Autor Tema: Meteogrames i models, any 2010  (Llegit 93135 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Porta de Mariola

• Reixiu
  • *
  • Missatges: 27
Re: Meteogrames i models, any 2010
« Respondre #765 el: 09 de Des de 10, 18:23:47 pm »
Alguns models ja marquen algo de precipitació per a finals de la setmana que ve... A pesar de tot, encara no es pot ni confirmar res, ni ser tan optimista com per a pensar ja que tindrem una situació similar a la de l'any passat...

Vorem demà que ens marca...
Banyeres de Mariola, Alacant.

Desconnectat L´herberet, MANU

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 746
« Respondre #766 el: 09 de Des de 10, 19:10:12 pm »
anem veient poc a poc. Perque jo veig el mateix que ahir, uns dies de fred ( o molt fred i neu pel nord) de dimecres a dissabte .....i despres borrasques entrant a saco pel ponent....per aci sudoest i mosques ( i els de andalusia cantant nadalenques en zodiac i barricades per als rius)

Ara aço encara te que canviar...i per a millor per nosaltres  ::) ;D.....ja vorem

Beneixama, 600m, Alacant.

Desconnectat METEOBIAR

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 584
  • biar 703-750 mts
« Respondre #767 el: 09 de Des de 10, 19:47:21 pm »
anem veient poc a poc. Perque jo veig el mateix que ahir, uns dies de fred ( o molt fred i neu pel nord) de dimecres a dissabte .....i despres borrasques entrant a saco pel ponent....per aci sudoest i mosques ( i els de andalusia cantant nadalenques en zodiac i barricades per als rius)

Ara aço encara te que canviar...i per a millor per nosaltres  ::) ;D.....ja vorem

i tant que te que cambiar? tat que si manu ¡¡¡¡¡

ahir vaig vore que les formigues al reconco ja começen a alçar els formiguers, i aixo vol dir alguna cosa, el que ? no ho se¡¡¡ jejejejeje lo que es segur es que fred en tindrem i marcan gregal es raro que no tingam algo de pluja, açi no¡¡ pero hem referisc costera, vall d´albaida, marines......pero bueno toca esperar i anar veient l´evolucio,  jo crec que la segona quincena de desembre sera mogudeta....

el de PORTA DE MARIOLA podries posar d´on eres? supose que de banyeres pero posau.
una salutacio.
« Darrera modificació: 09 de Des de 10, 19:49:40 pm per biarut »

Desconnectat Pixarroglets

• Pluja
  • *
  • Missatges: 474
« Respondre #768 el: 09 de Des de 10, 21:26:45 pm »
La situació per a la setmana que ve es tan senzilla com que l'anticicló es decideixca a obrir la porta del passadís groenlandés (el que més està quedant reflectint en les eixides fins ara, sobre tot del GFS) o bé obrir la porta del passadís siberià (actual eixida de l'europeu, encara que a molt llarg termini com per a ser gens fiable)... o inclús obrir la porta del passadís que dona a l'habitació del tio Mohammed del marroc (cosa que no descartaría)... I tal com està tot ara, gràficament obrir la porta està aixina:

::)

A esperar toca. Salutacions.
Ontinyent, València.

• Reixiu
  • *
« Respondre #769 el: 09 de Des de 10, 21:47:47 pm »
ie Biarut, sí soc de Banyeres. Tu de biar no? :P

Salutacions cordials!!
Esperem que hi haja sort la setmana que ve!!!

Desconnectat sergi_onti

• Pluja
  • *
  • Missatges: 882
« Respondre #770 el: 10 de Des de 10, 00:00:52 am »
Jo tinc la esperança de que es forme alguna baixa ..perque em donaria molta pena desaprovexar el fret que vindrá.

Creieu que hi ha alguna posiblitat?
Ontinyent, València.

Desconnectat carboner

• Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.461
  • OTOS. La Vall d´Albaida
    • L´Oratge d´Otos
« Respondre #771 el: 10 de Des de 10, 00:35:06 am »

No vos calfeu tant el cap que encara queden massa dies. ::)

http://avamet.es/estacions/otos/

• Reixiu
  • *
« Respondre #772 el: 10 de Des de 10, 07:44:36 am »
Mireu que he trobat per la web..jeje! Ho marca per a Alcoi, però imagine que serà extensible, amb major o menor mesura, a tota la nostra zona (banyeres, Ontinyent, Beneixama...)
Ahir no marcava gens de precipitació, i hui marca aquestes cantitats. Segur que demà no marca res, i puja la cota a 1000 mts... :P!!!!!!

Desconnectat sergi_onti

• Pluja
  • *
« Respondre #773 el: 10 de Des de 10, 09:50:57 am »
En les ultimes eixides ens van posant mes fred, al igual que tambe ens lleven fred, i en cas de que no lleven mes fred , les precipitacions serien en forma de neu mes o menys a uns 650/700 msnm.

Be a esperar toca, pero cuant que m'agradaria tindre que obrir un seguiment especial  :P
« Darrera modificació: 10 de Des de 10, 13:22:43 pm per sergi_onti »
Ontinyent, València.

• Reixiu
  • *
« Respondre #774 el: 10 de Des de 10, 13:37:15 pm »
hi ha que tindre paciència, pensa que fins Dilluns/Dimarts, no sabrem el que passarà... El que pareix clar es que fred en tindrem. No tenim clar les precipitacions, però pot ser que la borrasca que està al Sud-Oest ens tire una maneta  i puga precipitar una mica més del que ens esperem..

Desconnectat sergi_onti

• Pluja
  • *
« Respondre #775 el: 10 de Des de 10, 13:39:41 pm »
hi ha que tindre paciència, pensa que fins Dilluns/Dimarts, no sabrem el que passarà... El que pareix clar es que fred en tindrem. No tenim clar les precipitacions, però pot ser que la borrasca que està al Sud-Oest ens tire una maneta  i puga precipitar una mica més del que ens esperem..

No tinc jo tan clar lo del fred eh..que a 500hpa no tenim casi i a 850 anem justets  :-\ almenys per a cotes baixes. (400-500)
Ontinyent, València.

• Reixiu
  • *
« Respondre #776 el: 10 de Des de 10, 13:46:38 pm »

No tinc jo tan clar lo del fred eh..que a 500hpa no tenim casi i a 850 anem justets  :-\ almenys per a cotes baixes. (400-500)

Pensa que encara falten dies, i tot pot cambiar tant a bé, com a mal... paciencia. Jo crec que fred sí que en tindrem... El que no tinc clar encara son les precis, però "todo se andará"..

Desconnectat sergi_onti

• Pluja
  • *
« Respondre #777 el: 10 de Des de 10, 15:10:19 pm »
Com a curiositat el freemeteo ja posa aigua neu o neu per a domecres per la nit  ::)

http://freemeteo.com/default.asp?pid=156&gid=2513106&la=4
Ontinyent, València.

Desconnectat Sergifred

• Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.364
  • Gota freda
« Respondre #778 el: 10 de Des de 10, 17:20:43 pm »
A pues si que esta fortet el anticiclo groenlandes... 1075mb!!!!!
Xàtiva, València.

Desconnectat JORDI BANYERES

• Pluja
  • *
  • Missatges: 190
« Respondre #779 el: 10 de Des de 10, 17:24:06 pm »
Si però els de freemeteo jo crec que es basen en altures de 1200 metres perquè quan va nevar fa dos diumenges en els cims més alts, també marcaven aigua neu a banyeres i no va ser així, ja que soles va nevara a la Font Roja, al Moncabrer i a l'Aitana i males penes.
Jo em fie més del temps de tv3 i d'aemet ja que la cota que solen marcar es la que al final es compleix 100m amunt...100m avall  ;D
Esperarem amb ànsia l'arribada de l'element blanc que digueu per ací!! :P