Autor Tema: Novembre de 2012  (Llegit 19943 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat soriano

• Pluja
  • *
  • Missatges: 374
Re:Novembre de 2012
« Respondre #45 el: 16 de Nov de 12, 08:15:28 am »
Bon dia.

Destacar la espessa boira que es presenta al port d’olleria i sobre els pobles Canals i voltants.

Llàstima que anava amb el cotxe i amb el temps juntet i no he pogut fer fotos però hi havia bones instantànies.

:)

Ontinyent - M.Valls, València. 375 msm

Desconnectat felet

• Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 5.846
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
« Respondre #46 el: 16 de Nov de 12, 12:44:32 pm »
Bona vesprada.

Poc ha durat l'agradable solet que ha lluït unes hores: ja està tot tapat per núvols baixos i la humitat torna a pujar del 80%. La mínima s'ha quedat en uns 10ºC. Vent totalment en calma.

Desconnectat MeteoCanals

• Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 618
« Respondre #47 el: 16 de Nov de 12, 13:56:52 pm »
Bona vesprada!

Com be comentaba Soriano, este matí la boira allà les 7:30 h era molt densa, no es vea res, de cara a les 9:15 h ja la boira anava escampant i només quedaven alguns rodals. Despres ha lluit el sol i la temperatura ha arribat als 17,1ºC però fa un horeta que ha començat a tapar-se i bufa un lleuger vent del E NE. La temperatura ara mateix a baixat una miqueta 16,9ºC i la humitat del 83% pressió en descens 1017,3 hpa.

He mesurat al hellmann 90 mm dels 88,2 mm que ha marcat la Davis.

Desconnectat meteoxabia

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 365
    • METEOXABIA
« Respondre #48 el: 16 de Nov de 12, 14:07:30 pm »
A mi la davis s'en men va quasi al 15% de menys comparat amb el hellmann, i jo no m'atrevixc a tocar els tornillets.

Desconnectat Jordi Donet Donet

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 321
  • BARX (La Drova)
« Respondre #49 el: 16 de Nov de 12, 14:30:19 pm »
A mi la davis s'en men va quasi al 15% de menys comparat amb el hellmann, i jo no m'atrevixc a tocar els tornillets.

abans de tocar els tornillets assegurat que esta anivellada al màxim possible.....la bufeta d'aire del nivell al centro exacte....així és com vaig corregir jo l'última vegada una diferència de més del 10%...

Desconnectat MeteoCanals

• Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 618
« Respondre #50 el: 16 de Nov de 12, 14:46:15 pm »

Jo estava en un cas similar, sempre contaba de menys entre un 15% i alguna volta 17%, sobretot en pluges fortes o en situacions de pluja amb molt de vent. Farà un mes aproximadament li vaig pegar dos voltes als tornillets, cada volta es un 6% més el que agafa de pluja, de moment amb les dues voltes (12% de més al meu cas) va quasi calcat al Hellmann si de cas un poc menys encara, pero depen si les situacions de pluges venen de ponent o be de llevant... No tingues por de calibrar-ho!  ;)

PD: sorry, ja se que açò ací no toca.

Desconnectat carboner

• Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.461
  • OTOS. La Vall d´Albaida
    • L´Oratge d´Otos
« Respondre #51 el: 16 de Nov de 12, 16:35:29 pm »

Jo estava en un cas similar, sempre contaba de menys entre un 15% i alguna volta 17%, sobretot en pluges fortes o en situacions de pluja amb molt de vent. Farà un mes aproximadament li vaig pegar dos voltes als tornillets, cada volta es un 6% més el que agafa de pluja, de moment amb les dues voltes (12% de més al meu cas) va quasi calcat al Hellmann si de cas un poc menys encara, pero depen si les situacions de pluges venen de ponent o be de llevant... No tingues por de calibrar-ho!  ;)

A mi al principi de tindre-la em passava igual, entre un 15 i un 20% menys de pluja que el hellmann, després d´un parell de vegades de pujar a la teulada i calibrar-la ja marca be, encara que algunes vegades se´n va algun litre, tant a mes com a menys, s´ha d´estar sempre damunt d´ella.

Fora de l´Off topic, este mati la boira tapava bona part de La Vall, estranyament també a La Costera molta boira, després s´ha desfet i feia un bon solet que no ha durat res, de seguida s´ha tapat d´estrats que venien del sud, i aixi segueix, mes nuvol que altra cosa, encara que nuvols inofenssius.

http://avamet.es/estacions/otos/

Desconnectat Pego

• Junta Directiva 2019-2022
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 949
  • Pego entre la muntanya i la mar
« Respondre #52 el: 16 de Nov de 12, 20:00:54 pm »
Pareix que hi ha un mort i uns quants atrapats al barranc de l'infern a la Vall d'Ebo... Quin poc trellat creuar ara el barranc amb la gran quantitat d'aigua que passa...

Desconnectat soriano

• Pluja
  • *
  • Missatges: 374
« Respondre #53 el: 16 de Nov de 12, 20:55:58 pm »
Pareix que hi ha un mort i uns quants atrapats al barranc de l'infern a la Vall d'Ebo... Quin poc trellat creuar ara el barranc amb la gran quantitat d'aigua que passa...

Efectivament ací troben la noticia http://www.lasprovincias.es/20121116/comunitatvalenciana/provincia_alicante/barranco-infierno-201211161858.html.

En quant a l’oratge  temperatura d’uns 14,5ºC, al centre urbá a les afores un grau menys, amb una humitat molt elevada prop del 95% i començant a formar-se la boira que hi cobrirà gran part d’Ontinyent.
Vent de gregal.

Ontinyent - M.Valls, València. 375 msm

Desconnectat Tiempo Valencia

• Pluja
  • *
  • Missatges: 409
  • Valencia. 13 d'Octubre de 2008
    • BLOG DE LA MÉTEO! TIEMPO VALENCIA.
« Respondre #54 el: 16 de Nov de 12, 21:44:27 pm »
Os dejo aquí el archivo definitivo del episodio de lluvias en la Comunidad Valenciana.

http://bit.ly/ZJ4Z80

Saludos.
Barri de Marxalenes (Valencia City), 32 msnm. 39º29'26,53''N  0º22'43,82''W  Fotos del Panoramio

Desconnectat Pixarroglets

• Pluja
  • *
  • Missatges: 474
« Respondre #55 el: 16 de Nov de 12, 23:01:36 pm »
Bona nit.
Com diu Soriano, humitat elevadíssima i boira cada vegada més densa per Ontinyent el que fa que la visibilitat es redueixca fins al punt que ni tan sols es veu el final del carrer on visc.

D'altra banda, demà ens arriben noves precipitacions.

Salutacions.
Ontinyent, València.

Desconnectat damilme

• Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 834
  • Montserrat(Casadalt) (València) (AEMET:8329e)
    • MeteoMontserrat
« Respondre #56 el: 17 de Nov de 12, 01:24:26 am »
Buenas Noches, máxima de 19ºC y mínima de 11,7ºC.

Día de impás, soleado hasta media jornada momento en el que han aparecido de nuevo los estratos.
El viento ha sido muy débil del SE durante la jornada.

Ahora mismo 14,8ºC con 95% de Humedad.
Viento en calma.
Cielos Cubiertos.

Hay trazas de precipitación en La Marina Alta y sobretodo de Sagunto hacia el Norte en la línea costera, pinta bien los dos próximos días. ;)

Un Saludo y Bona Nit
Urb.Virgen De Montserrat, entre Torrent y Montserrat, 20 km al suroeste de Valencia. 225msnm. Visita mi web: MeteoMontserrat

Desconnectat Almansa

• Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.150
  • Almansa (E. Albacete) - 700 m snm - 385 mm/any
    • El Tiempo en Almansa
« Respondre #57 el: 17 de Nov de 12, 02:22:50 am »

Estem en la mateixa situació , crec. Les dos últimes vegades que he mesurat amb el pluvio manual m'ha mesurat entre el 6% y el 8% de menys, tinc que fer més medicions per a comprobar si continuen estes diferencies i el valor mitja.... ¿La calibració de la DAVIS com es fa vía software? . Altra cosa, si es regula directament a l'estació per a corregir eixe 6% que marca de menys .... ¿n'hi ha que pegar una volta al tornillet a ma dreta (com les agulles del rellotge) o a ma esquerra  ?
« Darrera modificació: 17 de Nov de 12, 02:42:03 am per Almansa »
Si el Mugrón se encapota , o llueve mucho o no cae gota

Datos actuales en Almansa (E.Albacete)
- Estación MeteoAlmansa TV
- Estación AlmansaMeteo
- Estación DGT Almansa

Desconnectat Pego

• Junta Directiva 2019-2022
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 949
  • Pego entre la muntanya i la mar
« Respondre #58 el: 17 de Nov de 12, 09:36:12 am »
Bon dia, hui des de València, on de bon mati ha caigut un fort ruixat. Ara encara fa gotes (almenys a la zona de Campanar).
Pel que veig hui la pluja serà mes important a les comarques costaneres de Castelló (ja esta plovent), pero demà la pluja es trasllada mes al sud i de moment ja tenim alerta groga a la Safor i la Marina per tot el dia de demà.
De totes formes el europeu ho veu molt clar pero el GFS no marca quasi pluja...vorem qui guanya.

Desconnectat H2O

• Associat AVAMET
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.437
  • ALCOY
    • Acif Alcoi
« Respondre #59 el: 17 de Nov de 12, 12:18:10 pm »
Como bien dice mi amigo quique el titular sería 20 imprudentes ponen en peligro la vida de sus 30 rescatadores.

Pd me acaban de avisar que Dani ha podido quitar las inconsistencias de la central del menetjador y vuelve a aparecer en meteoclimatic 280 l llevan este mes , no os perdáis la nueva cámara web de beniarres y su estación puesta en marcha gracias a acif alcoi

http://www.acifalcoi.com/beniarres/index.html
« Darrera modificació: 17 de Nov de 12, 12:31:33 pm per H2O »