Autor Tema: Meteogrames i models, any 2010  (Llegit 93241 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Sergifred

• Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.364
  • Gota freda
Re: Meteogrames i models, any 2010
« Respondre #750 el: 07 de Des de 10, 16:34:55 pm »
Va avore si cambien un poquet a mes humida la entrada de fred que tindrem, jo crec que es clau que la cambien ara, perque pocs cambis tindrem en el sistema modelistic amb semejant monstruo que ens planten de 1040 al centre de europa, per el simple fet que comentava vigilant fa un temps, el efecto ( ara me is el tinc en la punta de llengua)  :P
Xàtiva, València.

Desconnectat Damimet

• Junta Directiva 2018
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 2.398
  • Desembre 2009- Font de Mariola
« Respondre #751 el: 07 de Des de 10, 19:30:44 pm »
La sorpresa es en l'ultima eixida la precipitacio per a dema o millor dit esta nit, lo de la setmana vinent continua igual, falta un poc mes d'humitat pero li prestarem atencio a la situacio.

No hay nada nuevo bajo el sol, pero cuántas cosas viejas hay que no conocemos.

Pas del Benissaidó,550m,Alcoi, Alacant.

Desconnectat sergi_onti

• Pluja
  • *
  • Missatges: 882
« Respondre #752 el: 08 de Des de 10, 14:18:12 pm »
No m'agradaria gens que per a una bona onada de fred que ens be, que fora seca..i de moment per aquesta zona la pinten molt seca.. nomes hi ha que mirar el meteograma.
Ontinyent, València.

Desconnectat Damimet

• Junta Directiva 2018
  • Tempesta
  • *
« Respondre #753 el: 08 de Des de 10, 16:26:49 pm »
Per contrarrestarte pose aquesta imatge, encara que no em crec ni esta ni la teua fins que no falten 24 hores si continua la cosa com ara, supose que el Dimarts o Dimecres estara mes definida la cosa i podrem traure conclusions mes encertades, lo millor es que tindrem ganes de vore els models tots estos dies.

I que no siga tot oliva.  ;)

Desconnectat Sergifred

• Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.364
  • Gota freda
« Respondre #754 el: 08 de Des de 10, 16:34:37 pm »
La situació es casi pareguda per no dir calcada, a la de l´any passat per estes fetxes, ja sabeu com va acabar la pelicula.  ;D
Xàtiva, València.

Desconnectat sergi_onti

• Pluja
  • *
« Respondre #755 el: 08 de Des de 10, 17:29:32 pm »
La veritat es que no se com no posen precipitacio amb eixe mapa que a colgat danimet..amb eixe gregal tan marcat  ;D bo ja anira configurant-se tot.
Ontinyent, València.

Desconnectat Porta de Mariola

• Reixiu
  • *
  • Missatges: 27
« Respondre #756 el: 08 de Des de 10, 17:40:16 pm »
No m'ha agradat la eixida del gfs de les 12 d'avui. Els models van pegant moltes bandades, però crec que cada vegada ens marquen menys precipitació i menys fred per a finals de la setmana que ve...

Esperem que la cosa canvie..
Banyeres de Mariola, Alacant.

Desconnectat Timonet gelat

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
« Respondre #757 el: 08 de Des de 10, 17:52:49 pm »
El que està clar es que la segona quinzena és mogudeta mogudeta...

Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat JORDI BANYERES

• Pluja
  • *
  • Missatges: 190
« Respondre #758 el: 08 de Des de 10, 18:09:31 pm »
Hola a tots.
Encara que no vinga a compte. Però m'agradaria que m'informareu sobre quines marques de estacions son millors i on les puc trobar a millor preu. Vull una estació amb pluviòmetre, anemòmetre, pressió atmosfèrica i que faça una predicció de 3 o més dies...Espere que algú em puga contestar aquest dubte. Moltes gràcies!!

Desconnectat Alcoianet

• Pluja
  • *
  • Missatges: 352
« Respondre #759 el: 08 de Des de 10, 18:18:23 pm »
Jo no tinc ni idea en estacions, la meua val vint euros. El mes adequat per a tractar estos assumptes és creant un tópic en la secció Instruments meteorològics.

Per cert, benvingut al fòrum.
Alcoi, Alacant. 560 msm

Desconnectat L´herberet, MANU

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 746
« Respondre #760 el: 08 de Des de 10, 19:50:20 pm »
De moment....els models i ensembles, parlen de uns dies de fred de dimecres a divendres de la proxima setmana. Desprès a dia de hui els models ( sobretot GFS i ensembles) pareixerien decantarse per que a partir de dissabte tornarien a guanyar les borrasques atlantiques i el suroests....mas de lo mismo i vuelta a empezar.....de llevant o gregal poc marquen ara

P.D. com pot tirarse Victoria Rosello a la piscina a mig dia i en l´espai l´oratge dir que a partir de dijous proxims tindriem nevades? que fuma pels matins?

Beneixama, 600m, Alacant.

Desconnectat Monti

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 760
    • MeteoMonti
« Respondre #761 el: 09 de Des de 10, 09:37:32 am »
Ara el GFS ens marca un poc més de gregal i si que hi han precipitacions, però hi han diferències importants entre els diversos models, i esque l'anticicló eixe tant bèstia de fins a 1065mb deu resultar complicat modelitzar-ho per als models.

També és deveres que encara queda un món fins que arribe això.
Montitxelvo, València.

Desconnectat Porta de Mariola

• Reixiu
  • *
  • Missatges: 27
« Respondre #762 el: 09 de Des de 10, 11:52:56 am »
Los modelos y previsiones parece ser que coinciden en una entrada de frio, pero creo que vamos a tener 0 precipitaciones... En referencia a algunos comentarios de algunos foros en los que comentan que es la misma situacion que el año pasado por estas fechas, creo que de momento no se parece en casi nada, ya que el año anterior a parte de la entrada de frio, teniamos una baja en el mediterraneo que provoco que hubiera la cantidad de precipitacion suficiente como para ver nevadas en el interior de AAlicante y valencia de mas o menos medio metro... En la situacion actual, no parece que vayamos a tener la misma baja del año anterior, por lo que creo que estamos a las puertas de una profunda decepción y desilusion. A pesar de todo, quedan muchos dias y muchas salidas de modelos, y todo puede cambiar, pero me da que pensar que conforme pasen los dias, menos precis y frio nos marquen para esta zona..

Desconnectat sergi_onti

• Pluja
  • *
« Respondre #763 el: 09 de Des de 10, 12:38:25 pm »
Los modelos y previsiones parece ser que coinciden en una entrada de frio, pero creo que vamos a tener 0 precipitaciones... En referencia a algunos comentarios de algunos foros en los que comentan que es la misma situacion que el año pasado por estas fechas, creo que de momento no se parece en casi nada, ya que el año anterior a parte de la entrada de frio, teniamos una baja en el mediterraneo que provoco que hubiera la cantidad de precipitacion suficiente como para ver nevadas en el interior de AAlicante y valencia de mas o menos medio metro... En la situacion actual, no parece que vayamos a tener la misma baja del año anterior, por lo que creo que estamos a las puertas de una profunda decepción y desilusion. A pesar de todo, quedan muchos dias y muchas salidas de modelos, y todo puede cambiar, pero me da que pensar que conforme pasen los dias, menos precis y frio nos marquen para esta zona..

Si no recorde mal eixa baixa la poasren casi al final...pero be, jo tampoc estic molt optimista que digam..

Cada vegada van llevan mes fred , i el pitjor de tot es que seguixen sense marcar precipitació...
Jo crec que al final tindrem precipitació pero sense :'( fred per a nevar per la zona..
« Darrera modificació: 09 de Des de 10, 15:14:34 pm per sergi_onti »
Ontinyent, València.

Desconnectat Damimet

• Junta Directiva 2018
  • Tempesta
  • *
« Respondre #764 el: 09 de Des de 10, 14:36:56 pm »
No cal que tingam una borrasca, soles que tingam aire fred en altura i vents de Gragal sobraria per vore pluja, com ha pasat altres vegades. Esperema fins els Diumenge per relacionar mes si tindrem precipitacio o no, pero fred si que tindrem i prou, ja son moltes eixides amb fred.  ::)