Autor Tema: Meteogrames i models, any 2010  (Llegit 93134 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat NEVÀ GROSSA

• Junta Directiva 2018
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.413
  • Magic Line----Top of mountain
    • Ibimet
Re: Meteogrames i models, any 2010
« Respondre #195 el: 22 de Gen de 10, 14:20:25 pm »
Amb totes les bandaes que peguen els models.... ::) en l´última bandá diu que qualsevol població a menys de 50Km en línea recta al mar i que estiga per damunt dels 700m. o 800m. que preparen la pala.... 8)

Pd: el millor de tot, es que no anem aborrirmos gens ni miqueta. ;)
Ibi (Alacant) a 780msnm. Si la reina tastara el giraboix, de Madrid vendria a llepar el boix.

Desconnectat alcoià

• Pluja
  • *
  • Missatges: 713
  • Av. País Valencià - Alcoi (Alacant)
« Respondre #196 el: 22 de Gen de 10, 15:16:08 pm »
els  savis de la muntanya diuen que neva, pero a alcoi ni la olorareu...tendreu que muntar a la serra per a vorela  jejejejeje

Bo... ja estem acostumats enguany...

;D

:D :) :-\ :-[ :'( >:(
]

Desconnectat METEOBIAR

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 584
  • biar 703-750 mts
« Respondre #197 el: 22 de Gen de 10, 15:22:58 pm »
els  savis de la muntanya diuen que neva, pero a alcoi ni la olorareu...tendreu que muntar a la serra per a vorela  jejejejeje

Bo... ja estem acostumats enguany...

;D

:D :) :-\ :-[ :'( >:(

home de poca fe¡¡¡ esta es la bona¡¡¡¡
que alli cuant arrea....arrea de veritat¡¡¡¡

Desconnectat Nevades

• Pluja
  • *
  • Missatges: 816
« Respondre #198 el: 22 de Gen de 10, 17:08:02 pm »
pense que esta pot ser la bona.. ara falta vore com va evolucionant la cosa...però pinta prou be.! :-si
Agullent, València.

Desconnectat L´herberet, MANU

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 746
« Respondre #199 el: 22 de Gen de 10, 18:25:12 pm »
 :-\ :-\ >:( >:( :'( :'(

Jo de moment no ho veig gens clar, lo de les nevades......plujes de retenció en la costa i poc mes....de moment :-si ???

Beneixama, 600m, Alacant.

Desconnectat carboner

• Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.461
  • OTOS. La Vall d´Albaida
    • L´Oratge d´Otos
« Respondre #200 el: 22 de Gen de 10, 21:42:40 pm »

No vos desespereu que encara no esta tot decidit.

De moment, demà  a estes hores deuria d´estar ja plovent i sállargaria almenys fins la matinada de dilluns, acumulant xifres boniques, almenys per aci, amb el beneit gregal.

Despres, diferències notables entre l´europeu i l´americà, el primer molt bò per  arreplegar bona cosa de litres d´aigua o neu, ja es vorà, l´americà ens vols "aiguar" la festa i esta de lo més racan hui, però crec que ara a les 11 ja canviarà, a millor espere. ::)

http://avamet.es/estacions/otos/

Desconnectat floquet

• Pluja
  • *
  • Missatges: 214
« Respondre #201 el: 22 de Gen de 10, 22:49:34 pm »
Esperarem, ara, bandaes d'estes, fins al punt de llevar tota la precipitació en una eixida i despres tornar-la a ficar porta fen-ho l'europeu en tot el que portem d'hivern, i al final en tots els "episodis especials" pasats hem tingut moviment...

Edite: Carboner eres una maquina!! Efectivament ha millorat l'europeu i... moooolt, aço es un "vivo sin vivir en mi"!!
« Darrera modificació: 22 de Gen de 10, 23:38:18 pm per floquet »
Ontinyent, València.

Desconnectat Sergifred

• Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.364
  • Gota freda
« Respondre #202 el: 23 de Gen de 10, 00:39:31 am »
Pareix que tots els anys per estes fetxes son fiels a la cita els bons temporals de neu, mireu a 120hr, impresionant el toll de neu que cauria a partir dels 500mtrs... pero bueno anirem seguint..
Xàtiva, València.

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
« Respondre #203 el: 23 de Gen de 10, 11:35:31 am »
Comunitat Valenciana pròxims dies

Dilluns, dimarts i dimecres les precipitacions arribaran a ser moderades o fortes i persistents cap al litoral i la meitat sud. Les temperatures baixaran i a partir de dilluns la cota de neu se situarà per davall dels 900 metres. Baixant dimarts i dimecres al voltant dels 300 metres El vent bufarà de gregal, amb ratxes fortes a partir de dimarts, donant temporal marítim.

SI QUE ES MULLEN ESTOS DE CANAL 9, PERÒ EL CEAMET NO HO TE TANT CLAR

Sábado 23 de Enero de 2010
  Durante los primeros días de la próxima semana todavía se podrán registrar nubosidad y precipitaciones en la Comunidad, siendo previsible que sean más notables en puntos del Sur de Valencia y Norte de Alicante. A partir del Martes podría llegar una nueva entrada fría a la Comunidad junto a la persistencia de las precipitaciones por lo que algunas de estas precipitaciones podrían ser en forma de nieve especialmente en la mitad Sur de la Comunidad, aunque todavía deben confirmarse estas previsiones en los próximos días. Este episodio de inestabilidad podría mantenerse hasta el Miércoles o Jueves.

AEMET NO BAIXA LA COTA PER A DIMARTS-DIMECRES MES BAIX DE 800-900 METRES, pues el la pilota freda que marca el europeu no se de on es trauen els predictors eixes cotes ???, o estic equivocat i els de aemet no es basen en el europeu??

Vaqueret, de moment crec que esta borrasca no fara allo de deferse al estret i despres tornarse a recomposar, lo cual vol dir que te mes força i profunditat del previst i podra guanyar major força front a les nostres costes i tunez..
« Darrera modificació: 23 de Gen de 10, 13:12:15 pm per L´herberet, MANU »

Desconnectat Vaqueret

• Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.113
  • El seny em perseguix... pero jo soc més ràpid.
« Respondre #204 el: 23 de Gen de 10, 14:03:00 pm »
Què son bandaes? Què hi tenen a vore els pardals amb el temps que farà?  ;D

I no ho dic per vosatros... Es que em pareix surrealista que alguns en el metroret encara no entenguen lo que és la dispersió i acunyen paraules com 'bandazo', com si estigueren parlant de futbol. Els models mai peguen 'bandazos', simplement d'una eixida a altra pot pasar a pesar un poc mes una variant del ensemble o altra.

Jo seguisc amb que esta volta serà d'Alcoi cap al NE els qui voràn alguna cosa. Els demés... igual el vent ns deixa vore alguna busqueta.

I veient com estarà la presió d'alta, fins veig molt mes probable que neve a Otos que a Castalla.
« Darrera modificació: 23 de Gen de 10, 14:08:42 pm per Vaqueret »

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
« Respondre #205 el: 23 de Gen de 10, 14:16:11 pm »

I no ho dic per vosatros... Es que em pareix surrealista que alguns en el metroret encara no entenguen lo que és la dispersió i acunyen paraules com 'bandazo', com si estigueren parlant de futbol. Els models mai peguen 'bandazos', simplement d'una eixida a altra pot pasar a pesar un poc mes una variant del ensemble o altra.

Jo seguisc amb que esta volta serà d'Alcoi cap al NE els qui voràn alguna cosa. Els demés... igual el vent ns deixa vore alguna busqueta.

I veient com estarà la presió d'alta, fins veig molt mes probable que neve a Otos que a Castalla.

Correcte, jo done prou segura la neu a Otos, Ontinyent etc. però a esta vessant podra ocorrer ruixats i fins i tot alguna tronada, si al final hi ha tant d´aire fred com diuen en altura per a dimarts-dimecres. neu segura de Bocairent-Banyeres, fins prop de Beneixama, però mes cap a l´est. A la foia igual Ibi si, però la resta a vorer que passa. Esta si podria ser la bona per als alcoians

Desconnectat carboner

• Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.461
  • OTOS. La Vall d´Albaida
    • L´Oratge d´Otos
« Respondre #206 el: 23 de Gen de 10, 14:22:13 pm »

Correcte, jo done prou segura la neu a Otos, Ontinyent etc. però a esta vessant podra ocorrer ruixats i fins i tot alguna tronada, si al final hi ha tant d´aire fred com diuen en altura per a dimarts-dimecres. neu segura de Bocairent-Banyeres, fins prop de Beneixama, però mes cap a l´est. A la foia igual Ibi si, però la resta a vorer que passa. Esta si podria ser la bona per als alcoians

Voleu dir que nevarà en Otos???????, home jo només dic que el gregal fa miracles per ací.

I ara en serio, si que veig mes probable que neve aci que per ahi dalt, mes que res perque la preci d´Alcoi i Banyeres cap adalt  no esta gens clara, però ho haurem de seguir "minut a minut". ;D

http://avamet.es/estacions/otos/

Desconnectat METEOBIAR

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 584
  • biar 703-750 mts
« Respondre #207 el: 23 de Gen de 10, 15:15:51 pm »

esteu gafant als de alcoi¡¡¡ no els poseu la mel en la boca que despres vendra el tio de la rebaixa¡¡¡jejeje açi este acostumats a les busquetes¡¡¡

Desconnectat floquet

• Pluja
  • *
  • Missatges: 214
« Respondre #208 el: 23 de Gen de 10, 15:49:12 pm »
Collo!! El nostre amic Jordi Payá ha comentat a l'Oratge de Canal 9 que la situació que tenim per davant sera lo mes paregut a una gota freda!! ???
Començem a asustar-se...?
Ontinyent, València.

Desconnectat sergi_onti

• Pluja
  • *
  • Missatges: 882
« Respondre #209 el: 23 de Gen de 10, 15:53:48 pm »
Collo!! El nostre amic Jordi Payá ha comentat a l'Oratge de Canal 9 que la situació que tenim per davant sera lo mes paregut a una gota freda!! ???
Començem a asustar-se...?
Lo mes paregut a una gota freda de neu o que?  :-si :-si
Ontinyent, València.