 de Mar de 10, 16:22:32 pm »
Estic totalment d'acord amb l'anàlisi de Carboner, ara per ara seria anecdòtic veure alguna volveta de neu.

Jo tinc el canal + i en un canal anomenat INFOMETEO han dit que la matinada de disabte a diumenge i el dilluns pot precipitar en forma de neu en el llevant español a 400 m.

O/T: eixe canal es pot veure per internet: http://ontimet.es/foro/index.php?topic=1629.0

Desconnectat floquet

• Pluja
  • *
  • Missatges: 214
« Respondre #483 el: 05 de Mar de 10, 19:55:41 pm »
Ja van unes cuantes eixides de eixe GFS que tants mals de cap ens dona, en les que va baixant la cota de neu de cara a la nit del Dissabte, inclus ja la deixa prou mes baixa del que diuen als mitjans de comunicació de cara a esta nit, no se jo...
Ontinyent, València.

Desconnectat Nevades

• Pluja
  • *
« Respondre #484 el: 05 de Mar de 10, 20:43:50 pm »
floquet.... que insinues amb aixo? que podria esta nit fer algo en cota més baixa?
Agullent, València.

Desconnectat floquet

• Pluja
  • *
« Respondre #485 el: 05 de Mar de 10, 20:54:00 pm »
No Nevades, per açi (Agullent, Ontinyent) no crec que vejam nevar fins a la matinada de Dilluns, el que vuic dir es que van varies eixides ficant-mos mes fred i avanç de l'esperat, per a mostra la temperatura actual que sincerament jo no esperava que fora ja tan baixa.
Ontinyent, València.

Desconnectat Nevades

• Pluja
  • *
« Respondre #486 el: 05 de Mar de 10, 20:59:14 pm »
Moltes Gracies per l'aclaració floquet.  ;)
Si que es deberes de la temperatura ja es molt baixa i no me l'esperava. Pensava que estariem sobre els 9-10 i estem entre 6-7..... la veritat es que si que esta baixa.
Torne a dir el de infometeo. Hi ha alguna possibilitat de veure un floc el disabte per la nit?
Agullent, València.

Desconnectat floquet

• Pluja
  • *
« Respondre #487 el: 05 de Mar de 10, 21:10:39 pm »
Home algun floc mesclat entre l'aigua no es descartable... ::) ;D es broma.
Respecte a les prediccions, com tots fan la seua, i com la meteorologia es una ciencia tan inexacta i dificil de preveure, efectivament, ninguna es igual a l'altra, jo en conter de creurem la d'Aemet, la de Freemeteo o la d'Infometeo, en faig la meua propia despres de vorer un grapat de models, i al igual que els anteriorment mençionats... tambe m'equivoque bastant assovint... :-\ 8)
« Darrera modificació: 05 de Mar de 10, 21:19:59 pm per floquet »
Ontinyent, València.

Desconnectat viktor89

• Reixiu
  • *
  • Missatges: 60
« Respondre #488 el: 06 de Mar de 10, 12:08:07 pm »
Atenció a estes puntes...avore si podem vore algun floquet la matinada de dilluns...
Ontinyent, València.

Desconnectat carboner

• Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.461
  • OTOS. La Vall d´Albaida
    • L´Oratge d´Otos
« Respondre #489 el: 06 de Mar de 10, 17:10:31 pm »

Si vivirem en Catalunya ja estariem preparant les pales, de no haver sorpreses d´ ultima hora, tot el litoral catala sera noticia el dilluns per la intenssa nevada que els va a caure :o. Una llastima que el centre de la borrasca no estiguera uns 200 km mes al sud, aleshores seriem nosaltres els agraciats en la grossa de la neu d´este hivern. :-\

Aci ens tocara  fer faroling la matinada de dilluns, sembla  que les precis es podrien allargar un poc mes del que dien  els models fins ara, coincidint en l´ entrada del fred, pero ho tenim tan justet i sera tan anecdotic... :-\

http://avamet.es/estacions/otos/

Desconnectat Monti

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 761
    • MeteoMonti
« Respondre #490 el: 06 de Mar de 10, 17:13:29 pm »

Si vivirem en Catalunya ja estariem preparant les pales, de no haver sorpreses d´ ultima hora, tot el litoral catala sera noticia el dilluns per la intenssa nevada que els va a caure :o. Una llastima que el centre de la borrasca no estiguera uns 200 km mes al sud, aleshores seriem nosaltres els agraciats en la grossa de la neu d´este hivern. :-\

Aci ens tocara  fer faroling la matinada de dilluns, sembla  que les precis es podrien allargar un poc mes del que dien  els models fins ara, coincidint en l´ entrada del fred, pero ho tenim tan justet i sera tan anecdotic... :-\

Correcte Carboner, ja he dit que encara estic somiant despert per vore en les pròximes ixides eixe centre més cap avall  ;D ;D ;D!! Falta que algu d'ayà dalt bufe per a que baixe, i ja estaria tot fet  :-si !!
Per altra banda, ens tocarà fer guardia per a vore les volves que s'escaparan!! Encara que en estes situacions, com sabem, les sorpreses d'ultima hora no les lleva ningu, i esque que el GFS modelitze eixa baixa a la perfecció crec que és dificil. El Hirlam no la clava tant dalt, crec. Però be, a esperar!!
aau
Montitxelvo, València.

Desconnectat tort

• Pluja
  • *
  • Missatges: 189
« Respondre #491 el: 06 de Mar de 10, 19:10:59 pm »
Ei ei ei, deixeu-ho estar, jo estic a Barcelona, però no vaig a bufar gens, que vull veure ja d'una com cualla ací, encara que enguany almenys ja hem vist nevar a la city.

Jo sinzerament confie que almenys en Bocairent nevarà una miqueta, la saviesa popular (que no contempla el GFS  ;D) així ho ha dit, la darrera nevada de l'hivern...
Bocairent, València.

Desconnectat METEOBIAR

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 584
  • biar 703-750 mts
« Respondre #492 el: 06 de Mar de 10, 19:48:50 pm »
açi vos deixe este mapeta   8)

Desconnectat Vaqueret

• Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.113
  • El seny em perseguix... pero jo soc més ràpid.
« Respondre #493 el: 06 de Mar de 10, 20:24:35 pm »
Ja que has posat mapeta, pose jo meteogrameta (de Biar, per cert):

Desconnectat METEOBIAR

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 584
  • biar 703-750 mts
« Respondre #494 el: 06 de Mar de 10, 20:29:52 pm »
no esta gens mal no?

despres de tanta opinio i diferent per cert, que jo ja portava el cap com un bombo, pareix que si que podriem tindre algo i per cert, sempre hi han canvis de ultima hora i la borrasqueta pot variar la seua posisio.....

a hores d´ara els catalans tendran festival¡¡¡