Autor Tema: Meteogrames i models, any 2010  (Llegit 93280 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat soriano

• Pluja
  • *
  • Missatges: 374
Re: Meteogrames i models, any 2010
« Respondre #240 el: 24 de Gen de 10, 15:29:32 pm »
aleshores açi a ontinyent no vorem gran cosa no  :(
a no ser que entre abans el fred
temperatura :8,8º
85% humitat i plovent

Ontinyent - M.Valls, València. 375 msm

Desconnectat carboner

• Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.461
  • OTOS. La Vall d´Albaida
    • L´Oratge d´Otos
« Respondre #241 el: 24 de Gen de 10, 20:24:35 pm »

Actualitzat tant l´europeu com el GFS, no es veuen canvis, gregalada humida i plujosa dema i dimarts fins mitjan vesprada, giraria mes a tramuntana seca fins el mati de dimecres, quant coincidiria fred i preci, no en gran quantitat, però lo suficient per a veure  una bona enfarinada en cotes baixes de La Vall, El Comtat-Alcoià, i si poden progressar més cap a l´interior.

http://avamet.es/estacions/otos/

Desconnectat Vaqueret

• Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.113
  • El seny em perseguix... pero jo soc més ràpid.
« Respondre #242 el: 24 de Gen de 10, 22:19:09 pm »
És curios: el UKMO (versió mesoescala -també dita: 'del terreny'-) dona mes pluja a la vessant sud de la Mariola que a la nord, especialment demà nit.

Després, el vent s'enfortiria de gregal atramuntanat molt mes gelat i tot se n'aniria cap avall atra volta.

Desconnectat carboner

• Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
    • L´Oratge d´Otos
« Respondre #243 el: 24 de Gen de 10, 22:45:13 pm »

De tots es sabut que amb situacions de gregal, plou  molt més a la vesant nord de la Mariola que a la sud, i mes encara en la zona de La Marina, on ampliament superaran els 100 mm, per a res em crec el que diu eixe model "del terreny". ;D ;)

Desconnectat Vaqueret

• Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
« Respondre #244 el: 24 de Gen de 10, 23:24:57 pm »

De tots es sabut que amb situacions de gregal, plou  molt més a la vesant nord de la Mariola que a la sud, i mes encara en la zona de La Marina, on ampliament superaran els 100 mm, per a res em crec el que diu eixe model "del terreny". ;D ;)

Per això m'ha paregut tan curiós. Estos de la pèrfida albió no han sentit parlar de Otos i del Benicadell.

Desconnectat carboner

• Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
    • L´Oratge d´Otos
« Respondre #245 el: 25 de Gen de 10, 08:27:09 am »

Per això m'ha paregut tan curiós. Estos de la pèrfida albió no han sentit parlar de Otos i del Benicadell.

No ho dia per Otos, ho dia mes per la zona de La Marina, allò si que es un orinal amb gregal.

Desconnectat Vaqueret

• Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
« Respondre #246 el: 25 de Gen de 10, 12:57:19 pm »
Mes curiós encara: al COSMO també le ha pegat per lo mateix. I este sí te la resolució suficient com per saber col·locar be les peces. I de fet normalment ho fa be, especialment amb gregalades.

Desconnectat Vaqueret

• Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
« Respondre #247 el: 25 de Gen de 10, 12:59:19 pm »
Tal i com estàn les coses, crec que l'únic que va a vore neu va a ser l'Almansa.

Desconnectat METEOBIAR

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 584
  • biar 703-750 mts
« Respondre #248 el: 25 de Gen de 10, 13:04:34 pm »
Tal i com estàn les coses, crec que l'únic que va a vore neu va a ser l'Almansa.

vols dir? collons que anims¡¡ res muntare al reconco a vore que pasa per alla d´alt

Desconnectat METEOBIAR

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 584
  • biar 703-750 mts
« Respondre #249 el: 25 de Gen de 10, 13:55:42 pm »
vinc del reconco i ni neu ni res a 1200mts soles xirimiri....1.5º :-\

Desconnectat viktor89

• Reixiu
  • *
  • Missatges: 60
« Respondre #250 el: 25 de Gen de 10, 16:11:35 pm »
Be, pareix que a Ontinyent ens quedarem altra vegada amb les ganes d'una bona nevadeta. L'embolsabent en altura mes fred es desplaça cap a l'oest de la peninsula i les temperatures sols baixaran per a que neve per damun d'uns 700...Amb la posibilitat que dimecres es puga vore algun amago de volveta   :'(     Almenys replegarem alguns litrets dema...jjjjj

PD: Bona broma la de la neu canalnouniana a Alcoi!!  :-si :-si :-si :-si :-si :-si :-si
Ontinyent, València.

Desconnectat Sergifred

• Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.364
  • Gota freda
« Respondre #251 el: 26 de Gen de 10, 11:15:33 am »
Qué fa açó tan parat?? Us imagineu que este temporal haguera sigut amb 1 grau menos, com a molt 2, a 850hpa??? A carboner li cau el metro sense exageracions....  :-X
¿Que digueo para dema de matí? Neu per lo menos a 300 metros no?
Xàtiva, València.

Desconnectat sergi_onti

• Pluja
  • *
  • Missatges: 882
« Respondre #252 el: 26 de Gen de 10, 11:26:50 am »
Qué fa açó tan parat?? Us imagineu que este temporal haguera sigut amb 1 grau menos, com a molt 2, a 850hpa??? A carboner li cau el metro sense exageracions....  :-X
¿Que digueo para dema de matí? Neu per lo menos a 300 metros no?

Si de fet esta es la previsio de ceamet.

Precipitaciones:  Se esperan precipitaciones durante la primera mitad del día, que podrán ser moderadas en el Norte de Alicante y el Sur de Valencia, y débiles en el resto, con cotas de nieve de sólo 200mts en Castellón, incluso anecdóticamente cerca del nivel del mar, unos 300-400mts en Valencia y unos 400-500mts en Alicante. Si bien la probabilidad de nevadas significativas se espera básicamente en el Sur de Valencia y Norte de Alicante. Ya en la segunda mitad del día tenderán a ir remitiendo las precipitaciones, sobretodo en el Norte de la Comunidad, quedando alguna débil en el tercio Sur
Ontinyent, València.

Desconnectat Monti

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 760
    • MeteoMonti
« Respondre #253 el: 27 de Gen de 10, 00:10:30 am »
I perque el GFS ens posa estos mapes a mes de 250 hores?? Si be siga que no són molt fiables però que marquen una tendència, veges qui no pot parlar algo d'eixos mapes, perque mare meua el que marca per al primer cap de setmana de Febrer !!  :o :o :o :o
toca pues, enguany açò no aburreix !!
Montitxelvo, València.

Desconnectat Nevades

• Pluja
  • *
  • Missatges: 816
« Respondre #254 el: 28 de Gen de 10, 20:03:44 pm »
El que marques estos mapes esta un poc massa lluny però m'he quedat bocabadat quan ho he vist. Ens possa molt de fred a partir del 5 de febrer i mirant el mapa de temperatures poden observar que tindrem molt de fred en altura el 13 fe febrer a +372 hores. (Una barbaritat).  Falta vore la quantitat de precipitació.
(Ho sent si soc un poc pessat, però es que m'emociona.)
 :o :o
Agullent, València.