Autor Tema: Desembre de 2010  (Llegit 40041 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Adrià_Ontinyent

• Associat AVAMET
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 2.147
Re: Desembre de 2010
« Respondre #225 el: 15 de Des de 10, 17:59:38 pm »
4,8ºC ara i baixant amb ganes.

Mirant cap al SW es veu com el fum no pot ascendir degut a la inversió tèrmica. A les zones fondes i barrancs ja estarà a punt de gelar.
Ontinyent, València.

Desconnectat sergi_onti

• Pluja
  • *
  • Missatges: 882
« Respondre #226 el: 15 de Des de 10, 18:04:14 pm »

Mirant cap al SW es veu com el fum no pot ascendir degut a la inversió tèrmica. A les zones fondes i barrancs ja estarà a punt de gelar.

Per aci ja anem per els 2.4ºC
Ontinyent, València.

Desconnectat Timonet gelat

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
« Respondre #227 el: 15 de Des de 10, 18:12:53 pm »

Senc dir-ho, però dubte de que tingueu com cal instal·lats els sensors tèrmics. He vist la estupenda replegada de dades d'aquesta matinada (gràcies Adrià per la teua tasca) però la dada de Sant Rafael és excessivament gèlida, com si es tractara de Fontanars. Això no té massa sentit, no cregueu?

Saluts.
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat sergi_onti

• Pluja
  • *
  • Missatges: 882
« Respondre #228 el: 15 de Des de 10, 18:17:39 pm »

Senc dir-ho, però dubte de que tingueu com cal instal·lats els sensors tèrmics. He vist la estupenda replegada de dades d'aquesta matinada (gràcies Adrià per la teua tasca) però la dada de Sant Rafael és excessivament gèlida, com si es tractara de Fontanars. Això no té massa sentit, no cregueu?

Saluts.

Home jo per aci no tinc gens d'illa de calor, nose no crec que tinga mal ubicat el sensor.Visc al camp.
Ontinyent, València.

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
« Respondre #229 el: 15 de Des de 10, 18:22:07 pm »

Saluts.

Home jo per aci no tinc gens d'illa de calor, nose no crec que tinga mal ubicat el sensor.Visc al camp.

La Solana a estes hores te 4,0ºC. Es troba en gàbia, a 1,5 mts d'alçada sobre camp.

Desconnectat METEOBIAR

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 584
  • biar 703-750 mts
« Respondre #230 el: 15 de Des de 10, 18:25:31 pm »

..

Saluts.

jo tambe ho veig molt raro perque a partr que no hi ha inversio perque al reconco de biar ja hi han -2.5 biar estem a 730mts i rodejats de barrancs i a part que he estat molts anys baixant a ontinyent i la diferencia entre esta zona i ontinyent sempre era de 4 º mes o menys. pero be a lo millor el te situat a una riera i li marca correcte..

una salutacio

a biar ja estem a 0.6º.....i vent encalmat

en l´intitut ja gela, situat a les afores de biar en el port de biar a 760mts
http://intercentres.cult.gva.es/iesbiar/estacio_meteo/biar/biar.htm

« Darrera modificació: 15 de Des de 10, 18:32:33 pm per biarut »

Desconnectat Parabolix

• Reixiu
  • *
  • Missatges: 59
« Respondre #231 el: 15 de Des de 10, 18:45:30 pm »
Hola a tots,
referent a les diferencies de temperatura que comentaba Timonet, aci a Aielo, part baixa, darrere de mi el barranc del clariano, a estes hores ja tinc 2.6 graus (18:44).
Aielo de Malferit, València.

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
« Respondre #232 el: 15 de Des de 10, 18:47:43 pm »
Està clar que parlar de baixades tèrmiques ara és un poc inútil.. minuts després de comentar al fòrum qualsevol dada, torna a baixar... tot està baixant de forma molt notable a tot arreu després de posar-se el sol.

• Associat AVAMET
  • Tempesta
  • *
« Respondre #233 el: 15 de Des de 10, 18:54:27 pm »

Saluts.

Veig normal que dubteu...però jo crec que les meues dades són correctes de la zona on visc. Visc a Sant Rafel, just al costat del barranc. Vos dic de veritat que quasi totes les nits es nota la frescor que ve del riu, en el meu carrer es nota molt la diferència de la zona al costat del barranc a la més allunyada.
Però podeu seguir dubtant.  ;)

Ací a les 18.40h, em marca 3,0ºC (2,4ºC a la Solana i 2,7ºC al Llombo a les 18.40). Este matí m'ha arribat a -2,4ºC, a l'eixir de casa a les 6.30 tenia -1,1ºC, i a l'òptica de Sant Rafel -2ºC marcava, i el cotxe em marcava entre -0,5ºC i -1,5ºC. En l'estació de tren marcava -0,5ºC.

El 4 de desembre em va marcar -2,2ºC i l'observatori oficial de l'AEMET va marcar -2,5ºC eixa nit. I estic comparant les meues dades d'últimament amb les de l'AEMET i no se'n van massa, la veritat, fins i tot la d'AEMET marca molts dies un poc menys que per ací.
Demà eixirem de dubtes amb el que marque de mínima l'estació d'AEMET.  ;)

De totes maneres, també he de dir que les estacions del centre urbà dalt de finques marquen moltíssim, especialment a la zona de Sant Josep.

I per últim, sí que hi ha inversió, amb el fum ja es veu....i que gele al pla de Xàtiva amb -1,3ºC o a la Solana amb -1,4ºC però a Bocairent amb -0,7ºC....jo crec que sí que és inversió. I fa una estona mentre la Solana ja estava amb 3ºC a Ontinyent en teniem dos més.
Ontinyent, València.

• Associat AVAMET
  • Tempesta
  • *
« Respondre #234 el: 15 de Des de 10, 18:56:21 pm »
Per cert, a les 18.55 em marca 2,3ºC.
Ontinyent, València.

Desconnectat METEOBIAR

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • biar 703-750 mts
« Respondre #235 el: 15 de Des de 10, 19:05:51 pm »
ostias piter ¡¡¡¡

a biar poble -1.1º
a l´intitut   -1.4º
al reconco  -1.8º

disculpa si que hi ha inversio, ara si que es nota veient la marjal d´onil i baradelo, el meu amic que es un xalao, esta per la serra amb el tot terreny i ell i jo vam descobrir un barranc situat en el paratge del pouet de gilo a el pinar de camus, que les inversions son brutal, i m´ha dit que amb una estacio de ma oregon que te, li marca -2.8º, ostia si muntarem alla una estacio, seria la monda ¡¡¡

be nit interesant dema mig poble sense aigua ¡¡¡ i contadors reventats a tota la vall de biar...

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
« Respondre #236 el: 15 de Des de 10, 19:11:36 pm »
Increïble...  :o

Barx - la Drova -0,1ºC

Invite a qualsevol Ontinyentí a deixar un termòmetre al barranc del Clariano. Sols per una nit.

Desconnectat METEOBIAR

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • biar 703-750 mts
« Respondre #237 el: 15 de Des de 10, 19:13:39 pm »
Increïble...  :o

Barx - la Drova -0,1ºC

Invite a qualsevol Ontinyentí a deixar un termòmetre al barranc del Clariano. Sols per una nit.

jo vaig a deixarlo al barranc dels molins, es un barranc espectacular....dema li fare una foto al termometre...

a biar -2.0 i baixant........al reconco es mante -1.7º

edite   -2.3º
« Darrera modificació: 15 de Des de 10, 19:20:35 pm per biarut »

Desconnectat Monti

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 760
    • MeteoMonti
« Respondre #238 el: 15 de Des de 10, 19:19:28 pm »
A pues, Barx també va arreant fort.

Està ja amb -0.1º !!

Feia temps que a estes hores del dia no marcaven ixos registros les estacions !!  :) :)
Montitxelvo, València.

Desconnectat L´herberet, MANU

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 746
« Respondre #239 el: 15 de Des de 10, 19:28:09 pm »
Pues per Beneixama, i al meu sensor que esta en un terrat a 12 m del carrer ja marca 0.4º, en lo que a l´horta i a la fondanada del riu ja esstarem almenys a -1º.

Nit molt gelada.

Bueno pues dins del casc urbà ja gela......-0.2º
« Darrera modificació: 15 de Des de 10, 19:52:15 pm per L´herberet, MANU »

Beneixama, 600m, Alacant.