4,8ºC ara i baixant amb ganes.
Mirant cap al SW es veu com el fum no pot ascendir degut a la inversió tèrmica. A les zones fondes i barrancs ja estarà a punt de gelar.
Per aci ja anem per els 2.4ºC
Senc dir-ho, però dubte de que tingueu com cal instal·lats els sensors tèrmics. He vist la estupenda replegada de dades d'aquesta matinada (gràcies Adrià per la teua tasca) però la dada de Sant Rafael és excessivament gèlida, com si es tractara de Fontanars. Això no té massa sentit, no cregueu?
Saluts.
Veig normal que dubteu...però jo crec que les meues dades són correctes de la zona on visc. Visc a Sant Rafel, just al costat del barranc. Vos dic de veritat que quasi totes les nits es nota la frescor que ve del riu, en el meu carrer es nota molt la diferència de la zona al costat del barranc a la més allunyada.
Però podeu seguir dubtant.

Ací a les 18.40h, em marca 3,0ºC (2,4ºC a la Solana i 2,7ºC al Llombo a les 18.40). Este matí m'ha arribat a -2,4ºC, a l'eixir de casa a les 6.30 tenia -1,1ºC, i a l'òptica de Sant Rafel -2ºC marcava, i el cotxe em marcava entre -0,5ºC i -1,5ºC. En l'estació de tren marcava -0,5ºC.
El 4 de desembre em va marcar -2,2ºC i l'observatori oficial de l'AEMET va marcar -2,5ºC eixa nit. I estic comparant les meues dades d'últimament amb les de l'AEMET i no se'n van massa, la veritat, fins i tot la d'AEMET marca molts dies un poc menys que per ací.
Demà eixirem de dubtes amb el que marque de mínima l'estació d'AEMET.

De totes maneres, també he de dir que les estacions del centre urbà dalt de finques marquen moltíssim, especialment a la zona de Sant Josep.
I per últim, sí que hi ha inversió, amb el fum ja es veu....i que gele al pla de Xàtiva amb -1,3ºC o a la Solana amb -1,4ºC però a Bocairent amb -0,7ºC....jo crec que sí que és inversió. I fa una estona mentre la Solana ja estava amb 3ºC a Ontinyent en teniem dos més.